Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä, tänään on kaunis päivä häviämiseen

Jos sitä illalla kävis lenkillä, tuntuu et vasen jalka ois vähän rikki. Vaan kaippa se nyrkkiä tottelee jos rupeaa kolisemaan lenkillä.

Jos sitä ihan ensimmäiseksi vaan vetäis kaakelipölyä nokkaan ja kuseskelis sukkiin

No ei mitää! Siitä se varmaan johtuuki. Tänään tekis mieli kumota kostoksi muuta pitkä keskiolut oikeen lörppähuulimenetelmällä. Mutta se tarkottais sitä että oli soltava kes kustas enkä taira jaksaa, ku on niin raihnaanen olo.

No ei mitää! Siitä se varmaan johtuuki. Tänään tekis kostoksi mieli kumota muuta pitkä oikeen lörppähuulimenetelmällä. Mutta en taira jaksaa, ku on niin raihnaanen olo.

Itse taidan illalla suorittaa kännit menetelmällä raivokännäys, josko virittelisi juomabongin aloitteluksi nurkkaan :)

Kohta pitäisi lähteä espanjalaiselle perhelounaalle. Ruoka on kyllä erinomaista, viimeeksi lähinnä ongelmia tuotti kielimuuri, kun suurin osa pöydästä puhui vain espanjaa tai heikkoa ranskaa.

Oletteko muuten koskaan miettineet, mitä ruokia ulkomaalaisille Suomessa tarjoaisitte perinneruokina? Ei ihan helppo homma, kun välillä joutuu Suomessa oppaaksi. Poronkäristyksestä ovat yleensä tykänneet, ja aina jos en enempää keksi, niin juotan salmaria heille.

Onko raivokännäys samaa tarkottava termi ku juominen hirveellä vihalla? Hirveellä vihalla juomisesta puhuttiin ku mä olin kloppi.

Aggressivista juomista se olla pitää!

Jaahas. Jospa sitä lähtis täs välis kyselee mitä webasto maksaa. Talvi kun on sen verran perseestä :)

Oli melko hauskaa ku jouluna oltiin lapissa porukoiden autolla ja siitä oli webasto rikki, eikä ne huollossa saasnu sitä kuntoon ennen reissua ku ei ollu osia hyllyssä. Ei muuten oo mikään kovin lämmin auto tommonen cdi-koneella varustettu mersu ilman webastoa...

No nii pilalle meni. Nyt et voi enää koskaa kiukkuilla siitä ku muut on sosiaalisia.

Miksi teit sen?

Back
Ylös Bottom