Online-manageripelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LMSL
  • Aloitettu Aloitettu
Pelaako täällä kukaan mitään online-managerointipelejä? Viittaan siis tällä sellaisiin selaimessa pelattaviin peleihin, joiden pelaaminen ei vie paljon aikaa vaan ne on enemmänkin sellaisia naputteluja, kun on tylsää bussipysäkillä tjsp.

Itsellä on tällä hetkellä tili Hockey Arenassa ja MRC:ssä. Joskus tuli pelailtua Hattrickiä, mutta ei jalkapallo kyllä kiinnosta pätkän vertaa niin se jäi aika nopeasti. Myös PPM:ää ja GPRO:ta olen koittanut, jotka on siis Hockey Arenan ja MRC:n tapaan jääkiekko- ja formulapelejä, mutta ne ei koukuttaneet samalla tavalla kuin ensin mainitut.

Pelaako täällä kukaan mitään online-managerointipelejä? Viittaan siis tällä sellaisiin selaimessa pelattaviin peleihin, joiden pelaaminen ei vie paljon aikaa vaan ne on enemmänkin sellaisia naputteluja, kun on tylsää bussipysäkillä tjsp.

Itsellä on tällä hetkellä tili Hockey Arenassa ja MRC:ssä. Joskus tuli pelailtua Hattrickiä, mutta ei jalkapallo kyllä kiinnosta pätkän vertaa niin se jäi aika nopeasti. Myös PPM:ää ja GPRO:ta olen koittanut, jotka on siis Hockey Arenan ja MRC:n tapaan jääkiekko- ja formulapelejä, mutta ne ei koukuttaneet samalla tavalla kuin ensin mainitut.

Ite oon testannu noita kaikkia ja juuri tuohon MRC:iin jäin koukkuun! Voin lämpimästi suositella sitä testattavaksi kaikille :)

Tuohon MRC:hen on nyt tulossa live-lähetys mukaan. Kohta on tulossa saataville screenshotteja ja muuta sellaista. Toivottavasti tulee hyvä :)

Avausviestissä mainitussa Hockey Arenassa on itselläni joukkue. Loin sen vuosi sitten ja kyseisen pelin parissa tulee vietettyä aikaa päivittäin. Myös alkuvuonna 2007 tuli HA:ta pelattua mutta sitä joukkuetta ei enää ole ollut moneen vuoteen.

Back
Ylös Bottom