Kalle Aaltonen valmistautuu SM-kilpailuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ne sitä painoa nostaa, välillä ihan reilustikin. Mutta kuinka moni bodari haluaa yleensäkään näyttää armottomalta läskiltä ympäri vuoden? Kyl uskon että ihan maltillisemminkin pääsee samoihin tuloksiin.

Joko olet saanut bodarin lookin kasan ja vielä ihan maltillisesti puolessa vuodessa?:curs:

Joko olet saanut bodarin lookin kasan ja vielä ihan maltillisesti puolessa vuodessa?:curs:

En vielä, täytyy katsoa onnistuuko. Pitää tosiaan läskiä poltella ku on sitä massaa tullut joskus tyhmyyttään aikalailla otettua. Tosiaan bodarin lookki riippuu omasta mielestäni, suurilta osin kireydestä.

Edit: Miten tää nyt sitten liittyy mihinkään?

Johan täällä on taas itku käynyt, kun pikkupossut itkee ison sian (karju) tekemisiä ja ulkonäköä:D Onneksi setäsamuli sentään Tietää, miten asiat ovat.

Kalle pisti tänään muutaman posekuvan, eipä ole mies armoton läski, tosin maratoonarin lihasmassoilla;)

Kyllä noi Aaltosen jutut Body-lehdessä on ihan asiallisia, mutta kyllä siinä kun luki artikkelia Bulkkaamisesta niin tuli kuvat katsottuaan vähän sellanen fiilis että: "Joo" :). Kyllähän läskin saa laihdutettua pois, mutta kyllä tommonen 50-kilon ylimääränen massa on aika hullu painolasti, eipä paljo terveyttä mietitä. En tosin ite omaa mitään kevyen höyhen sarjankaan BB-kroppaa, joten mikäs minä olen kritisoimaan :D.

Vieläkö Kalle nähdään joskus lauteilla vai mitä hänelle tänä päivänä kuuluu? Muistan Kallen olleen äärimmäisen fanaattinen kehonrakentaja nuorempana. Dieetillä teki keskellä yötä ylimääräisiä aerobisia jne..

Kalle edustaa.
1288533849907.jpg

Näin tekee.

Ensimmäinen puhe sai kiitosta useammalta taholta. Se käsitteli nuorison syrjäytymistä ja päihdeongelmia.
Vanhemmat edustajat puhuivat sitten keskioluesta - ovat nähtävästi ajantasalla tässäkin asiassa. Mutta mitä väliä? Kuteet ovat se ratkaiseva juttu.

Kun ei ole pukukoodia niin sitä ei ole. Mitä nyt tuossa on katsellut muiden edustajien "asiallista" pukeutumista, niin itse olen mielummin siistissä collegessa kuin dressmanin 100 € maksavassa päin helvettiä leikatussa puvussa. Siihen kun lisätään joku hemmetin ruma kravatti, niin sitten ollaankin niin salonkikelpoisia että oksat pois.

Itse kyllä pukeutuisin eritavalla. Mutta en omaa samanlaisia jalkoja, niin ei ole moisia ongelmia - nyt kun ei puhuta mistään 160 cm hobittista kuka pystyy pukeutumaan pody puilding farkuihin. Itselleni on yksi hailee miltä toinen näyttää, jutut ratkaisevat.

Näin tekee.

Ensimmäinen puhe sai kiitosta useammalta taholta. Se käsitteli nuorison syrjäytymistä ja päihdeongelmia.
Vanhemmat edustajat puhuivat sitten keskioluesta - ovat nähtävästi ajantasalla tässäkin asiassa. Mutta mitä väliä? Kuteet ovat se ratkaiseva juttu.

Kun ei ole pukukoodia niin sitä ei ole. Mitä nyt tuossa on katsellut muiden edustajien "asiallista" pukeutumista, niin itse olen mielummin siistissä collegessa kuin dressmanin 100 € maksavassa päin helvettiä leikatussa puvussa. Siihen kun lisätään joku hemmetin ruma kravatti, niin sitten ollaankin niin salonkikelpoisia että oksat pois.

Itse kyllä pukeutuisin eritavalla. Mutta en omaa samanlaisia jalkoja, niin ei ole moisia ongelmia - nyt kun ei puhuta mistään 160 cm hobittista kuka pystyy pukeutumaan pody puilding farkuihin. Itselleni on yksi hailee miltä toinen näyttää, jutut ratkaisevat.

Nyt on kuitenkin jo sen verran kolea keli, että Kalle ei mennyt kokoukseen shortsit ja paljasjalkakengät (mikä näiden hieno nimi onkaan) jalassa :D

Kun nuorison syrjäytymisestä puhutaan, ollaan kyllä asian ytimessä täällä p...lävessä. http://yle.fi/uutiset/paijat-hame_syrjaytymisen_synkassa_karjessa/6074116

Ei ne vaatteet ihmistä tee, ja Kallella sentään on hyvät jutut ja puhuu asiaa. Kerran kävin katsomassa siellä salissa paikan päällä, olikohan tämän kauden ensimmäinen kokous silloin kyseessä.

Hieno mies.

Back
Ylös Bottom