Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarvii lunta, jotta pääsee hiihtämään!

Aamen.

Meikälle riitti kunnon talvea noin 9pv reissu. Ei siinä -15°C paljoa tekemistä ulkoa löydy, ja ihmiset jotenkin passivoituvat istumaan himassa.

Mulle löytyy kyllä melkeen enemmän ku niillä +5°C keleillä :D Ja oikeestaan vasta tota -15 astetta kylmemmät säät rupee olemaan liian kylmiä ulkona treenaamiseen tai muuhun elämään.

Oottete naiset sellasia läskikammosia. Et kuitenkaa ees oo läski vaikka niin sanot!

Ja onhan sielä hallilla niitä salskeita hengenpelastajia naaraamas sut pohjalta ylös jos sinne meinaat kotiutua.

Noni, mitäs minä sanoin. Eli hyvin kehtaat mennä hallille, uimahallille.

Voe Vitalis! Huomenna lento Islantiin! :hyper:

Voe Vitalis! Huomenna lento Islantiin! :hyper:
Ooh, kateellinen! Onneksi siellä on varmaan loskakeli ja pilvistä koko ajan niin ei näe kauniita maisemia. Möks.

Kaikki mun ruoka tuntuu haisevan tai maistuvan pilaantuneelta. :urjo: Ehkä syön tänään vain suklaata ja juon viinaa. Ne ei mene pilalle ja maistuu aina hyvälle.

Back
Ylös Bottom