🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Anton Kuivanen vs Michael Chiesa Helmikuussa UFC 157. TUF voittaja ainakin vakuutti itteni, joten vähän pelottaa Antonin puolesta :/
Hieno kyllä nähdä taas Anton vääntämässä :rock:

Pahoin kyllä pelkään että Anton painitaan aivan kumoon tuossa matsissa :(

Ei tuo Chiesa kuitenkaan ole mikään räjähtävä alasvientikone, joten siinä mielessä Kuivasella on varmaan mahdollisuus pitää hommaa pystyssä hyvällä liikeellä ja alasvientipuolustuksella. Kyllä sinne mattoonkin varmaan ajoittain joudutaan, mutta sitten pitäis vaan taistella takas ylös. Lisäksi näyttäis siltä, että Chiesa ei reagoi kovinkaan hyvin noihin iskuihin, joten Antonilla saattaa olla itseasiassa ihan hyvä saumat viedä tämä. Toki tämä on Suomi-lasien läpi tehtyä tarkastelua, ja onhan tuo kaveri varmaan läpi matsin vaarallinen, eli huolimattomaksi ei saa heittäytyä. Mielenkiintoinen matsi kuitenkin jokatapauksessa ja ihan hyvää matchmakingia mun mielestä.

Toivottavasti UFC onnistuu poimimaan mahdollisimman monta noista Strikeforcen ottelijoista. Siellä on vieläkin aika paljon kovia nimiä.

Gamburyan is expected to face Chad Mendes on February 23, 2012 at UFC 157
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_157

Haiskahtaa Mendesin recordin rakentamiselta, vaikka Manny kova jannu onkin, mutta viimeiset näytöt ei ehkä ihan matchaa Mendesin viimeaikaisiin mukilointeihin, vaikka nekin selkeästi hieman eritasoisista vastustajista.
Mannylle hyvä mahdollisuus anyway!

New Year's Eve saa myös naistaisteluparin. Coenen palaa!

Marloes Coenen-Fiona Muxlow Added to Dream 18
http://www.sherdog.com/news/news/Marloes-CoenenFiona-Muxlow-Added-to-Dream-18-Event-to-be-Broadcast-on-CBS-Sports-48585

20120428094433_32_MarloesCoenen.JPG

Sori, jos on ollut jo täällä, mutta Barnett näyttäs ottelevan tammikuun 12. päivä jotain (ammattilais)vapaaotteludebyyttinsä(?) tekevää Nandor Guelminoa vastaan. Tulee vaan mieleen, että miksi ihmeessä? Kait tuon täytyy olla näytösottelu, joka sekin tuntuisi järjettömältä.

Daniel Cormier Signs Multi Fight Deal with The UFC
Cormier voisi kohdata Stefan vs Hunt voittajan ja se sitten 1st contender matsina champpia vastaan.

Cormier voisi kohdata Stefan vs Hunt voittajan ja se sitten 1st contender matsina champpia vastaan.

Jos JDS voittaa ja Overeem voittaa niin siinä on seuraava pari. Cormier voisi matsata Werdumin kanssa sitten seuraavasta paikasta.
Jos Overeem menee häviämään niin Cormier ottaa matsin Miriä vastaan ja siitä mestaruusmatsiin.
Jos sekin menee hatuilleen niin Werdum time.

Jos Cain voittaa niin sitten kaikki onkin ?
Tiputtaako Cormier alempaan sarjaan vai mitä tapahtuu.

Jossain vaiheessa Cormier sanoi LHW:n olevan mahdollinen jos Cain nappaa vyön itselleen. Munuaisvaivojen takia sanoi kyllä tarvitsevansa sitten hieman pidemmän ottelutauon. Cormierhan ehdotti syksymmällä, että voisi koutsata seuraavaa TUF-kautta Jonesia vastaan, jolloin ottelutauko olisi ollut automaattisesti riittävän pitkä painoluokan vaihdokselle. Dana ei tuosta ilmeisesti lämmennyt, kun otti Chaelin ohjelmaan, mutta itse olin tuosta skenaariosta aivan pikkuhousut sotkusena. Summa summarum, kyllä Cormierin siirtyminen alemmas on mahdollista ja omasta mielestäni se olisi jopa erinomaisen mielenkiintoinen veto.

Uusimmassa haastattelussa mmajunkiella Cormier taisi puhua jopa mahdollisuudesta otella molemmissa painoluokissa "yhtä aikaa".

Mun puolesta Cormier on kyllä oikeutettu heti tittelimatsiin, jos vain itse haluaa. Sama juttuhan se oli Reemillä, Lesnar matsi oli bonusta minkä itse halusi vaikka tittelimatsi
oli jo takataskussa.

Back
Ylös Bottom