Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä voisin vähän häiriintyä jos vaimo alkais leikkiä He-Man ukoilla. Tosin, jos mä saisin Skeletorin itelleni niin ehkä suostuisin katsomaan tuota hieman sormien läpi!

Mä oon vähän kade. Mä sain leikkiä isoveljien leluista vaan legoilla.

Vähän vaille yks soi kello. Mitä sitä vapaapäivää tuhlata nukkumiseen :P

Jaa. Kello on noin paljon jo. Perhana tässähän pitää lähteä kohta juosten lenkille..

- - - Updated - - -

Itsekkin noilla joutui leikkimään kun olin ainoa poika neljästä, tietty pehmeys jäi.

Onko sulla kuinka monet My Little Ponyt hyllyssä? ;)

Tänään vähän karkkia koneeseen.

RINTIN TSIGI PUMPUMPUM RÄMPÄMPÄMPÄMPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla venähti tää kaverin valmistujaisjuhliin lähtö ku körmähdin sohvalle, joten saanen katsoa humaltuvia ihmisiä kun meen sinne myöhemmin. Mun vierailuaikahan oli laitettu selväpäisten ja sukulaisten vierailuaikaan..tosin itse tähän halusin etten sortuisi paheiden teille. Täytynee kokeilla tänä vuonna kuinka vähällä juomisella sitä vois olla.

Meni oikeen suhinalla ylitöiks mutta piru kon unohin standin ulos ja sieltähän alko puskee porukkaa ineen oikeen urakalla. Yritä siinä sitte tilityksiä tehä. Mutta nyt on gi, ei tosin vyötä vielä mutta tuskin on robleema. Hajen vaikka huomenna matkalla töistä lainaan.

Vesa Keskinen, jokaisen pinkkipunttailijan kaveri.

image.webp

Back
Ylös Bottom