Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmä syö karkkia/sipsiä. Miksi sä haluut että mä läskistyisin :( Ilkee säyni!

Makkaraperunat oluella alas. Eli hyviä sipsejä kahmii toisella kädellä ja toisella kädellä tunkee wilhemia tai ukko-pekkaa ääntä kohti.

Meikäläinen on maanantaibodari, ja vedin tuossa kunnon setin kanaa ja riisiä. Perään appelsiinia. Nyt on niin täynnä, että aika näyttää, pysyykö tuo jälkiruuaksi nautittu mini-Mars sisässä. Ahneella on paskainen loppu.

Klassinen musiikki kuulemma parantaa keskittymistä. Kohta meikäläinen luukuttaa niin helvetin lujaa Wolgangia ja mitä noita nyt on. Paras olisi olla tentteihin tikissä ensi viikolla.

Nythän mää vasta hokasin, että Sauna Open Air on 8.6-9.6.2013 :rock: !

Tamperelaisena keskustassa pyöriessä tuon huomaa aina selvistä merkeistä: ulkona on +25°C ja ympärillä on vain mustiin pukeutuneita ihmisiä, ja osa kävelee kokopitkässä nahkatakissa helteellä. Tyyli ennen mukavuutta ilmeisesti.

Hei tietääkö kukaan häkämyrkytyksestä mitään? Saatoin altistua autossa häkäkaasulle ja kun sen tajusin alkoi huimata ja tuntui hieman sekavalta. tämä meni parissa tunnissa ohi.
Nyt kun tapahtuneesta on liki 10tuntia päätä vähän jomottaa ja tuntuu oudolta, mietin uskallanko mennä nukkumaan? En ole varma johtuuko oireet häkäkaasusta vai siitä että tajusin että voin altistua sille reilusti(minulla on paniikkihäiriö). Voiko noin pitkän ajan jälkeen olla vielä vakavia oireita?

Tamperelaisena keskustassa pyöriessä tuon huomaa aina selvistä merkeistä: ulkona on +25°C ja ympärillä on vain mustiin pukeutuneita ihmisiä, ja osa kävelee kokopitkässä nahkatakissa helteellä. Tyyli ennen mukavuutta ilmeisesti.
Onneksi mää en seuraa mitään tyylisuuntausta, moon ihan out. :D

Hyi, minusta tuli kuolevainen. Pitäskö mun taas rahottaa Miken kartellia.

Riippuu ihan siitä ootko jo ehtinyt kopsaamaan delgadon kuvan omalle koneelle jääkaappi-threadista.

Kysy vain kuinka monta kertaa ja kuinka moneen paikkaan. Maksoin VIPit tulevaisuutta ajatellen...

Mitä helevettiä?! Maksoin 1min sitten ja olen muka taas V.I.P. Saakeli, sitä tuntee ittensä melkeen VIPiksi. :D Mike on kyllä sähäkkä tyyppi! :rock:

Back
Ylös Bottom