Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laiskiaispullaa!

Voi ei! Nyt mun alkoi tehdä mieli laskiaispullaa! Joko niitä kohta saa syödä?? Niin ja päivällä köyhiä ritareita, pannukakkua ja pappilan härävaraa. En syöny kyllä mitään niistä. Vielä.

Spagettia ja jauhelihaa ei voi syödä sivistyneesti olen huomannu. Heti kun pistää pärstän lähelle lautasta(ettei roisku), niin joku demoni ottaa vallan ja lapioi tajutonta tahtia posket täyteen tuota herkkua. Treffeillä no-no. Jos mie oisin kulkuri, niin luultavasti mouskuttasin kaunottaren pään siinä samalla.

Spagettidemoni:lol2::lol2::lol2: 'Olin treffeillä, mutta mies oli spagettidemoni':lol2: Ai kamala, voin kuvitella miten ne spagetit läiskyy naamaan, kun demoni hormii spagettia nenän kautta:lol2:

Sä tarttet sellasen spagetinsyönnin peruskurssin tai -manauksen ihan selkeesti, että spagettidemoni ei ota valtaa.

Mie luulen, että demoni on niin syvällä minussa ettei manaukset auta. Eilenkin join pyhää vettä spagetin kanssa. Ainoa keino taitaa olla välttää spagettia, mutta mulla on vielä kiloja jauhelihaa ja spagettia...

Spagettidemoni:lol2::lol2::lol2: 'Olin treffeillä, mutta mies oli spagettidemoni':lol2: Ai kamala, voin kuvitella miten ne spagetit läiskyy naamaan, kun demoni hormii spagettia nenän kautta:lol2:

:D Ei onneksi ole tuo mun demoni alakanu hormimaan nenän kautta, mutta eiköhän se tapahdu ennenpitkään...

Voi ei! Nyt mun alkoi tehdä mieli laskiaispullaa! Joko niitä kohta saa syödä?? Niin ja päivällä köyhiä ritareita, pannukakkua ja pappilan härävaraa. En syöny kyllä mitään niistä. Vielä.

Saa syödä! Ja on pakko!

Voi vittu, taas reikä farkuissa haarojen välissä. Näköjään farkkujen elinikä mulla max. 6kk. Vittu mitä paskaa. En mä nyt oikeasti voi olla näin läski.

Metkö sitte illalla suihkuun ja suihkuttelet samppanjaa sielä? Ja sitte ryyppäät pari-kolme viikkoa?

Aamulla kävin jo. :) Aattelin tehä kaikkea kivaa ny ku on pidempi viikonloppu tiedossa. Huomenna "kissavahdiksi" ja shoppailemaan.

Back
Ylös Bottom