Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta henkilöauton kanssa kaikki mitä pitää arvioida on parin metrin päässä itesä ja siitä tosiaan näkee aikalailla joka suuntaan ikkunoista. Joitain kertoja tullu oltua isomman kuorma-auton kanssa semmosissa paikoissa, että on saanu vähän ihmetellä. Ja niistä joutuu melkosen paljon kattomaan pelkästään peilien perusteella, jos ei montaa kertaa jaksa hypätä hytistä alas kattomaan.

Sitten oma lukunsa on vielä nämä tukkikuskit, jotka hakee kuormallisen puita mistä lie perämetsästä ja puhelin korvalla pyörittää täysperävaunua ympäri uskomattoman pienessä tilassa.

Facebook väittää mun kuunnelleen Spotifysta biisiä, jota en oo oikeasti kuunnellu. Kuka hitto hakkeroi mun konetta ja kuuntelee Ne-Yoa!?!?!?! :itku:

Poista koko yhteys Spotifyn ja FB:n väliltä tai sitten muutat asetukseen "only me" eli kuuntelemasi biisit näkyy vaan itselle.

e: tuolla tavalla siis tuskin enää tulee tuollaisia turhiakaan spotify-ilmoituksia...

Hieman hymähdin tässä yksi päivä kun FB tiedotti entisen työkaverini kuunnelleen Spotifystä biisin "Mää runkkaan" by Petri Nygård. Laatumusiikkia kaiketi :lol2:

Sitten oma lukunsa on vielä nämä tukkikuskit, jotka hakee kuormallisen puita mistä lie perämetsästä ja puhelin korvalla pyörittää täysperävaunua ympäri uskomattoman pienessä tilassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Poista koko yhteys Spotifyn ja FB:n väliltä tai sitten muutat asetukseen "only me" eli kuuntelemasi biisit näkyy vaan itselle.
Nehän näkyy vaan mulle. Kävin profiilissani ja siellä näkyy, mitä biisiä muka olen kuunnellut viimeksi, mutta pointti oli, etten ole kuunnellut tuollaista biisiä.

Tietokone hajoaa! Kuka kaunissieluinen ihminen lahjoittaa minulle uuden?

Nehän näkyy vaan mulle. Kävin profiilissani ja siellä näkyy, mitä biisiä muka olen kuunnellut viimeksi, mutta pointti oli, etten ole kuunnellut tuollaista biisiä.

Ok. Kuulostaa kyllä erikoiselta :wtf:

JA kun facebook asioihin päästiin,niin siellä kun kiertää nyt joku akka-haaste juttu jossa mainitaan miesten vastaavasta äijä-haasteesta,niin mikä on se äijähaasteen liike?

Vitut. Monet asiat ovat helpompia oikealla asenteella. Kokeile joskus.

Höpötyksiä. Naiivia itsepetosta uskotella itselleen, että tämä/joku asia on hyvä juttu koska kaikki muutkin tekee. Kyllä jokin asia on silloin hyvin suurella todennäköisyydellä aivan perseestä jos ei siitä ole yhtään kiinnostunut ja faktojen/muiden kokemuksien kautta ymmärtää mistä suurinpiirtein on kyse. Tietenkin eriasia jos on aivan pakko tehdä jotain, niin ei siinä surkuttelut auta, mutta onneksi meillä yleensä pätee valintojen maailma.

JA kun facebook asioihin päästiin,niin siellä kun kiertää nyt joku akka-haaste juttu jossa mainitaan miesten vastaavasta äijä-haasteesta,niin mikä on se äijähaasteen liike?

Niin, Akka-haasteessa oli maininta "Äijien liike on likimain kuin jalkakyykky" - tarkoittaa mitä?

Vähän turhan iisi tuo akka-haaste :D ...ei sillä etteikö kannatuksen vuoksi voisi osallistuakin.....kaikki liikuntaan kannustavat jutut on tietysti jees.

