Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ainakaa mun raarios!

1_ktm_girl_024.webp

Jauhelihapiffejä juusto-pekonikastikkeella kera vihannesten, haba ja maha tykkää! :)

^^Ooomnomnom, kuulostaapa hyvältä :kuola:
Jahas, jos jumiutuis töllön ääreen ja alkais odotella Juttaa.

Söin just 150g 7% jauhelihaa, 120g riisiä, 150g vihanneksia, lautasellisen salaattia. Siis 19:00 ja nyt on älytön nälkä.

Juttaa kattoes voi onneksi jo syödä iltapalaa 500g rahkaa, 200g marjoja ja mehukeittoa. rkl öljyä.

Ihmekös paino PUM 6kg viikossa

Raskaana? Panitko täälä nii maharottomasti maata?

Mulle aina tapahtuu näitä pyhiä sikiämisiä =) Jessejä nurkissa jo koko lauma... WTF? Niin just.
..pitäis kans syödä mut ei jaksa mennä hakeen ees Skyrriä, helpoin ip ikinä.

Koko minun äijäköörini on pelaamassa lätkää. Että on nainen onnellinen parista tunnista "omaa aikaa"!
Kohta se loppuu. Eteinen räjähtää, kun ainakin kaksi miestä yrittää yhtä aikaa ovesta sisälle, heittää kamat pitkin lattiaa ja mölisee elämääntyytyväisellä äänellä: "Moooh, mutsi!" Taidanpa tehdä reilun kalkkunasuikalemunakkaan valmiiksi.
Eteisessä on muuten kaksi kolmesta lampusta palaneena (tai kokonaan paskana), koska siellä on heitelty reaktiopalloa ja se on ampaissut minne sattuu...
Mukavaa illanjatkoa pakkiselle!
T: Äiti

Koko minun äijäköörini on pelaamassa lätkää. Että on nainen onnellinen parista tunnista "omaa aikaa"!
Kohta se loppuu. Eteinen räjähtää, kun ainakin kaksi miestä yrittää yhtä aikaa ovesta sisälle, heittää kamat pitkin lattiaa ja mölisee elämääntyytyväisellä äänellä: "Moooh, mutsi!" Taidanpa tehdä reilun kalkkunasuikalemunakkaan valmiiksi.
Eteisessä on muuten kaksi kolmesta lampusta palaneena (tai kokonaan paskana), koska siellä on heitelty reaktiopalloa ja se on ampaissut minne sattuu...
Mukavaa illanjatkoa pakkiselle!
T: Äiti

Kohta ne lähtee, 36h 11min 24 sekuntia.

No ei kiva kun tulevat sitten sunnuntaina takaisin, kaipaamaanhan noita pskiaisia jää.

t. Isä

Joku kotari joo. Ja mä en viitti ers noita katehärpäkkeellisiä vastata. Voin sitte tarvittaessa toimia asiantuijajäsenenä vasta jos on epätietoisuutta.

Miksihän erehdyin taas ostamaan haukifileitä? :jahas: Pitäs mennä muistuttaan kaupan setää (söpä poikaa) siitä, että fileissä ei pitäisi olla ruotoja.
Revin fileestä pinseteillä useamman kymmenen ruotoa ja sinne jäi vielä ohuempia, joihin tulen tukehtumaan huomenna...

Miksihän erehdyin taas ostamaan haukifileitä? :jahas: Pitäs mennä muistuttaan kaupan setää (söpä poikaa) siitä, että fileissä ei pitäisi olla ruotoja.
Revin fileestä pinseteillä useamman kymmenen ruotoa ja sinne jäi vielä ohuempia, joihin tulen tukehtumaan huomenna...

Parempi siis elää tämä päivä niinkuin huominen ois sun viiminen päivä! :dance2:

Back
Ylös Bottom