Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan se sittenkin vielä pidettävä tää päivä huilia ja katottava, jos huomenna viittis mennä salilla käymään. Eipä ole näin pitkää treenitaukoa ollu vuoteen.

Mihinkään juosta homostelemaan et ainakaan mene. Jos käyt kyykkäämässä niin saat luvan syödä jäätelöä ja lakuja

Mihinkään juosta homostelemaan et ainakaan mene. Jos käyt kyykkäämässä niin saat luvan syödä jäätelöä ja lakuja

Haha joo kyllä mä salitreenillä aattelin alottaa. Nyt ei oo kyllä enää pariin päivään pahemmin rinnassa mitään tuntunu ja muutenkin olo on hyvä, niin ehkä sitä taas uskaltaa.

E:

Kuinka pitkästä treenitauosta on kyse?

Viime sunnuntaina kävin hiihtämässä ja sen jälkeen en oo tehny mitään.

E2: Niin ja salitreeneistähän on jo helvetisti enemmän aikaa. Kohta varmaan kolme viikkoa.

Minä pidin viime juhannuksen tienoilla viikon totaalihuilia. Ehkä sellainenkin on joskus tarpeen.

Juhannuksena mullakin tais olla useampi päivä taukoa, sillon olin viimeks reilummin kipee. Ehkä pienet tauot sillon tällön tekee ihan hyvää, vaikka eipä noita nyt oo tullu pidettyä muuta ku sillon ku on ollu kipeenä.

E: Mutta alkaa jo tympimään kun ei oo päässy kunnolla treenaamaan. Sen verran siitä hommasta tulee kuitenkin nautittua :D

onko hyvää steariinia?

Ei oo murheita niin jätin tuikun vetämättä.

e. Ja oli pahat autot. Ylemmästä ei mitää hajua (manuaaliki vielä!), eikä alemmastakaa juuri. Joku italian herkku, ku oli vaan yks pyyhkijä. Uuno se vois olla, mutta ei taida olla.

Lauantailenkki tehty! Asuin ennen ihan keskellä kaupunkia, elokuussa muutin parin kilsan päähän keskustasta meren rannalle, ja joka kerta, kun lenkille lähtee, ei vois olla tyytyväisempi tähän valintaan. Mikään ei voita kaunista merimaisemaa <3

Onneks näkyy eurosportti. On teeveestäki joskus jotai hyötyä.

Onneks näkyy eurosportti. On teeveestäki joskus jotai hyötyä.

Mä en oo omistanu tv:tä yli neljään vuoteen.

Parasta paskalla käydessä julkissa paikoissa on tietty totuudet seinillä.

image-1482879854.webp

Parasta paskalla käydessä julkissa paikoissa on tietty totuudet seinillä.

Mun mielestä parasta on se, ku ei kulu kotona paperia aikä vettä. Ja työaikana paskantamisesta kaikenlisäksi maksetaan :hyper:

Ylivoimaisesti paras paskakokemus työajalla on ajalta kun olin valtion palveluksessa. Persettä pyyhkiessä konkretisoitui käsin kosketeltavasti se että paperi jolla liippasin oli tavallaan mun omalla rahalla ostettu, verovaroin. Se vasta säästämiseltä tuntuki!

Meillä oli kerran duunipaikan vessan seinässä vedonlyöntitaulukko siitä, kuinka monta potkitaan ulos käynnissä olleiden yt-neuvotteluiden aikana :D

Tempaasin aikalailla, varasin jo lahdesta (fitness expon ajaksi huoneen).. En ollu ainakaa myöhässä.. 31.8-1.9. toi happeninki.

Kultsallakin ajattelin olla mukana. Turun kyllä skippaan. Noi kaksi saa riittää.

^mitä sä oot vetäny

Back
Ylös Bottom