Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nautit varmaan Adblockin riemuista jos et näe Mikeä joka paikassa. :)

Jaahas, aamu hurahtanut ja töihin lähdettävä piakkoin. Onneva kaiffarit, jaksakaa vielä tämä päivä!

Nautit varmaan Adblockin riemuista jos et näe Mikeä joka paikassa. :)

Kuka ei... Itse ainakin saan päänsärkyä, silmäkipuja ja sydänsuruja mainosbannereista.

On nää vapaapäivät kyllä luksusta :) Vetelin tossa kaikessa rauhassa kupin kahvia ja aamupalan naamarii. Nyt pitäs puoltoist tuntia odottaa et voi alkaa patistelee pikkuveljee seuraks salille :D Otanpas siis toisen kupin kahvia.

Jouduin asioimaan puhelimitse työkkärin kanssa. Puhelun kesto oli 9 ½ minuuttia, josta jonottamista varmaan päälle 8 minuuttia. Valtio taitaa ottaa omansa...

Edessämme on jälleen uusi kausi ja uudet kujeet. Emme saa antaa viime vuotisen kutosdivariin putoamisen masentaa mieliämme.

Joko studio on viritetty työkuntoon, häh?

Jouduin asioimaan puhelimitse työkkärin kanssa. Puhelun kesto oli 9 ½ minuuttia, josta jonottamista varmaan päälle 8 minuuttia. Valtio taitaa ottaa omansa...

Itse asioin eilen kahdesti Kelan kanssa samaan tyyliin.

Noihin virastoihin soittelut on ihan hanurista. Ite opiskelen ansiosidonnaisella ja joka saatanan kerta ku tonne puljuun pitää soittaa saa kuunella sitä paskaa jonotusmusaa jonku 15-20 min.

Noihin virastoihin soittelut on ihan hanurista. Ite opiskelen ansiosidonnaisella ja joka saatanan kerta ku tonne puljuun pitää soittaa saa kuunella sitä paskaa jonotusmusaa jonku 15-20 min.

Jos soittaminen on hanurista, on itse virastoissakin asioiminen sitä. Olen tosin asioinut tähän mennessä vain kerran työkkärissä, mutta sekin oli aika kamala kokemus.

Jos soittaminen on hanurista, on itse virastoissakin asioiminen sitä. Olen tosin asioinut tähän mennessä vain kerran työkkärissä, mutta sekin oli aika kamala kokemus.

Mun ei onneks tarvii käydä kun kerran puolessa vuodessa toimittamassa opintorekisteriote, et on tullut taas vähintään 25 noppaa paperiin puolen vuoden opiskelulla.

Edit. Oli semmonen brainfuck toi mun teksti et piti yrittää edes vähän korjata

Ihsahn on kyl kovimpia metallialan tyyppejä \,,/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tää on kaikille räppäreille omistettu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom