Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie en jotenkin ossaa ottaa sinua tosissaan, kun sulla ei ole enää vippejä. :D Tosin enhän mie noita muitakaan ota, jolla ei niitä vippejä ole. Oon sellanen elitisti.

Mut musta on kuitenniin mukava kuulla et mut on joskus otettu tosissaan. Nyt voin kuolla onnellisena.

Lisää vaan jumitusta, jalatki on jumissa. Nyt pitäis sit selviytyä ruiskuun ku vatsa on veetty täyteen piffiä. Vapaapäivien pulmia.

Ei mulla muuta. :itku:

Son hieno biisi tuo, varsinkin kun sanoja kuunteleepi ja vähän mietiskelee.

Mut musta on kuitenniin mukava kuulla et mut on joskus otettu tosissaan. Nyt voin kuolla onnellisena.

Lisää vaan jumitusta, jalatki on jumissa. Nyt pitäis sit selviytyä ruiskuun ku vatsa on veetty täyteen piffiä. Vapaapäivien pulmia.

Vittuile vaan, mie maksan sun VIPit, niin johan hyytyy hymy.

Son hieno biisi tuo, varsinkin kun sanoja kuunteleepi ja vähän mietiskelee.

On se. Ei kuitenkaan pidä mietiskellä liikaa, voi tulla ajatus päähän.

Tänään on kyllä ollut kaikkein kaikkiaan kurja päivä. Rumatyhmäläskin lisäksi mieli tekee röökiä ihan älyttömästi ja faijan tilanne pistää itkettämään. Kurjuuden maksimoinniksi en oo koko päivänä käyny suihkussa.

Valivali. Nyt meen vahaamaan säärikarvat.

On se. Ei kuitenkaan pidä mietiskellä liikaa, voi tulla ajatus päähän.

Tänään on kyllä ollut kaikkein kaikkiaan kurja päivä. Rumatyhmäläskin lisäksi mieli tekee röökiä ihan älyttömästi ja faijan tilanne pistää itkettämään. Kurjuuden maksimoinniksi en oo koko päivänä käyny suihkussa.

Valivali. Nyt meen vahaamaan säärikarvat.

Ei toki.

No jos isukilla joku on, niin onko tuo ihme vaikka kyyneleitä tirahtelee. Ne on hienoja miehiä suurin osa.

Kyllon ihmisillä surkiaa :D Mulla menee ihan hyvin.

E: Ja minäki laitan vähän musiikkia. Siinä on Hyyrysten tuorein pökäle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on WÖYH! :D Eikä mikään Wut. Pistäppä hakukenttään Wöyh - Hieho tai Wöyh - Lokki, mind = blown.

Tai no, linkataan ny neki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaag vet inte, vi har en mysteeri på käsissämme. Siinä on koko tähänastinen julkistettu tuotanto, inkku sanoki jo että 8.3 tulee koko levyllinen tuota riemuidiotismia.
Det är sant. Mutta nyt oonkin sit kaikenoppinu \o/ Ihan kertalaakista. Ei mun mielestä huono :D

Tän päivän kulutus arviolta 2600-2800 kaloria. :D Tein pari tuntia aerobista ja huomenna sit taas salipäivä. Toivon jo, että lumet sulaisi ja saisi aloittaa juoksukauden ihan luonnossa. :)

Tän päivän kulutus arviolta 2600-2800 kaloria. :D Tein pari tuntia aerobista ja huomenna sit taas salipäivä. Toivon jo, että lumet sulaisi ja saisi aloittaa juoksukauden ihan luonnossa. :)

Mä oonkin sit vetänyt sun kulutuksen edestä tuoretta pullaa.
Eiks mee sit tasan?

Mä oonkin sit vetänyt sun kulutuksen edestä tuoretta pullaa.
Eiks mee sit tasan?

Mennee! Maailmaki pysyy jälleen tasapainossa ja rauha on taattu. :)

Back
Ylös Bottom