Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Omnomnom Moccamaster-aamua! Nyt on se aika kuukaudesta, mutta perkeleen hjuva fiilis! Nää on niitä hetkiä kun tuntee elävänsä joka hengenvedolla.. Eilen pelleillyt rinta ja hauis on hyvässä kiputilassa ja tänään olis lepis.

Pitäis muuten keksiä kaverille valmistujaislahja! Aapuuva, tänään juhlat! Tyyppi valmistuu jo tyyliin viidettä kertaa enkä vaan keksi mitämitämitä?! Jotain pientä alle 50€ lahjaa..

Mä en oo oikeen ymmärtäny, jotain se koneiden kanssa duunailee...tradenomiksi nyt, tietojenkäsittelyjotainhepreaa..

Mä en oo oikeen ymmärtäny, jotain se koneiden kanssa duunailee...tradenomiksi nyt, tietojenkäsittelyjotainhepreaa..

IT-tradenomi, pääsee elisan/soneran asiakaspalveluun neuvoon puhelimessa miten sen modeemin asetukset muutetaan jos internet on mennyt rikki!

IT-tradenomi, pääsee elisan/soneran asiakaspalveluun neuvoon puhelimessa miten sen modeemin asetukset muutetaan jos internet on mennyt rikki!

Tai Prisman kassalle.

Hey honey, nyt se on projektipäällikkönä ja tienaa enemmän ku minä luultavasti ikinä...

Hirvee salihimo olis! Pitää oikeen jarrutella, huomenna vasta hc-takareidet!

Hey honey, nyt se on projektipäällikkönä ja tienaa enemmän ku minä luultavasti ikinä...

Hirvee salihimo olis! Pitää oikeen jarrutella, huomenna vasta hc-takareidet!

Ei mulla onneks oikeasti noin stereotypinen kuva IT-tradenoimeista ole. Oon vaan kateellinen ohjelmistotekniikan insinööriopiskelija. Mä kun valmistun niin mut lukitaan pimeeseen kellariin koodaamaan, asiakkaita mua ei ikinä päästetä tapaamaan kun ohjelmistokehittäjiltähän tunnetusti puuttuu kaikki sosiaaliset taidot.

Lahjakortti mulletoi.comiin :D No eiku, jos on yhtään läheinen ystävä, niin anna itsetehty lahjakortti, joka sisältää elokuvissa käynnin loistavassa seurassa (tietysti sinun) elokuvasyömingit + juomingit. Taikka lahjakortti kartingiin / seinäkiipeilyyn / musiikkiliikkeeseen / lupaat lähteä seuraksi jollekin kesän festarille tjsp.

Hah :) . Itselläni on it-radenoomin paprut vuodelta 2002. Olen kyllä ollut opiskelujen aikana nimenomaan kertomassa asiakaspalvelussa miten Internet saadaan ehjättyä, mutta sen jälkeen myös monen moista muutakin.

Hah :) . Itselläni on it-radenoomin paprut vuodelta 2002. Olen kyllä ollut opiskelujen aikana nimenomaan kertomassa asiakaspalvelussa miten Internet saadaan ehjättyä, mutta sen jälkeen myös monen moista muutakin.

Itsekin tuli noita hommia joskus tehtyä. Sit hajos pää. Kyllähän noista hommista IT-tradenomit muualle lähtee kun valmistuu, ellei sitten ole sitä tutkintoa aivan idioottimaisesti koostanut.

Lahjakortti mulletoi.comiin :D No eiku, jos on yhtään läheinen ystävä, niin anna itsetehty lahjakortti, joka sisältää elokuvissa käynnin loistavassa seurassa (tietysti sinun) elokuvasyömingit + juomingit. Taikka lahjakortti kartingiin / seinäkiipeilyyn / musiikkiliikkeeseen / lupaat lähteä seuraksi jollekin kesän festarille tjsp.

Hey thanks...löytyykin pari leffalippua tosta jääkaapin ovesta heti =)! Ja sitten sen kateille naksuja..

Joo toi sellanen hullu et se opiskeli töiden ohessa jne. Itte aion inssipuolelle, mut ei mitään it-hommaa. Haluun hetkeks pois sosiaalisista töistä tai ainakin opiskelemaan hetkeks et joskus voiskin saada oikeeta palkkaa.

Joo toi sellanen hullu et se opiskeli töiden ohessa jne. Itte aion inssipuolelle, mut ei mitään it-hommaa. Haluun hetkeks pois sosiaalisista töistä tai ainakin opiskelemaan hetkeks et joskus voiskin saada oikeeta palkkaa.

Itsehän tein peliliikkeen ja aurasin viimetalven, ylitöitä aivan helvetisti. Nyt sitten opiskelen liiton ansiosidonnaisella joka on isompi kun mun peruspalkka noissa auraushommissa, jotain positiivista tässä aikuisena opiskelussakin :)

Itsehän tein peliliikkeen ja aurasin viimetalven, ylitöitä aivan helvetisti. Nyt sitten opiskelen liiton ansiosidonnaisella joka on isompi kun mun peruspalkka noissa auraushommissa, jotain positiivista tässä aikuisena opiskelussakin :)

Itekki mietin tota ansiosidonnaisopiskelua, mutta nyt vakipaikan turva millä saan palkallisen kesäloman koko ens kesälle. Ajattelin tehä kesällä jonkin verran töitä, että on sitten ensi talveksi rahaa elellä opintotuen voimin, siis jos opiskelupaikka irtoaa.

Itekki mietin tota ansiosidonnaisopiskelua, mutta nyt vakipaikan turva millä saan palkallisen kesäloman koko ens kesälle. Ajattelin tehä kesällä jonkin verran töitä, että on sitten ensi talveksi rahaa elellä opintotuen voimin, siis jos opiskelupaikka irtoaa.

Itse kun on työelämässä ollut yli 10 vuotta mukana niin ei toi arki suju opintotuella. Vaikka vaimon palkalla kyllä elättäis koko perheen ihan hyvin, niin ei vaan yksinkertasesti luonto anna periks mihinkään EVP meininkiin :D

En tiedä miten tota tukea irtois jos sanoisin itteni jo kesän alussa irti ja tekisin määräaikasuuksia kesän? Kyllähän tolla tuella meikäläinen eläis "ruhtinaallisesti", rahaa jäis jopa säästöönkin, on niin pienet menot.

Eiks täällä just joku kaveri kertonu, että oli opiskellu A-sidonnaisella, ja oli tullu kammotavat takaisiperinnät.

Eipähän ne mitään peri jos opinnot etenee niinkuin on sovittu ja ei mitään vilunkipeliä pelaa.

Back
Ylös Bottom