Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kyrsii tuo Discshop kyllä ihan kympillä. Toimituksessa menee sivujen mukaan 2-3vrk, mutta tilaukseni tein yli viikko sitten! Nähtävästi pyhät sekoittaneet koko paikan. Tulee ankea viikonloppu, olin kaavaillut pitäväni koti-iltaa tilauksiani katsellen :(

Perjantai, ja kohtapuolin lähtö laivalle! Tietääkö kukaan, mikä on laivayhtiöiden politiikka sähköröökien suhteen, eli saako höyrytellä missä huvittaa?

Perjantai, ja kohtapuolin lähtö laivalle! Tietääkö kukaan, mikä on laivayhtiöiden politiikka sähköröökien suhteen, eli saako höyrytellä missä huvittaa?

Tietääkseni ei. Sähkötupakointia koskaa samanlaiset säännöt kun muutakin tupakointivälineitä, elikkä siis tupakointihuoneissa tai ulkokannella saa sauhutella. Näin siis ainakin Viking Linellä, mutta veikkaan aika vahvasti että samat säännöt pätee myös muissa laivoissa.

Kämppä siivottu, tällä kertaa ihan jääkaappia myöten :) Nyt ruokaa nassuun ja jalat pöydälle, minun viikonloppu alkoi tästä!

Nyt kyrsii tuo Discshop kyllä ihan kympillä. Toimituksessa menee sivujen mukaan 2-3vrk, mutta tilaukseni tein yli viikko sitten! Nähtävästi pyhät sekoittaneet koko paikan. Tulee ankea viikonloppu, olin kaavaillut pitäväni koti-iltaa tilauksiani katsellen :(

Eli salille tiesi vie..? ;)

Huomenta pakkotoisto. Pitäis varmaan sitä faijan konetta lähteä ihmettelemään. Höh

Selityksiä ja laiskuutta, mä treenasin kesällä maximissaan 15 päivänä putkeen kunnon salitreenit kun ei hommia ollut.. :D

Meitsi tuli just sieltä ;) Selkätreeni :haart: Ja tiesitkö että levossahan sitä kasvetaan. Siksi amerikkalaiset ihmiset ovat niin isoja, koska ovat levänneet koko ikänsä.

Mutta nyt tartteis neuvoa. Joku vittupää aukoo päätään mulle, joten ignoraanko koko tyypin vai ownaanko? Tässä ketjussa siis: http://www.pakkotoisto.com/treeni/113302-haussa-nuori-ja-kaunis-ohjelma/#post3999797

Ja tiesitkö että levossahan sitä kasvetaan.

En mää kotona jaksanu maata, senhan takia mä siellä kävin koska teki mieli :P Kuhan ei jokapäivä vetele sitä rintaa ja haukkaa vaan jakaa ne esimerkiks eripäiville, jokatoinenpäivä toista ;)

Selkä tuhottiin myös täällä, hauikset myös. Etureidet on viikon muista treeneistä vieläkin palautumattomat - lepoa onneksi viikon päästä.

En mää kotona jaksanu maata, senhan takia mä siellä kävin koska teki mieli :P Kuhan ei jokapäivä vetele sitä rintaa ja haukkaa vaan jakaa ne esimerkiks eripäiville, jokatoinenpäivä toista ;)

Oikein, toisena päivänä 24 sarjaa hauista ja toisena 24 sarjaa rintaa. Repeat the whole summer ;)

Selkä tuhottiin myös täällä, hauikset myös. Etureidet on viikon muista treeneistä vieläkin palautumattomat - lepoa onneksi viikon päästä.

Meitsil oli vaan selkä, trapsit ja forkut. Noita forkkujakin vaan siks, että selkätreenissä on remmit käytössä. Huomenna olkapäät ja ojentajat sitten :)

Selityksiä ja laiskuutta, mä treenasin kesällä maximissaan 15 päivänä putkeen kunnon salitreenit kun ei hommia ollut.. :D

Laiskotteluni, eli 4-5 x viikossa salilla käymiseni selittyykin sillä että minulla on nimenomaan niitä muitakin hommia ;) Missäs itse nyt olet? Mikäli et ole salilla tai vähintäänkin sinne menossa, voit olla ihan hissukseen siellä! :D

Mutta nyt tartteis neuvoa. Joku vittupää aukoo päätään mulle, joten ignoraanko koko tyypin vai ownaanko? Tässä ketjussa siis: http://www.pakkotoisto.com/treeni/113302-haussa-nuori-ja-kaunis-ohjelma/#post3999797

Ignoraa, pysyttele tollasten yläpuolella.

HOHO! 1/3 koulutehtävää palautettu (maanantaina pitäisi olla kaikki valmiina) ja fiilis on aika lailla tämä:

my-grades-are-bad-and-i-should-feel-bad.webp

:D

Jospa treenit vähän piristäisivät, vaikka pitääkin salille polkea tuolla tappopakkasessa!

Missäs itse nyt olet? Mikäli et ole salilla tai vähintäänkin sinne menossa, voit olla ihan hissukseen siellä! :D

38 asteen kuumeessa ja kauheassa yskässä, oletan että tämä on sallittua aikaa maata kotona :D

Mutta kumminkin katselen youtubesta reilua puolentoistatunnin mittaista elokuvaa "Ryan Kennelly - The Road to The Arnold" ja olen suunnitellut uutta penkkiohjelmaa ja salimotivaatiot alkavat ylittämään jo 100 prosenttia.. ;)

38 asteen kuumeessa ja kauheassa yskässä, oletan että tämä on sallittua aikaa maata kotona :D

Hah, sängyn pohjalta onkin hyvä huudella :D Saat vapautuksen tällä kertaa, mutta ensi viikolla sitten tositoimiin eikös. Paranemisia! :thumbs:

Sori thyer, oli pakko laittaa ihan pieni postaus siihen ketjuun. Koin sen jo melkein kunnianloukkauksena, mutta toimin sivistyneesti ainakin mielestäni :)

Back
Ylös Bottom