Koira vois tulla jo takaisin ihmisten ilmoille sieltä metsästä. Kyllä tämä pari vuorokautta epätietoisuutta jo riittäisi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulen, että juomista enemmän tässä tapauksessa vituttaa se lupausten pettäminen. Ja kuulosti vähän siltä, ettei ollut eka kerta.
Koira vois tulla jo takaisin ihmisten ilmoille sieltä metsästä. Kyllä tämä pari vuorokautta epätietoisuutta jo riittäisi...
Enempi tässä ehkä se, että miksi ylipäänsä edes luvata mitään.
b) mun ei tartte katella ja huolehtia siitä (aikuisesta ihmisestä) sitten keskellä yötä

Metästysreissulle jäi? Tyhmä kysymys tähän tilanteeseen, mut ei sulla siihen gpsää oo?
Ei, olin vain juoksuttamassa koiraa, kun sen hävisi perjantai-iltana. Luulin aluksi, että se vaan pyörähti hetkeksi metsän puolelle, kun tulin mutkan takaa eikä sitä enää näkynyt tieuralla. Oletin syyksi aluksi puusta lähtenyttä lintua tms. enkä heti tajunnut oikeaa syytä. Vasta vähän ajan päästä kävin kahlaamassa jälkiä pitemmälle metsään ja tajusin koiran lähteneen hirvien perään (ennen hirviä on seurattu lähinnä katseella ja tuhahdeltu).
Pimeässä illassa asialle ei oikein ollut mitään tehtävissä. Eilisaamuna lähdin sitten hiihtelemään jälkiä pitkin koiran perään lumipyryssä. Kolme tuntia pysyin jäljillä, kunnes tuisku peitti jäljet 10 neliökilometrin kokoiselle suolle. Sen jälkeen ei havaintoja ole tullut.
Mitä vittua nyt hei? Tarviiko aikuisesta ihmisestä muka huolehtia? Työnnät tulpat korviis vaikka tuplana ja jatkat nukkumista ku toinen tulee kotii oksentelemaan ja annat olla. Kyllä se siitä paranee iteksee![]()
Mikäköhän siinä muuten on, että soluissa asuu helvetin erikoista porukkaa? Kaverilla on kämppiksenä joku "opiskelija", joka pelaa kaikki yöt headset päässä sotapelejä ja huutaa ohjeita mikkiin kuin mikäkin sotasankari, eikä siinä kyllä kukaan nuku samassa asunnossa ilman korvatulppia. Aamulla kaverin lähtiessä kouluun tää kämppis tekee jotain makaronilaatikkoa ja menee nukkumaan päiväksi.Soluasuminen. Varmaan ihan toimiva ratkaisu, JOS kämppis sattuisi omaamaan normaalit elämäntaidot, mukaan lukien kykeneväisyys siivoamiseen ja tiskaamiseen. Vituttaa ihan helvetisti tuo haju, mikä noista paskasista astioista ja ruuantähteistä lähtee. Saa nähä millon napsahtaa päässä ensimmäisen kerran.
Ei, olin vain juoksuttamassa koiraa, kun sen hävisi perjantai-iltana. Luulin aluksi, että se vaan pyörähti hetkeksi metsän puolelle, kun tulin mutkan takaa eikä sitä enää näkynyt tieuralla. Oletin syyksi aluksi puusta lähtenyttä lintua tms. enkä heti tajunnut oikeaa syytä. Vasta vähän ajan päästä kävin kahlaamassa jälkiä pitemmälle metsään ja tajusin koiran lähteneen hirvien perään (ennen hirviä on seurattu lähinnä katseella ja tuhahdeltu).
Pimeässä illassa asialle ei oikein ollut mitään tehtävissä. Eilisaamuna lähdin sitten hiihtelemään jälkiä pitkin koiran perään lumipyryssä. Kolme tuntia pysyin jäljillä, kunnes tuisku peitti jäljet 10 neliökilometrin kokoiselle suolle. Sen jälkeen ei havaintoja ole tullut.
Toivottavasti hirvi ei ole polkenut sitä. Tälläisellä kelillä ei koira pääse karkuun jos hirvi ei jaksa kuunnella räksytystä. Eihän kaikki koirat edes osaa metsästä pois jos ovat tottuneet että kyllä isäntä käy hakemassa. Ainakin nykyään kun gepsistä katsotaan missä koira on ja haetaan pois.. En kyllä sinun koirasta tiedä minkälainen se on. Toivottavasti löytyy. Onko alueella susia?