Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä toi blogipuoli. Siellä on suurin osa entryistä mun, kun kukaan ei kirjottele sinne :D

^Paha vaatturi.

Jumankauta mä hakkaan sen. Mielenkiintosta tää suhina korvissa. Jos sitä nappais vähä särkylääkettä ja lähtis liikenteeseen. En tiiä pyöriskö vaan kotokunnailla vai olisko reipas ja ajais Kärkkäiselle kattomaan joko siellä on alet alkaneet...

Äkkii saakeli salille!! Pitäs noi parin viikon lumet hoitaa vaa auton päältä pois. Laskutki prkl ottaa kupoliin, semmoset 4 tonnia laskuja!! No elämä on.

^Pahasta vaatturista on tehty hieno video juutuubbiin, ookko kattonu? En ny voi sitä linkittää hienosti, ku töistä ei pääse sinne, mutta osaat varmaan etevänä olentona ihan ite hakea sen.

Huomenta. Tietokoneen kello on vaarassa ajassa ja nayttaa 8.39. Kiva ajatella et oliskin herannyt niin aikaisin!

Tuli annettua kissallekin aamukahvia, kaadoin paalle vahingossa ja toinen kipitti karkuun. Onneksi oli maitokahvia eika ollut kuumaa, ois voinut kisulle tulla pipi :(

Nii onki. Kävin reippaana poikana puhelimella kattomas mitä olit tänne laittanu. Tämä on sitä nykyaikaa.

ee.Onko pulkkamäet jo kovas lyönnis?

Hyvä,hyvä. Sano sitte, ku oot tarpeeksi harjootellu, että voit ottaa ihmishenkiä vastuulles mäkeen mukaan.

Jussipaita ja kikkiliivit :hyper:

image.webp

Ja eiku syömään.

:itku:olin hammaslääkärissä, yks reikä oli. Sit ne sadistit alko poraa mun hammasta ja kaivelee jollai v**** koukulla mun hampaita.

Back
Ylös Bottom