Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaveri soitti ja herätti äsken. En saanut kun 8 tuntia unta ryääää!

Heräsin tänään kahdelta, hyvä minä. Herätyskello soi klo 11.00, joten en tiedä mitä on tapahtunut. Veikkaan että korvatulpat aiheuttivat taas sen, että en kuullut kelloa. Hittolainen :jahas:

Kohta pitäisi lähteä espanjalaiselle perhelounaalle. Ruoka on kyllä erinomaista, viimeeksi lähinnä ongelmia tuotti kielimuuri, kun suurin osa pöydästä puhui vain espanjaa tai heikkoa ranskaa.

Oletteko muuten koskaan miettineet, mitä ruokia ulkomaalaisille Suomessa tarjoaisitte perinneruokina? Ei ihan helppo homma, kun välillä joutuu Suomessa oppaaksi. Poronkäristyksestä ovat yleensä tykänneet, ja aina jos en enempää keksi, niin juotan salmaria heille.

Oon yleensä tarjonnut ulkomaaneläville uunilohta ja sienimuhennosta; Ranskassa asuessani tein niille lihapiirakoita:D Se oli aivan priceless:D Ei ollu tietenkään välineitä eikä aineita; mm ei ollut puuroriisiä, onneksi keitän tavallisenkin riisin puuroksi kädenkäänteessä, niin se ei ollut ongelma.

Nyt on niiiiin villi fiilis ku alko viikonloppu! Ihanko sitä kehtais mennä salille venyttelemään? Ja tekemään jotain muuta liibalaabaalaamanaamaa. Ja sitten Saunaan.
Lääkäri varmensi tänään, että yks vatsalihaskin otti hittiä ja sielläkin on joku venähdysrevähdys, joka nyt koko ajan vaan särkee. Mutta tiättekö se on aivan sama, alan kyllästymään tähän. Selkä ja käsi alkaa tuntumaan siltä, että kohta vois jotain uskaltaakin. Jos viikon vielä kärvistelis näiden kanssa ja menis sitten mavettamaan öhöm. omalla painolla. Kyllä ajan tappaminen ja tää odottaminen on vaan niin perssiistä.

Mustan kuun lapset on tehnyt Maaneskyggens Slaven veroisen biisin. Täydellisyyttä.

^Älä ny. Hyvää aikaa suurkuluttaa kotimaista musiikkia!

Mä oon niiiiin juminu koneella ettei jaksais enää. Oon mä yrittäny luistelua, pyöräilyä ja hölkkäilyäkin (raivoryyppäämistä unohtamatta). Itseasiassa kaikki sijaistoiminnot tuntuu helvetin puuduttavilta ja tylsiltä. Mulla on endorfiinivaje. Siksi aion vaan olla lapsellinen ja märehtiä itsesäälissä. Ja hakea perjantaikarkkia =). Ja toivoa, että töllöstä tulis pari paskaa leffaa. Joskus on vaan näin ja pitää antaa sen mennä.

Pitäsköhän sitä riipasta viinaa viikonloppuna? Kasarmilla vissiin riehuu tuo norovirus ihan kunnolla, niin oispahan otettu miestä vahvempaa suojaks :D

Hyi mä en ui. Mulla on kylmän veden kammo.
Ja raivoryyppääminen saa jäädä, as I said. Tänään lohtumässäillään, jos jaksais kauppaan asti lähteä.

Itsehän syön nyt perkeleen laadukasta ruisleipää kotikylän leipomosta ja huuhron alas oluella.

Semmonen kunnon muhkee lettipullapitko, joka on just sopivaa pullamössöä kun maidon kanssa napostaa menemään. Noissa kaupan pitkoissa ei ookaan yleensä rusinoita. Ja vois napata vähän sirkusaakkosia tms namia. Tänään palaudutaan.

Semmonen kunnon muhkee lettipullapitko, joka on just sopivaa pullamössöä kun maidon kanssa napostaa menemään. Noissa kaupan pitkoissa ei ookaan yleensä rusinoita. Ja vois napata vähän sirkusaakkosia tms namia. Tänään palaudutaan.

Koska pelataan Aliasta?

Back
Ylös Bottom