Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Nyt on kevennetty viikko päällä, eikä tosiaankaan noista tahdo millään palautua natikkana. Vasen latsi otti damagea yhdessä treenissä ja siihen tuli 10cm purkauma. Rinta repsahti vanhasta vammakohdasta ja siinä piti pitää parin viikon tauko. Joka päivä kolottaa jotain paikkaa ihan helvetisti, mutta paino on noussut kovaa vauhtia ja oli jo 95kg tossa yhdessä vaiheessa, nyt 93kg kun pudottelen vähän. Droppilijaa siis tulee takaisin melkoisella vauhdilla.

Että kaikki tajua sen toisen olevan öisin ja toisen päivisin. Jos toisessa lukee "24-06 offtopic" ja toisessa vain "offtopic", niin jengi postaa sitten kumpaankin yöllä.

Itsekkin on pitänyt kysyä tätä, miksei siis voi olla vaan tuo offtopic?

Minkä arvoisena rahalla mitattuna pidät pakkotoistoa? Ajatellaan että pakkis olisi pakko myydä, mutta sisällöntuotto gymlogeineen ja podcasteineen pysyisi täsmälleen samana. Netissähän on näitä käyttäjämäärän ja aktiivisuuden perusteella hinnanmäärityksen tekeviä sovelluksia, mutta jos otetaan huomioon esim. bannerisopimukset, vip-käyttäjät, käyttäjämäärät, sisältö ja kaikki mahdollinen mitä täältä löytyy, niin millä hinnalla lähtis?

Minkä arvoisena rahalla mitattuna pidät pakkotoistoa? Ajatellaan että pakkis olisi pakko myydä, mutta sisällöntuotto gymlogeineen ja podcasteineen pysyisi täsmälleen samana. Netissähän on näitä käyttäjämäärän ja aktiivisuuden perusteella hinnanmäärityksen tekeviä sovelluksia, mutta jos otetaan huomioon esim. bannerisopimukset, vip-käyttäjät, käyttäjämäärät, sisältö ja kaikki mahdollinen mitä täältä löytyy, niin millä hinnalla lähtis?
Pari kolme miltsii jos käteen jäis, niin vois harkita sillä ehdolla, että jäisin silti vetämään tätä ja töihin tänne.
Mikä on Mike sun mielestä mielenkiintoisin urheilulaji jos kehonrankennusta ja painojen nostoa ei lasketa?
Vapaaottelu ja siinä UFC.

Paljonko pakkotoisto itseasiassa tuottaa esim. vuodessa ? Ei tarvii sanoa mitä sä siitä saat, mutta mikä on pakkiksen vuotuinen tuotto ? Mennäänkö +-0 tilanteessa vai jääkö jotain käteen ?

Paljonko pakkotoisto itseasiassa tuottaa esim. vuodessa ? Ei tarvii sanoa mitä sä siitä saat, mutta mikä on pakkiksen vuotuinen tuotto ? Mennäänkö +-0 tilanteessa vai jääkö jotain käteen ?
En mä oikeesti voi sanoa mitä tää tuottaa, koska Suomi24 kaatuis.

Onko tämmösen sivuston pyörittämisessä varsinaisesti jotain jatkuvia kuluja? Mulla ei oo hajuakaan interwebi-imperiumin pyörittämisen menoista. Örgh

On varmasti kysytty aijeminkin, mutta Miken top 3 e-neste maut?
Enjuice Mentol Ice X
Enjuice Mentol Ice XX
Enjuice Mentol Ice XXX

Noita eri vahvuuksia vetelen, sippeliä. Mitään muuta makua en oikein voi enää vetää, vain noiden menttooli toimii ja onkin hullun puhtaan makuista.

^ Ootko muuten koskaan kokeillut decadent vapourssin mentholia, on meinaa pikkusen raikasta tavaraa.
Ekan kerran kun kokeilin niin meinasin yskiä keuhkot pihalle sen raikkauden takia, mutta nyttemmin tosi hyvän makusta.

Edit. Ja eikö se rupea maistumaan paskalta jos vaan yhtä nestettä höyryttelee, vai onko se menttooli nii raikasta että makuaisti ei "totu" siihen makuun?

Joka ikisessä, siis 100% mitä olen muita hyvin monia menttooleja koittanut, on joku ihmeen pesuveden maku. Libertyllä pahimmat sivumaut. Olen koittanut sieltä kaikkien mahdollisten merkkien menttoolit. Koittanut Halon menttoolit, Welhon menttoolit, Savuteshopin jne jne jne. Olen etsinyt puhdasta menttoolia, mutta mikään ei vielä ole päässyt Enjuicen tasolle. Siihen ei vain kyllästy kun siinä ei ole mitään ihmeellistä sivumakua. Hajusta jo huomaa onko menttooli hyvää vai ei. Sit koitin ihan menttoolikrystalleja niksanesteessä, ne taas maistui havunoksille. Todella vaikea maku ilmeisesti.

Back
Ylös Bottom