Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku ajoi poikaystavan auton perseeseen Lontoossa. Taas. Viimeksi nain kavi puolisen vuotta sitten ja meilla oli vuokra-auto kaytossa yli 4kk ajan koska vakuutusyhtiot taalla ovat hitaita hoitamaan mitaan asioita. Kivat rahathan siita tulee jos se ei ollut oma vika, mutta vituttaa koska noissa kestaa aina niin kauan ja talla kertaa kyseessa oli "mun auto", johon olen vakuutettu huomisesta alkaen ja olisin saanut sen kayttooni. Nyt joudutaan todennakoisesti jattamaan se Lontooseen ja joudun ajamaan jotain helvetin Ford Ka:ta :jahas: Pahimmassa tapauksessa en saa ajaa sitakaan, riippuu miten paljon maksaa siirtaa vakuutus. Taalla kun on hieno kaytanto vakuuttaa ihmisia eika autoja, joten saat ajaa tasan sita autoa mihin olet vakuutettu etka mitaan muuta. Tallaisina aikoina kaipaan Suomen yksinkertaista ja verrattain halpaa vakuutuskaytantoa.

Tytsy lähti leirille ja oon viikonlopun yksin.

Ja eka asia minkä näin tarpeelliseksi tehdä oli avata kymmenkunta sivua välilevytapaturmista, niiden hoidosta (ja siitä miten niitä ei loppupeleissä oikeastaan voi hoitaa) ja vajota taas sinne mistä pääsin noin 3kk sitten pois.

Ei ehkä vitutus vaan mieletön suru.

Mä en ole pystynyt juoksemaan askeltakaan neljään vuoteen ja naista näin viimeksi kuukausi sitten. Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä.

:kippis1:

Eiku se menee niin että: Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se ehtii sulaa ennen kuin siihen tottuu"

Terveysasiat pistää vituttamaan. Oikea polveni kiukuttelee ja kunnolla. Aiemmin kipu ilmoitti itsestään lähinnä satunnaisesti juoksulenkkien yhteydessä, mutta nyt se tulee joka treeneissä jos vaan kuvittelenkin kyykkääväni. Pitääkö tässä prkl lääkärille mennä. Juuri kun on tyytyväinen saliohjelmaansa niin osa kusee kiukkuavan polven takia. Sain vissiin polven ihan riittävän kiukkuiseksi eilen kun tänäänkin vihloo portaat.

Eile oli ihan vitun mahtava ilta, kiitos jätkille siitä! Mutta... kiitos myös niistä oksennuksisa asuntoni lattialla, ämpäriin ja vessanpyttyyn on vaikea osua.

Vituttaa eilen alkanut flunssa ja kuume. Kuume nousee ja laskee särkylääkkeiden vaikutuksen mukaan ja kuumeen noustessa kroppa puskee hikeä kuin saunassa olisi. Normaalisti oon tosi harvoin flunssassa ja silloinkaan hyvin harvoin kuume edes nousee, muistaa taas hyvin miksi siitä onkin ollut kiitollinen. Mistä vitusta tää ees tuli :wall:

Vituttaa, kun poikaystävän piti mennä taas vetään niin käsittämättömät perseet eilen. Oli tarkoitus käydä vaan pikasesti kaverilla saunomassa ja ottaa pari kaljaa, niin toi kämpii kotiin joskus neljän jälkeen niin päissään, että hyvä kun pystyssä pysyy. Sit mä sitä paapoin, kuskasin vettä ja särkylääkettä ja huolehdin ajoissa oksentamaan.
Ei tässä muuten mitään, mut piti mennä tänään salille yhessä ja eihän toi nyt siinä kunnossa oo. Ja lisäksi se, että jos on sovittu siitä juomisesta ja se ei vaan pidä.
Vittu. Mä käyn kyllä salin jälkeen hakemassa pizzaa ja tuun kotiin syömään sen ja en muuten tuo tuolle haisevalle kohmelokasalle mitään :jahas:

Vituttaa, kun poikaystävän piti mennä taas vetään niin käsittämättömät perseet eilen. Oli tarkoitus käydä vaan pikasesti kaverilla saunomassa ja ottaa pari kaljaa, niin toi kämpii kotiin joskus neljän jälkeen niin päissään, että hyvä kun pystyssä pysyy. Sit mä sitä paapoin, kuskasin vettä ja särkylääkettä ja huolehdin ajoissa oksentamaan.
Ei tässä muuten mitään, mut piti mennä tänään salille yhessä ja eihän toi nyt siinä kunnossa oo. Ja lisäksi se, että jos on sovittu siitä juomisesta ja se ei vaan pidä.
Vittu. Mä käyn kyllä salin jälkeen hakemassa pizzaa ja tuun kotiin syömään sen ja en muuten tuo tuolle haisevalle kohmelokasalle mitään :jahas:

Jätä se.

Ohuesti kyrpii eräs hankala tilanne...

Eihän pohjoisiin oloihin evoolution kehittämää alkoholin saalistajaa voi estää sen luontaisilta vieteiltä. Turhaa kitinää.

Mä luulen, että juomista enemmän tässä tapauksessa vituttaa se lupausten pettäminen. Ja kuulosti vähän siltä, ettei ollut eka kerta.

Back
Ylös Bottom