Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

miten määritellään yhden jalan SYVÄkyykky.
Huomioi lähde ja mieti sitten olikohan määritelmä pilkulleen oikein. Kyseisessä lehdessä ei varmaan yksikään uutinen ole koskaan ollut täysin oikein. Se on jo hatunnoston arvoista jos uutinen ei ole täysin päin vittua. Eihän yhden jalan kyykky käytännössä voi olla yhtä syvä kuin kahden jalan, mutta se nyt ei tuon suorituksen arvoa vähennä.

http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/20130108018060805_v9.shtml

Tässä sentää jaloilla työnnetää 200kg... :jahas:

Takaa kuvatessa toistot näyttävät jotenkin kovin paljon raskaammilta ja vajaammilta kuin sivulta kuvatessa. Voisikohan johtua siitä, että painoakin näyttäisi olevan 50 kg vähemmän siinä vaiheessa, kun sivulta kuvataan.

what-you-did-there-i-see-it.webp

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013010816531996_uu.shtml
Voi hirveetä, piti olla yötä lentokentällä. Vituttaahan se toki, mutta ehkä kuitenkin fiksumpi ratkaisu...

Vittu että tämä pisti vituttamaan itteeni helvetisti! Aikuiset ihmiset itkee tommosta paskaa! miusta toi pakkolasku oli ihan ok... ennemin kuin lentoturma :D paremmat olot tuolla kentällä oli kuin jossain siperian autioilla vuoristoseuduilla...

Miks ihmiset ei tajua sitä että tuskin finnmatkoilla on palveluita mailman jokaisella tuppukylän lentokentällä :D
Tuskin lentoyhtiö teki tota heille tahallaa :D kumminkin saivat sitä PAHAA ruokaa ja 10% korvauksia koko reissusta....

Ihmiset kuvittelee että niille pitäis nyt antaa varmaan uus matka.... :D

Harri Ollille ehdotonta:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288530686262.html?pos=ok-nln

Jotenkin odotan kyllä innolla että kaveri menee vittuilemaan joku päivä väärälle henkilölle ja sen jälkeen olli harri harri olli vetää lähiviikot ruuat letkujen kautta.

Sama mieltä. Ihan mulkku koko jätkä. Ite oon täs ihmetelly sitä et miten joku harri olli voi jonkun pahoinpidellä? Ku ei ole eka kerta toi vissiin. Ku jäbä on ite kuiteski murrosikäsen tytön kokoa ni ei siinä vastustajat varmaan isoimmasta päästä ollut. "Lyönnit oli kovia" miten sen nyt ottaa. Kiva ois nähdä miten olli lyö.

Sama mieltä. Ihan mulkku koko jätkä. Ite oon täs ihmetelly sitä et miten joku harri olli voi jonkun pahoinpidellä? Ku ei ole eka kerta toi vissiin. Ku jäbä on ite kuiteski murrosikäsen tytön kokoa ni ei siinä vastustajat varmaan isoimmasta päästä ollut. "Lyönnit oli kovia" miten sen nyt ottaa. Kiva ois nähdä miten olli lyö.

Mäkihyppääjät on niin kovia jätkiä, että niille ryppyillessä jää aina kakkoseksi... Ja kyllä tuo Olli lyödä osaa, kun kohteelta murtui leuka.

Eikai tappelukyky oo verrannollinen kyykkytulokseen tai käsivarren halkaisijaan.. voihan sitä luikumpi tyyppi piestä helposti tyypin joka even lift..

Mitä Harriin tulee, on kyllä säälittävä tapaus ja hukkaan heitetty potentiaali. -07 kuitenkin mm hopeeta suurmäestä ja maailmancupin osakilpailuvoittoja. Kun olis jättäny viinalla läträämisen ja reenannu.

Ihmiset kuvittelee että niille pitäis nyt antaa varmaan uus matka.... :D

Valitettavasti ne jotka eniten valittaa myös eniten kaikenlaisia hyvityksiä saa. Niille fiksuille ja joustaville "ei tässä mitään" -tyypeille annetaan vaan lämmintä kättä.

Sucker Punch? Moni tipahtaa kyllä jos ihan puskista lyönti tulee.

Vau, senkö takia käyn salilla..? Onneksi IL uutisoi tästä, nyt tiedän että minulla on pakkomielle. Nyt voin hakeutua hoitoon....

Joo itekki oon miettiny kauan, että miksi käyn siellä rääkkäämässä itteeni oman sietokyvyn rajoille ja joskus vähän ylikin, mutta mulla onkin pakkomielle. Ja sitten tulen kotiin vetämään lisäravinteita. Shit, vois samantien kävellä kertomaan poliisille, nii vois laittaa mut jonnekin säilöön, etten vaaranna yhteiskuntaa. :D

Aika jäätävää uutisointia kyllä tosta adoniskompleksista iltasanomilla ja iltalehel... Kauheesti jutuissa päiviteltiin että se on pahasta, mutta missään ei mainittu että miks on pahasta. Ottaako toimittajia niin paljon päähän kun muut jaksaa treenata ja itte ei?

Back
Ylös Bottom