Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos vien pankkiin ulkomaan käteistä ja pyydän heitä laittamaan ne tililleni, niin laittavatko he suoraan ne sinne, vai pitääkö se vaihtaa euroiksi? En ovatko ne sielä tilillä sitten euroina, vai ulkomaan valuuttana?

Nordea ainakin vaihtoi aina mun punnat euroiksi ensin.

Haluan aloittaa rahan siirtämisen tililtäni rahastoon suoraveloituksella. Miten Osuuspankista onnistuu tuollaisen kuukausittaisen suoraveloituksen perustaminen?

Koitin verkkopankissa hetken räplätä haku-toimintoa, mutta sieltä tuli silmille pelkkää höpinää vuoden 2014 e-laskujen muutoksesta ja hermohan siinä meni.

tumblr_mcgw1fkbBc1rjpc7qo1_500.gif

Mistä tämä pätkä on?

Mikä on kookosöljyn viimeisin tuomio? Hyvä vai paha? Paljonhan siinä on niitä tyydyttyneitä rasvoja, mutta onko siinä niitä muita hyviä ominaisuuksia sitten enemmän?

5 uneton yö takana, mennyt nukkumaan 23 ja 24 välillä mutta uni on tullut vasta 3 jälkeen, viimeyönä viideltä. Mistä on kyse ? illalla tulee otettua ZMA:ta, kahvia juon vain aamuisin jne. Tälläisiä ongelmia ollut viimeksi murrosiän alulla. Johtuuko tuo ihan vaan unirytmin sekoittamisesta vai onko kyse suuremmista voimista ? Yleensä lomien jälkeen on kahdessa yössä tottunut taas unirytmiin mutta nyt niin ei tunnu tapahtuvan.
Alkaa häiritä jo muuta elämää, maanantaina ja tänään nukuin pommiin ja myöhästyin koulusta (oikeastaan olen vielä kotona, kun seuraava bussi lähtee vasta 9 jälkeen :D ), 8 tunnin koulupäivän jälkeen oon jo ihan poikki ja vielä pitäis mennä autokouluun ja salille.

Mikä on kookosöljyn viimeisin tuomio? Hyvä vai paha? Paljonhan siinä on niitä tyydyttyneitä rasvoja, mutta onko siinä niitä muita hyviä ominaisuuksia sitten enemmän?

Se on hyvä, kookoksen rasvahapot käyttäytyy kropassa hiilareiden tavoin eikä varastoidu niin helposti läskiksi. Lisäksi ne tekee hyvää kilpirauhasen toiminnalle.

5 uneton yö takana, mennyt nukkumaan 23 ja 24 välillä mutta uni on tullut vasta 3 jälkeen, viimeyönä viideltä. Mistä on kyse ? illalla tulee otettua ZMA:ta, kahvia juon vain aamuisin jne. Tälläisiä ongelmia ollut viimeksi murrosiän alulla. Johtuuko tuo ihan vaan unirytmin sekoittamisesta vai onko kyse suuremmista voimista ? Yleensä lomien jälkeen on kahdessa yössä tottunut taas unirytmiin mutta nyt niin ei tunnu tapahtuvan.
Alkaa häiritä jo muuta elämää, maanantaina ja tänään nukuin pommiin ja myöhästyin koulusta (oikeastaan olen vielä kotona, kun seuraava bussi lähtee vasta 9 jälkeen :D ), 8 tunnin koulupäivän jälkeen oon jo ihan poikki ja vielä pitäis mennä autokouluun ja salille.

Mykoplasma?

En tiedä mistä repäsin tän kysymyksen, juolahti vaan mileen. Eli jos Thainyrkkeilijä ja bodari tappelis kumpi mahdollisesti voittais, mikäli molemmat ois harrastanut lajiaan yhtäkauan (esim. 10 vuotta)

Bud Spencer voittaa (jopa Chuck Norrisin)

En tiedä mistä repäsin tän kysymyksen, juolahti vaan mileen. Eli jos Thainyrkkeilijä ja bodari tappelis kumpi mahdollisesti voittais, mikäli molemmat ois harrastanut lajiaan yhtäkauan (esim. 10 vuotta)

Vähän sama kuin kysyisi kumpi suoriutuu aivoleikkauksesta paremmin, aivokirurgi vai metsuri.

metsuri suoriutuu ainakin nopeemmin...

No nyt kun on päästy ketjun nimen mukaiselle tasolle, niin kysyn kumpi voittais karhu vai leijona? Tätä olen miettinyt jo kauan. Onko asiaa testattu milloinkaan esim. antiikin Rooman sirkushuveissa?

Mitä toi Facebook connect juttu käytännössä tekee? Siis toi sininen laatikko tuolla sivun ylälaidassa.

Back
Ylös Bottom