Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mä itseasiassa ole nyt ollut edes pitkään näköjään kun rupesin laskee. Reilu 18 tuntia. Nyt vaan väsyttää sit vissiin kun on kerran jo pienen pöhnän kiskonu tona aikana ja siitä selvinnyt.

Sulla on ny hyvät saumat testata sitä mikä mua on askarruttanu jo pitkään. Nimittäin se, että kauanko menee aikaa siihen että saa käännettyä unirytmin normaalista takaisin normaaliin. Eli kauanko menee aikaa siihen että aina vaan myöhästyttämällä nukkumaanmenoa ja myöhästyttämällä heräämistä rupee menemään taas normaaliin aikaan illalla nukkumaan.

Sulla on ny hyvät saumat testata sitä mikä mua on askarruttanu jo pitkään. Nimittäin se, että kauanko menee aikaa siihen että saa käännettyä unirytmin normaalista takaisin normaaliin. Eli kauanko menee aikaa siihen että aina vaan myöhästyttämällä nukkumaanmenoa ja myöhästyttämällä heräämistä rupee menemään taas normaaliin aikaan illalla nukkumaan.

Ite oon tota kans joskus miettinyt. En vaan usko että mulla pysyis mikään unirytmi kovinkaan kauaa suht koht vakiona, jos ei ole pakollista syytä herätä tiettyyn aikaan, koska toisina öinä tulee se 8-10 tuntia nukuttua ja joskus taas menee ihan huomaamatta sellanen 14 tuntia mikä taas sekottaa pakkaa.

Oothan sä jo hyvällä mallilla jos iltapäivällä meet nukkumaan ja huomenna kekipäivän aikoihin heräilet

Nyt tiedän miltä naisista tuntuu kenkä- tai vaatekaupassa.

Käytin auton huollossa ja siinä odotellessa lähdin viihdyttämään itseäni viereiseen K-rautaan. Tuli ostettua sit about satasella työkaluja mitä omasta pakista vielä "puuttuu" :jahas:

Oli aika jäätävä hetki eilen koulussa. Menin englanninkieliselle luennolle, jossa kaksi suomalaista vanhaa setää vetää puolet ajasta rehellisesti suomeksi ja puolet ajasta helvetin epäselvää finglishiä. Tehtävänannot olivat epäselviä ja luultavasti ainoastaan minä ja kaksi muuta suomenkielistä luentosalissa saivat mitään käryä kurssin suoritusmetodeista. Ei jumalauta vaan voi olla noin alkeellista ja surkeaa opetusta yliopistossa?! Luennon loputtua vaihtarit piirittivät minua kuin Jeesuksen opetuslapset ja kyselivät, että mitä helvettiä täällä oikein nyt pitäisi tehdä.

Eilen oli taas lepakkovuorolla treenit ja kyllähän se tietysti näkyi. Joskus yhden aikaan ei vielä edes nukuttanut. Varmasti palautuu hyvin näillä unilla...

Niimpä. Alkaa kokeneemmallaki nukkujalla keinot loppua. Mutta hyvää mä vaan oon tarkottanu, ku oon antanu sapiskaa.

Niin no turha tässä kai on valittaa, kun itsellä on kyse kuitenkin yhdestä yöstä. Vaan olisihan se kiva palautua kunnolla treenistä ennen seuraavia. Tänään pitäisi duunin jälkeen kyykätä kohtuullisen raskas treeni ja sitten olisi futista 19.30 eteenpäin. Aamullahan mun piti käydä salilla, mutta sekin jäi huonojen unien takia.

Jotenkin tuntuu, että jotain jää kyllä väliin. :D

Niimpä. Alkaa kokeneemmallaki nukkujalla keinot loppua. Mutta hyvää mä vaan oon tarkottanu, ku oon antanu sapiskaa.
Joo hei kiitti :haart:

On niin hektinen elämänrytmi, että varmaan siinä suurin syy. Monta rautaa aina tulessa ja haalii vaan kaikkea lisää.
Oon alkanut jo miettimään mahdollista orastavaa ADHD:ta... Mutta vielä porskutetaan :)

Back
Ylös Bottom