Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä ollut salilla ruuhkaa. Oli kuitenkin 2 minun lisäksi joten pääsin tekemään uuen penkki ennätyksen tälle vuodelle. 117.5kg sain punnerrettua :dance2:

Huomenta! Kiva yö takana, perhanan aura-autot vaan herättivät liian aikaisin. :jahas: Kyllä kelpaa aloitella nyt uutta vuotta. :)
Mää oisin nukkunu ihan hyvin aura-autojen mörinässäkin, mutta jotku rupes höliseen. :jahas: Mutta illalla ja yöllä oli hauskaa! :) Kiitokset emännälle!

Vois kattoa Breaking Badia jakson ja lähtä sitten synttäreille... En voi vannoa, ettenkö tulisi kebabin kanssa kotiin. Jos kebabbila on edes auki... :jahas:

edit. Ai niin, ja meitsi on kyllä kohta Pakkiksen Ultimate Alias Champion! Kaksi voittoa takana. Vieläkö pääsisi PK-seudun Alias-tantereelle taistelemaan. :evil:

Ilmeisesti ihmiset esittävät, että heillä on jonkinlaista sosiaalista elämää, eivätkä sen takia ole pakkiksella. Kotona te kaikki kuitenkin istutte ja luette pakkista, mutta ette kirjaudu sisään.

En istunu vaan makasin. Lötköttelin sängyssä 21:00 - 11:00. Enkä sosialisoitunu, eli makoilin ihan yksin.

Mää oisin nukkunu ihan hyvin aura-autojen mörinässäkin, mutta jotku rupes höliseen.

DAinalla onki vakava uniongelma. Mä ainaki hänen asemassa olisin todella huolestun. Noin vähillä unilla tulee ryppyiseksi jo nuorena!

Mää oisin nukkunu ihan hyvin aura-autojen mörinässäkin, mutta jotku rupes höliseen. :jahas: Mutta illalla ja yöllä oli hauskaa! :) Kiitokset emännälle!

Vois kattoa Breaking Badia jakson ja lähtä sitten synttäreille... En voi vannoa, ettenkö tulisi kebabin kanssa kotiin. Jos kebabbila on edes auki... :jahas:

edit. Ai niin, ja meitsi on kyllä kohta Pakkiksen Ultimate Alias Champion! Kaksi voittoa takana. Vieläkö pääsisi PK-seudun Alias-tantereelle taistelemaan. :evil:

:lol2: No ku aamulla on kiva höpötellä. Oli kivaa ja noita vois järkätä uudestaankin. :) Kiitos osallistujille!

Mää kävinki jo salilla ja sai jumpata ihan yksin! Popitin vaan mielimusiikkejani mielipuolisesti. :puntti:

DAinalla onki vakava uniongelma. Mä ainaki hänen asemassa olisin todella huolestun. Noin vähillä unilla tulee ryppyiseksi jo nuorena!

Mun ei anneta aina nukkua ees. :jahas: :D Kyl se kaheksan tuntia riittää erinomaisesti ku nyt sais sen verran unta yhtäjaksoisesti aina putkeen. :)

Olipa kiva herätä aamulla siihen, että käskettiin kuskiksi. Kuulemma olin ainut ajokunnossa oleva, olen itseasiassa vieläkin :D

Töissä oli melko rauhallista tänään, puhelimet ei soineet ja rariostakin tuli pelkkää musiikkia. Nice.

Ai niin, ja meitsi on kyllä kohta Pakkiksen Ultimate Alias Champion! Kaksi voittoa takana. Vieläkö pääsisi PK-seudun Alias-tantereelle taistelemaan. :evil:

Äläs ny innostu. Tampereen turnauksen loppukiri oli tasaistakin tasaisempi. Teidän tiimin yhteenlaskettu humalatila vaan oli pienimmästä päästä :) Mutta olen koska vain valmis uusintaotteluun...

Back
Ylös Bottom