Vituttaa kaikki täysin turhanpäiväiset säännöt mitkä on olemassa ihan vain sen takia, että joku nyt on vaan päättänyt näin. Tämäkin vuodatus lähti siitä, kun taloyhtiöltä tuli kaikille lappu, missä kerrottiin, että jotkut on jättäneet lämmityslaitteen johtoja roikkumaan tolppaan ja ne pitää aina irrottaa ja luukku lukita, tai seurauksena voi olla autopaikan menettäminen. Siinä yksi sääntö mikä on olemassa vain sen takia, että se on sääntö ja sille ei ole yhtäkään järkiperustetta. Ensinnäkin sieltä pistorasiasta tulee sähköä kaksi tuntia päivässä ja silloin kun sitä tulee, on auto siinä kiinni. Siitä vapaana roikkuvasta johdosta ei voi saada sähköiskua, koska se ei ikinä roiku vapaana silloin kun virrat on päällä. Ja jos se piuha on autossa kiinni, niin sehän saa olla siinä vaikka maailman tappiin asti. Miten tilanne eroaa siitä onko piuhan päässä auto vai ei ole? Se piuha on ihan helvetin helppo napata autosta irti ja mennä ronkkimaan sinne. Ja sit vielä ne "lukittavat" luukut on sellaiset missä ei ole edes kunnon lukkoa vaan se aukeaa tollasella metalliläpyskällä. Eli sen saa halutessaan auki vaikka ruuvimeisselillä tai kolikolla tai melkein vaikka kynnellä. Mikä vitun idea siis on siinä, että luukkukin on pakko pitää lukittuna? Näitäkin sääntöjä tässä taloyhtiössä ilmeisesti säätää jotkut täysin todellisuudesta vieraantuneet vanhat käyrät.
Kai ne on ajatelleet sitä ettei muksut mene sinne ronkkimaan. Mutta se on ikävä kyllä just sellainen juttu, että nekin on niin kekseliäitä, että jos ne haluaa mennä sinne ronkkimaan, niin nehän todellakin menee, vaikka luukku olisi munalukolla kiinni ja johto autossa nippusiteellä. Kaiken lisäksi koko taloyhtiössä ei muuten ole yhtäkään alle teini-ikäistä mukulaa. Hassuinta tässä mun kiukuttelussa taitaa kuitenkin olla se, että koko asia ei mua edes koske, vaan olen aina ottanut johdon pois jo ihan senkin takia, että voroilla on pienempi mahdollisuus anastaa se kun se on auton kyydissä silloin kun sitä ei tarvitse. Vituttaa vaan kun siitäkin tehdään sääntö. Just sellainen sääntö missä ei ole tasan mitään järkeä ja mitä on siitä huolimatta toteltava. Melkein sama kun säädettäisiin laki, että kaikilla ulkona liikkuvilla pitää olla kypärä, kun ei koskaan tiedä koska taivas tippuu niskaan.