Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meidän koululla on ainakin annettu ihan virallinen tartuntavaroitus noroviruksesta ja sitkeästä kuumeisesta flunssasta. Vatsakipuisia oppilaita potkittu ovista ja ikkunoista kotiin toipumaan. Pahimmillaan jossai 25 oppilaan luokissa enää 7 oppilasta koulussa.

Vatsakipuisia oppilaita potkittu ovista ja ikkunoista kotiin toipumaan. Pahimmillaan jossai 25 oppilaan luokissa enää 7 oppilasta koulussa.

Kuinkahan monella todella on ollut vatsakipuja :rolleyes:

Ja asiaan, itse olen 2 viikkoa maannut kotona kipeenä, eikä vieläkään ole olotila parhain vaikka tauti on mennyt ohi.

Kuinkahan monella todella on ollut vatsakipuja :rolleyes:

Alakoululaiset ei vielä feikkaa ihan niin ammattimaisesti kuin vanhemmat koululaiset. Kolme olen lähettänyt kotiin, kaksi oli kipeinä muutaman päivän ja kolmas on ollut jo viikon poissa. Samaa sarjaa muillakin opettajilla ja luokilla.

Vituttaa kun ei koskaa ehdi treenaamaan, nyt ei oo hetkeen ehtiny ees kolmee kertaa viikossa salilla kävin viimeks maanantaina jolloin kerkesin aamulla nopeesti käymää. Tässä on muutenki liikaa kaikkee päällekkäin, työssäoppiminen, ajotunnit (jotka joutuu tietenkin aina korvaamaan et saa tunnit täyteen) muutenki työpäivän jälkeen hirvee väsymys jalat ihan puhki kun joutuu seisoo lähes koko päivän sit pitäis käydä himassa syömässä sinnekin on matkaa sen verran että ei sieltä jaksa väsyneenä salille lähtee. Ois vaan joskus aikaa ehtis treenaamaan ja syömään kunnolla ja sais tuloksia ja pääsis kesäkuntoon tms... vituiks menee kaikki!

Etköhän sä kerkeä vielä myöhemminkin treenaamaan ja hyvään kuntoon pääsemään, jos ei nyt ehdi. Vaikka kyllähän täältä kohta pakkisarmeija hyökkää kimppuun että "kyllä minäkin kerkeän treenaamaan täydellisesti(myös kardio), vaikka teenhän sentään sitä ja tätä, muttamuttakoska olenhan tosibodari joten hyödynnän bussin venailunkin ihmislippuja treenaillen roikkuen katutolpassa. Niin ja jos ei ole tolppaa niin teen kyykkyhyppyjä eikä edes hävetä.

Etköhän sä kerkeä vielä myöhemminkin treenaamaan ja hyvään kuntoon pääsemään, jos ei nyt ehdi. Vaikka kyllähän täältä kohta pakkisarmeija hyökkää kimppuun että "kyllä minäkin kerkeän treenaamaan täydellisesti(myös kardio), vaikka teenhän sentään sitä ja tätä, muttamuttakoska olenhan tosibodari joten hyödynnän bussin venailunkin ihmislippuja treenaillen roikkuen katutolpassa. Niin ja jos ei ole tolppaa niin teen kyykkyhyppyjä eikä edes hävetä.
Kyllä minä toisaalta ymmärrän, jos ei ehdi tekemään jotain juttua mistä pitää, niin voipihan se ketuttaa. Mutta sitten taas toisaalta monesti näissä valituksissa on sellainen tilanne, että ei viikkoon ehdi salille, "apua, mitä mä teen?!". Tai jotain muuta lähestulkoon samankaltaista.

Kyllä minä toisaalta ymmärrän, jos ei ehdi tekemään jotain juttua mistä pitää, niin voipihan se ketuttaa. Mutta sitten taas toisaalta monesti näissä valituksissa on sellainen tilanne, että ei viikkoon ehdi salille, "apua, mitä mä teen?!". Tai jotain muuta lähestulkoon samankaltaista.

Siis kyllä mäkin ymmärrän että vituttaa jos ei kerkeä tekemään asioita joita haluaa tehdä. Etenkin jos on jo venyttänyt jostain syystä asiaa vuosikaupalla, mutta nyt on kyse kuitenkin melko nuoresta kaverista, niin kerkee melko kovassa kunnossa olemaan 25v vaikka jostain syystä alottaiskin vasta 20v.

