Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko tänään pakkislaisia Tampereen Gogogymillä? Elkääkä sanoko että niitä on useampi.

Oliko tänään pakkislaisia Tampereen Gogogymillä? Elkääkä sanoko että niitä on useampi.

Ei toivon mukaan. GoGo ei sovellu tosissaan treenaaville, vaan sopii enemmän jumpassa kävijöille, jotka menevät sitten kuntosalin puolelle heiluttamaan painoja samalla kun lukevat lehtiä. Jos painot pudottaa nilkkaa korkeammalta, niin porttikielto pamahtaa. Tai tuo on ainakin ollut meininki silloin, kun itse siellä kävin.

Kysymys kuuluu, mitä helvettiä sinä siellä teit?

Ei toivon mukaan. GoGo ei sovellu tosissaan treenaaville, vaan sopii enemmän jumpassa kävijöille, jotka menevät sitten kuntosalin puolelle heiluttamaan painoja samalla kun lukevat lehtiä. Jos painot pudottaa nilkkaa korkeammalta, niin porttikielto pamahtaa. Tai tuo on ainakin ollut meininki silloin, kun itse siellä kävin.

Haha, kaikki mun työkaverit käy siellä kun meidän työpaikalla on sinne joku soppari. Ja siis ihania tyttöjä, mutta suurin osa on vähän kujalla treenihommien kanssa. Vaan kukapa minä oon kritisoimaan.

Kävin vähän läpsyttelemässä. Huonosti oli kyllä se lattia eristetty kun kaiku koko talo kun painon asetit maahan. Muuten hyvin varusteltu. :)

Tuli vaihto yöhommiin, leppoisan päivystelyn merkeissä mennyt eli telkkaria, pakkista, body- ja treenijuttuja lukiessa sekä tietysti syödessä. Kovaa treeniä alla niin tässä on uponnut kolmattasataa grammaa protskua jo yksistään ruoasta, kaloreista en tiedä mutta ainakin vuorokauden protskuennätys tainnut tulla.

Niin ja tässä töissäkin heiluttelin vipareita 500 toistoa viidellä eri variaatiolla, 25x20 sarjaa muun toiminnan ohessa. 5 kg olivat vain mutta kyllä ne sai tuntumaan kun teki ilman koukistusta kyynärpäissä ja hitaasti hyvällä tekniikalla. Pientä volyymishokkihoitoa välillä. Eli 5 kg 5x5x20.

Jaaha. Sitä on vedetty vähän liikaa prodea kun herää siihen että vatsaa ja suolistoa vihloo niinku puukolla tökittäis.

Pistää taas perspektiiviä uusiksi siitä mitä on helppo syödä vs mitä kannattais syödä.

Vittu, että tämä on kamalaa. Älyluuri seurana kiva maata vessan lattialla.

Itselle myös käynyt näin muutaman kerran. Luulin että johtui siitä kun join raakoja kananmunia.

En mä kyl silloinkaan pääsis kunnol soittelee. Kaveri on aina duunis ja mun kitarakamat on siel. Noh, onhan mul toiset tääl kotona mut ei täälä voi edes vetää ulko-ovea kotiin tullessaan kiinni ilman että naapurit kitisee. Saati sitten soittaa kitaraa mielekkäillä volumeilla. Blääh. Tarvin omakotitalon.

Sitä okt:n tarvetta on liikkeellä. Harmi, että on niin kovin kallista. :( Ei tällaset tavalliset kuolevaiset pysty sellasta hankkimaan.

Back
Ylös Bottom