Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kaikki tositeevee sarjat. Kaikki järjestettyä paskaa. Varsinkin nämä jenkki tositv:t. Tuntuu että katsoisi paskaa sarjaa huonoilla näyttelijöillä ja surkealla käsikirjoituksella, koska sitä nämä tositv sarjat ovatkin.

Vituttaa kun muut puuttuvat asioihin joista eivät tiedä, ja puhuvat muillekkin ihmisille reikiä päähän kun eivät ymmärrä mistä puhuvat. Niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin puolimaraton ja juoksukamojen osto voi saada aikaan helvetin sekavan sotkun kun muut on selitellyt sekavia. Vittuperkelesaatana.

Vittu penkki sitä vittu penkki tätä!!! Ihan helvetinmoinen itku J O K A I K I N E N kerta kun foorumille tulee penkkivideo. Oli vittu tiukkaa paitaa tai sitten raakana mutta ilman merkkiä ja voi jumalauta jos perse nousee vähäänkään penkistä ja kaikkea muuta, ruma pipo tai väärin vittuileva varmistaja!!!

Jos pakkiksen keskivertokommentoijista muodostettaisiin jumala, niin se antaisi kyllä synnit taivaanportilla anteeksi, lukuunottamatta sitä jos tekee penkin väärin!

Ärsyttää oma naama tällä hetkellä, haluan sen vanhan takaisin. Näihin allergiareaktioihin vaan kun ei ole lääkettä, vasta muutaman päivän päästä pitäisi näyttää normaalilta :jahas:

Maksoin just £61 junalipusta Lontooseen. Eikä ollut edes menopaluu... Nuo ovat taas vuoden vaihteessa nostaneet hintoja, alkavat olla ihan järjettömissä lukemissa. Luulisi just ruuhka-aikoina lippujen olevan edullisia jotta ihmisten kannattaisi käyttää junaa työmatkoihin. Olisin ottanut megabussin hintaan £4 mutta se lähtee jo 5.20 ja on perillä 2h liian aikaisin omiin tarpeisiin. Seuraava vuoro on taas perillä 30min liian myöhään. Argh.

Vituttaa myös kylmyys ja se että mies on reissussa eikä voi kuskata mua ympäriinsä. Ei voinut edes jättää autoa. Tiedän että suomen keleihin verrattuna tämä muutama miinusaste on vielä lämmintä, mutta minä en ole tänä talvena ehtinyt tottua siihen. Koko ajan joka paikka jäässä :(

Onko 2h odottelulta välttyminen todellakin £57 = 68€ arvoista? Halvemmalla olisi päässyt kun olisi vaikka käynyt syömässä jossain odotellessa...

Onko 2h odottelulta välttyminen todellakin £57 = 68€ arvoista? Halvemmalla olisi päässyt kun olisi vaikka käynyt syömässä jossain odotellessa...

Niinno firma mihin menen tutustumaan maksaa ton matkan joten ei mulla silleen oo väliä. Tai ainakin osan, riippuu pitääkö ne tota kohtuullisena. Bussissa on sekin et se ois lähtenyt klo 5.20 ja mä olen tänään keskiyöhön asti töissä. Lisäksi mun olis pitänyt lähteä kotoa jo 4.40 ja kävellä hameessa ja korkkareissa pakkasessa jäistä tietä pitkin. Niin ja se kestääkin melkein 3h kun taas juna on 1h 15min. Olen mukavuudenhaluinen.

Vittu penkki sitä vittu penkki tätä!!! Ihan helvetinmoinen itku J O K A I K I N E N kerta kun foorumille tulee penkkivideo. Oli vittu tiukkaa paitaa tai sitten raakana mutta ilman merkkiä ja voi jumalauta jos perse nousee vähäänkään penkistä ja kaikkea muuta, ruma pipo tai väärin vittuileva varmistaja!!!

Jos pakkiksen keskivertokommentoijista muodostettaisiin jumala, niin se antaisi kyllä synnit taivaanportilla anteeksi, lukuunottamatta sitä jos tekee penkin väärin!

Noh, pitäähän pakkiksella yksi yhteinen outous olla. Kyykyn suhteen otetaan chillimmin.