Rupes taas vituttamaan toi suhteettoman paska päihdekeskustelu ja koko ajatus kyseisestä aiheesta ja se että eiliset äänityskuviot meni ihan täysin päin vittua. Voi vittu kun ei asiat edisty ikinä saatana.

En tiedä vituttaako mutta ahdistaa suuresti, ehkä alkavaa ylirasitusta tai jotain, unettaa, jumittaa, ahdistaa, ei kiinnosta jne. Nyt 3 päivä pois salilta ja pään sisällä huutaa "ruipelo, heikko, susta ei oo mihinkään, et kehity jos et jumppaa" jne :D tekee henkisesti aika tiukkaa mutta ehkä tää tästä, nyt ainakin tavoitteena pari viikkoa olla pois tuolta, tai siihen asti kun tuntuu hyvältä. tiukkaa tekee kuitenkin.

En tiedä vituttaako mutta ahdistaa suuresti, ehkä alkavaa ylirasitusta tai jotain, unettaa, jumittaa, ahdistaa, ei kiinnosta jne. Nyt 3 päivä pois salilta ja pään sisällä huutaa "ruipelo, heikko, susta ei oo mihinkään, et kehity jos et jumppaa" jne :D tekee henkisesti aika tiukkaa mutta ehkä tää tästä, nyt ainakin tavoitteena pari viikkoa olla pois tuolta, tai siihen asti kun tuntuu hyvältä. tiukkaa tekee kuitenkin.

Mun pääni huusi samassa tilanteessa sun isässäsi aivan samaa, mutta en ollut niin fiksu, että olisin harkinnut kahden viikon taukoa:) Tuloksena oli hieman pidempi reenitauko. Kannattaa tehdä kävelylenkkejä tai kevyttä kuntopiiriä jaksamisen mukaan, niin pysyy pää paremmin kasassa.

Vittu kun vituttaa, että on aivan helvetisti koulutöitä tehtävänä ja sama työmäärä seuraa koko kevään loppuun asti. Vituttaa tällaset helvetin isot harjoitustyöt, kun näistä ei pääse kulumallakaan eroon. Lisäks vituttaa se, että pitää hakea taas kesätöitä, kun ei voi tietää että pääseekö sitä töihin kesäks samaan firmaan, jossa nyt teen opinnäytetyötä. Oon osa-aikaisena aivan unelmatyössä nyt toukokuulle asti, mutta eurokriisin takia kesätöistä ei ole mitään varmuutta. Onneks sentään itse olen kesätyölistalla kärjessä kärkkymässä, kun firman listoilla jo pyörin.

Vois kyllä lähtee vaihtoon jonnekin ja olla puol vuotta nollat taulussa. Opiskelu olis jotain leijanlennätyksen peruskurssia.

Semisti toivontäyteisessä tilanteessa (tai sitä edeltävässä) ja vituttaa kuitenkin. Elämän täydellistä suunnan muutosta tai vaikka itsemurhaa odotellessa toivotan hyvää yötä kaikille niille joita ei kiinnosta.

Saatanan kusipäähomo joka ajoit mun eteen, niin tee itsemurha!

Seuraavalla kerralla tuun kylkeen ja revin sun vanhan ryppysen pään irti juurineen :curs:!

Kissanpaska vituttaa. Se haisee älyttömän pahalle ja kun sen heittää hiekkalaatikossa vessanpönttöön, sinne jää aina joku kokkare tai pari lillumaan veteen eikä ne kolmannellakaan huuhtomisella sieltä katoa.. :curs:

Viimeksi muokattu:
Ensin treeni ei kulkenut sitten millään, sitten iski järkyttävä hedari loppupäiväksi, ja nyt sitten nenäkin vuotaa. Ja juuri tällä viikolla, kun sairastuminen ei töiden vuoksi vain ole mahdollista. Sairastaminen sotkee hyvät treenikuviot, mur!

Salin jälkeen aattelin mennä kaupasta hakemaan salaatti buffetista kana kinkku salaatin.
Siivooja lappasi juuri kun tulin tiskille kaksin käsin niitä salaatti aineksia roskiin.
Ei helvetti.
Itkuhan siinä meinasi tulla.

Back
Ylös Bottom