Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Duunista kotiuduttu vihdoin. Ja enään loppuiltana ei tartte tehdä mitään! Gymiltäkin välipäivä.

Ooh, kateellinen! Onneksi siellä on varmaan loskakeli ja pilvistä koko ajan niin ei näe kauniita maisemia. Möks.

Kaikki mun ruoka tuntuu haisevan tai maistuvan pilaantuneelta. :urjo: Ehkä syön tänään vain suklaata ja juon viinaa. Ne ei mene pilalle ja maistuu aina hyvälle.

Onneks oon siellä 5kk ni ehtii kelit parantua ;)

Onko Ephe tänään iskussa?

lmb.webp

- - - Updated - - -

Huomenna vois käydä kahtomassa Jack Reacherin!! Railerin perusteella pirun hyvä leffa!

Leffa toimii varmaan paremmin jos ei ole lukenut niitä kirjoja, niissä Jack on 196cm pitkä ja painaa n.115kg. Ja Cruise on...noh, vaimoaan lyhyempi.

Kylmä sää on ihan kiva asia, ei oo niin kokoaikaa hiki. Enkä usko että sillä onko naiset kylmiä vai lämpimiä olevan mitään vaikutusta henkilökohtaiseeni sosiaaliseeni elämääni.

Eli suomi on paras paikka, en haluaisi asua muualla.

Kylmä sää on ihan kiva asia, ei oo niin kokoaikaa hiki. Enkä usko että sillä onko naiset kylmiä vai lämpimiä olevan mitään vaikutusta henkilökohtaiseeni sosiaaliseeni elämääni.

Eli suomi on paras paikka, en haluaisi asua muualla.

Vahvasti samaa mieltä vokotin kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taitaa olla varma merkki siitä että jouluna tuli vähän liikaa lipiteltyä bisseä ja loroteltua pari lasia liikaa punkkulaatikosta.
Kaksi yötä nähnyt unta, että mä lapioin marsuja kuljetushihnan päälle jossain tehtaassa. Tehdas ihan täynnä marsuja. Ja niitä mä lapan. Ja vitutus on kova. Lopulta herään, ahdistaa ja hikoiluttaa ja pelottaa ihan pirusti eikä loppuyönä tule nukuttua. Kumma kyllä, pelottaa mutta samaan aikaan naurattaa "marsuja taas, mitä helvettiä?". Salikin meni tänään ihan päin persettä, jätkä ihan pullomössöä (no missähän se joulun aika kului? ei ainakaan salilla)

(7.12.-31.12 väliseen ajanjaksoon mahtui Italian reissu, joulu sukulaisilla, välipäivät kavereiden kanssa ja uusi vuosi Tampereella pippaloidessa. Mitään räkäkännejä en vetänyt kertaakaan, mutta suurinpiirtein bisse/punkkulasi kourassa joka ilta)

^ Samaa juttua täälläkinpäin, uudenvuoden jälkeen näin krapulassa unta että roikuin laivan jostakin osasta yhdellä kädellä (5m pudotus) ja alhaalla oli PALJON 2 metrisiä haukia ja ihan musta vesi... Jumalauta ku heräsin niin hiki valu, varmaan tunninverran roikuin yhdellä kädellä tuossa unessa ja huusin apua, forkkukin oli pumpissa kun heräsin :lol2:

Ja salilla ei tule kyllä hevonvittua treenistä näin joulunjälkeen, ainakaan ekan viikon aikana.

Ei oikein meinaa ei treenit maistua näiden parin viimeviikon takia :D Unirytmi sekaisin, eipä siitä ole kuin puolituntia kun heräsin yöunilta..

Treenit kerrankin maistuu ja domssit pitkin kroppaa kertoo, että jotain on tehty. Fiilis hyvä ja mikseipä olis. Kaks viikkoa lököilyä teki hyvää, ei mulla tommonen päätä hajota. Ens viikolla paluu arkeen myös töiden kanssa, niitä onkin sitten ainakin hetken aikaa ihan täyspäiväisesti.

Back
Ylös Bottom