Miten olisi järkevää kiinnittää nyrkkeilysäkki kerrostaloasunnon kattoon? Vanha kivitalo, katto on ainakin minun silmääni kohtuu jykevä, ikinä ei kuulu mitään ääniä mistään ja omat musiikit eivät kuulu muualle, joten en usko melun olevan haitta.

Niin, Akka-haasteessa oli maininta "Äijien liike on likimain kuin jalkakyykky" - tarkoittaa mitä?

Vähän turhan iisi tuo akka-haaste :D ...ei sillä etteikö kannatuksen vuoksi voisi osallistuakin.....kaikki liikuntaan kannustavat jutut on tietysti jees.

Nii,silleen mäkin sen ajattelin,että jos tekis molemmat,kunhan sais vaan tietää sen äijien liikkeen.

Intissä nukkuu kyllä ihan missä vain. Minullakin oli tuohon aikaan todella hankalaa nukkua välillä, ilmeisesti stressin takia, mutta intissä tuo korjaantui, ja oppi nukkumaan joka asennossa ja joka tilanteessa. Tarpeeksi pitkä leiri, niin nukkuu korpossakin.

Yhdellä intin talvisella suunnistusmarssilla, joka oli jo kestänyt n. puoli vuorokautta nukahdin kahden muun kanssa metsätiellä ihan kesken hiihtämisen. Se oli kyllä härö tunne. Oltiin just pidetty ruokatauko ja kylläisenä sit uni vei voiton. Nukuttiin sit suksien päällä vartti ja taas mentiin.. :D

Toivottavasti ilmastonmuutos saapunee, eikä ensi talvena olisi lunta ollenkaan. Minä suostun hiihtämään vain ase ohimolla, mutta intissä varmaan ei paljon minun mielipidettäni kysellä :D

Toivottavasti ilmastonmuutos saapunee, eikä ensi talvena olisi lunta ollenkaan. Minä suostun hiihtämään vain ase ohimolla, mutta intissä varmaan ei paljon minun mielipidettäni kysellä :D

Kyllä sulla rynnäkkökivääri tulee mukana olemaan, ja saat varmaan ripustaa sen otsallesi kuten haluat

Höpötyksiä. Naiivia itsepetosta uskotella itselleen, että tämä/joku asia on hyvä juttu koska kaikki muutkin tekee. Kyllä jokin asia on silloin hyvin suurella todennäköisyydellä aivan perseestä jos ei siitä ole yhtään kiinnostunut ja faktojen/muiden kokemuksien kautta ymmärtää mistä suurinpiirtein on kyse. Tietenkin eriasia jos on aivan pakko tehdä jotain, niin ei siinä surkuttelut auta, mutta onneksi meillä yleensä pätee valintojen maailma.

Itselleen uskottelulla ja oikein asennoitusella ei ole välttämättä yhteyttä. Varsinkaan jos uskotelee "kuin kaikki muutkin", niin ei se mihinkään johda. Se on sitä omasta päästä kiinni otatko pienet asiat raskaasti vai et.

Intti on siitä hyvä esimerkki, ketkä osaavat käsitellä tunteitaan ja päänsisäisiä juttuja, ja ketkä eivät.

Itselleen uskottelulla ja oikein asennoitusella ei ole välttämättä yhteyttä. Varsinkaan jos uskotelee "kuin kaikki muutkin", niin ei se mihinkään johda. Se on sitä omasta päästä kiinni otatko pienet asiat raskaasti vai et.

Intti on siitä hyvä esimerkki, ketkä osaavat käsitellä tunteitaan ja päänsisäisiä juttuja, ja ketkä eivät.

Ton lauseen perusteella meillä on tässä niin suuri ero ajatusmaailmoissa, että lienee turha vääntää. Tohon viimeiseen provoon en myöskään jaksa tarttua.

Millonkas thyer on lähössä inttiin? Pakko nostaa hattua tytöille, jotka lähtee inttiin! Heillä yleensä on motivaatio korkealla, jonka ansiosta pärjäävät hyvin!

Back
Ylös Bottom