Voi surku. Päivä alkoi loistavasti, mutta mitä pidemmälle päivä on ehtinyt ja mitä enemmän väsymys on saanut tytöstä otetta, sitä surkeammaks olo on muuttunut. Nyt alkaa jo olla vähän sellainen olo, että onkohan tässä kipeeks tulossa vai johtuuko kaikki vaan liian aikaisista herätyksistä, liian kovasta treenistä, liian vähästä unesta, liian kovista vaatimuksista ja isoista toiveista mitä itselle on asettanut,... Jotenkin vaan sellanen olo, että tekis mieli itkeä kaikki väsymys ja turhautuminen pois ja nukkua niin pitkään, ku unta riittää. Aijoo, mullahan on huomenna duunia (=pakko herätä puoli seiskalta) ja hammaslääkäri (=kotona ehkä iltaseiskalta), joten katsotaan sitä nukkumista vaikka sitten viikonloppuna. Ehkä.
Jippii. :jahas:

Ihmiset voisivat harjata autoistaan lumet pois ennen kuin lähtevät liikenteeseen. Lisäksi toivoisin kanssa-autoilijoilta vilkun käyttöä kiertoliittymästä poistuttaessa sekä jalankulkijoiden, erityisesti koululaisten, huomioimista liikenteessä. Kaiken tämän lisäksi olisi paljon turvallisempaa, jos autoilijat katsoisivat välillä myös auton peileihin eivätkä pelkästään näpräisi kännykkää tai kikkeliä jos se kerran vie huomioin pois liikenteestä.

Joku päivä minä vielä hankin taistelukuntoisen panssarivaunun ja alan opettamaan noita muita tienkäyttäjiä. Itsehän olen nimittäin täydellinen kuski.

Olkapäät ihan jumalaare kipeet!! Nyt vaan odotellaan borrelioosi ja reuma testien tuloksia. Olisihan se aivan yli mukavaa jos 24v todettais reuma.. PERKELE

Tällä hetkellä väsymys sekä riita vaimon kanssa eilen ihan typeristä ja turhista asioista. Väsyneenä kaikki kärjistyy ikävästi.

Ihmiset voisivat harjata autoistaan lumet pois ennen kuin lähtevät liikenteeseen. Lisäksi toivoisin kanssa-autoilijoilta vilkun käyttöä kiertoliittymästä poistuttaessa sekä jalankulkijoiden, erityisesti koululaisten, huomioimista liikenteessä. Kaiken tämän lisäksi olisi paljon turvallisempaa, jos autoilijat katsoisivat välillä myös auton peileihin eivätkä pelkästään näpräisi kännykkää tai kikkeliä jos se kerran vie huomioin pois liikenteestä.

Joku päivä minä vielä hankin taistelukuntoisen panssarivaunun ja alan opettamaan noita muita tienkäyttäjiä. Itsehän olen nimittäin täydellinen kuski.

Joo vituttaa toi vilkun käyttö. Ihmiset ei osaa käyttää vilkkua ajoissa. Ympyrässä laittavat vilkun päälle sit ku auto on jo puoliks ulkona. Muuten tiellä kääntyessä vasta kun vauhti on jo hidastunu.

Mitä lumiin tulee, hiton siistiä katsoa peileistä kuinka lumi pöllyää tielle vauhdissa:D ite en koskaa harjaa ku lasit ja lamput vaan.

Tänään tuli yllättäen vaikea paikka eteen. Meidän 7v bernhardilainen Lotta jouduttiin lopettamaan. Lotan vointi huononi vuorokaudessa todella paljon. Vein Lotan tänään 11 aikaan eläinlääkärille ja ennuste oli heikko. Keuhkokuume sekä ilmeisesti kasvain, joka oli sen aiheuttanut tuon keuhkokuumeen, sekä nesteen kertymisen helluvaiseen (rintakehään). Tuntui/tuntuu kyllä helvetin pahalta. 7 vuotta tuli taisteltua ja käytyä monen laisia tapauksia Lotan kanssa läpi. Nyt tässä ihmetettelen, että kenelle antaisin ruoan tähteet syötäväksi. Kenelle lautaset "esipesuun". Fiilis on kyllä todella huono ja tippa linssissä jatkuvasti. Tiesin, että Lotan lähtö tulee olemaan kova pala, mutta ei sitä aina osaa varautua. Onneksi lapset on sen verran pieniä, ettei heidän tarvitse tätä surutyötä käydä läpi.

No joka tapauksessa tänään menen käymään normaaliin tapaan illalla koirapuistossa kertomassa kavereille suru-uutiset.

Nyt saatana oikeesti, ei mitään jakoa koittaa nyt nukkua, kun yskittää ihan vitusti, koko muu perhe hereillä mun takia, ja alko vielä vertakin vuotaa urakalla nenästä eli ainakin tunnin saa olla senkin takia hereillä. Vittu kun yskänlääkkeetkään ei pure, keuhkoista kutittaa ihan helvetisti vaikka mitä tekis ja joka kymmenes sekunti on pakko yskäistä, alkaa jo äänihuulet ja keuhkot olla ihan romuna toisen tälläisen yön jälkeen.

"UUSI SARJA ALKAA! Johnsin romaniperhe elää ylpeästi omien sääntöjensä ja perinteidensä mukaan. Kun patriarkka Bobin terveys alkaa reistailla, käyvät veljekset Nicky ja Bobby keskinäiseen taistoon romaniperheen seuraavan johtajan paikasta."
EI PRKL eikö tuo telkkari ole jo täynnä kaikkia paskaohjelmia

Back
Ylös Bottom