Hard Justice
Dirdy birdy
Oli niin tylsä päivä että joutui jopa katsomaan Putousta telkkarista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli niin tylsä päivä että joutui jopa katsomaan Putousta telkkarista
Määä tuuuuuun! Oon jo ihan parin askeleen päässä näiden tulosten kanssa. Nooo, eipä nyt liiotella, mutta: yks äijä (tuntematon, ikinä nähnykkää) sano että kyllä näkee että on tekniikkaa hiottu, melkeen ku oppikirjasta JA että vois satasen laittaa näille käsille tohon asentoon. Ha! Ja joo, tähän oli hyvä sanoo: kolmatta kertaa penkkaan =). Tulokset ei niinkään ollu huikeita :D, 30:llä mentiin. Ranne ei pahasti ottanu hittiä, ens kerralla siiiis lisää painoa. Tää alkaa pian näyttää siltä, että musta vois olla pikkuhiljaa taas reenaamaan niinku oikeesti.
Äläkä sie lähe lopetettavaks, kyllä siitä kyykystä vielä jotain tulee..tai lonkista. Tai jotain. Mä voin ostaa sulle sen rollaattorin joululahjaks jossei tänä vuonna ala tapahtumaan.
Meikäläisen terapiabiisi syksyllä. Ahdistaa vähän kuunnella tuota.:DOonko ainoa jonka mielestä oon kova biisi?
MItä ne on? jotai papanpennejä?viis harmaata?
Oli muuten poliisit illalla/yöllä pihassa kun tulin himaan ja kysy papereitaki :D
Olit niin epäilyttävän näkönen?