Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kai sitä tarvii vähän vetää kaljaa ku on perjantai. Kalsarit :haart:.

Kai sitä sitten seuraksi tarvii kalja avata ku on perjantai.
HoegaardenCan.webp

Siistiä, kun ei makustele suussa! Alkanut olla nuo rohmakat ja morkkikset siksi omaa luokkaansa viime aikoina, että meinasin olla jopa ihan hetken ilman. Oisko yheksän viikkoa alkuun kova? 12 päivää jo alla.

Siistiä, kun ei makustele suussa! Alkanut olla nuo rohmakat ja morkkikset siksi omaa luokkaansa viime aikoina, että meinasin olla jopa ihan hetken ilman. Oisko yheksän viikkoa alkuun kova? 12 päivää jo alla.

En kannata. Mieti sitä infernaalista darraa mikä tulee 9 viikon jälkeen. Hyi saatana sanon minä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään ajattelin nauttia hieman alkoholia ja suunnistaa Jyväskylän yöhön. Ensin toki pohjat asianmukaisesti:

11587853.jpg

:kippis1:

Tuli taas eilen otettua.. Tarkoituksena oli juoda 4 olutta kaverin 18-vuotisjuhlissa, mutta tytöt tuputti mulle tuohon päälle paljon kossukolaa ja rommikolaa ja useamman oluen, niin että yhteensä tuli juotua lähemmäs 20 annosta klo19 ja 23 välillä. Koittivat ilmeisesti saada mut sammumaan ja käyttää hyväksi, mutta selvisin kaikesta siitä juomasta joka mulle tarjottiin, sillä lopputuloksella että tänään aamulla olo ei ollut niin hyvä ja loppuillan muistikuvat hiukan hämäriä.

Panettaa sen verran, että melkein tekisi mieli suunnata yöhön. Taidan kuitenkin säästää itseni pettymyksiltä ja raapaista vain kovat kännit (johon ei paljoa vaadita kiitos minimaalisen syömisen ja jonkin aikaa kestäneen vähäalkoholisuuden).

Back
Ylös Bottom