Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät joulut kaikille. Kohta riisipuuroa syömään :P Ahdistaa vaan ku ei pääsee neljään päivään salille :S Ensin se on pyhät kiinni ja keskiviikkona sitten Tapsan tanssit niin torstaina ei taida pystyä menemään :D

Sain vasta äske aikaseks kattoo rare exportsin ja voi juupeli ja jukupätkä ku ol hyvä elokuva! Pukki antaa tuhmille piiskaa niin, että veri roiskuu!

Onhan tuo ihan piristävä pätkä perinteisten suomalaisten leffojen joukkoon.

- - - Updated - - -

Mulla natsiunet on aika yleisiä.

MV5BMTM5NDUwODA2NV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg5MDgyMQ@@._V1._SY317_CR3,0,214,317_.webp

Like this?

Näh, miehän oon itse Ilsa. Hitler niissä usein on tai muuten 2. maailmansota käynnissä. Joskus tapoin itteni syanidikapselilla ku Hitler jahtas.

Ilsa-leffasarja oli kova joskus aikoinaan. Niitä oli vissiin 3-4 kpl.

Kolme niitä on. Nähny kaikki.

- - - Updated - - -

Ite en oo yhtään nähny :D Pitäisköhän noita kattoa...

Kokemuksena suositeltava, kohtuullisen sairasta shittiä. ;)

Ah, kohta puuroa ja sekametelisoppaa! Aamulla ihan normaali aamupala: 2 ruisleipää ja maitorahkapurkki. Sitten serkuille, missä pientä naposteltavaa ja sitten kotona kuuden paikkeilla: JOULUATERIA! Ajattelin vetästä aamulla ja päivällä vähän kevyemmät syömingit ja satsata tuohon iltaan. Vittu syön sillon itteni niin täyteen että napa paukkuu!

Ah, kohta puuroa ja sekametelisoppaa! Aamulla ihan normaali aamupala: 2 ruisleipää ja maitorahkapurkki. Sitten serkuille, missä pientä naposteltavaa ja sitten kotona kuuden paikkeilla: JOULUATERIA! Ajattelin vetästä aamulla ja päivällä vähän kevyemmät syömingit ja satsata tuohon iltaan. Vittu syön sillon itteni niin täyteen että napa paukkuu!

Iteki oon nyt puuron jälkeen rahka/protsku sheikki/raejuusto linjalla tohon jouluateriaan saakka. Ei täällä kyl kukaan muukaan mitään kunnollista meinaa enää päivän aikana syödä, vast illalla sitten.

Huomenta ja hyvää joulunaikaa tännekin.. Itse taidan taiten skipata tämänkin juhlan syömällä kanaa (ihan laiskuuttani) ja möllöttämällä kotona ihan niinkuin tavallisestikin :D Oikeestaan on tullutkin vietettyä niin hulvatonta joulunaluselämää, että on paree pikkuhiljaa rauhottua normieloon. Äireelle vois soittaa.

Ainoa rahka mitä meikäläinen tänä jouluna syö on luumurahka. Aamu ja päivä menee tässä ilosesti suklaan, äiteen tekemän limpun, savukalan ja kinkun äärellä. Iltasella isompi ruoka perheen kesken kunhan äireeki tulee töistä ja saadaan saunottua. En oo reenannu viikkoon enkä syöny mitää järkevää. Ei tunnu missää :)

Oijoi, enpä oo hetkeen tehny luumukiisseliä riisipuuron seuraksi. On meinaan pers**n hyvää! Nokitan: en oo reenannu yli kahteen viikkoon. Tuntuu päässä.

Joulu on pelastettu! Heräsin 6.30 kauppaan, yksi tärkeimpiä asioita ostoslistalla oli piparisuklaa. SIksi että ilman piparisuklaata minulla ei ole joulua. Ensimmäisestä marketista se oli loppu, ajoin toiseen. Sieltäkin loppu. Olin jo lähdössä surullisena kotiin, kunnes poikkesin vielä kolmanteen markettiin. SIELLÄ SITÄ OLI ! Ilon kyyneleitä pyyhkien minä ja minun piparisuklaalevyni ajelimme kotiin, nyt meitä ei erota enää mikään <3

Hyvää ja suklaantäyteistä joulua pakkislaisille ! :joulu6:

Tänää toinen lepopäivä treeneistä, vähän hirvittää, kädet tärisee ja silmissä sumenee aika-ajoin. Mitenköhän käy, kun on vielä pari lepopäivää edessä?

Tänää toinen lepopäivä treeneistä, vähän hirvittää, kädet tärisee ja silmissä sumenee aika-ajoin. Mitenköhän käy, kun on vielä pari lepopäivää edessä?

Alotin nyt toista (saa nähdä kestänkö) lepoviikkoa, sen takia jotta parantuisin kunnolla.
E: olo tuntuu kyllä aika normaalilta jo, et jos vaikka ylihuomenna menis kun huomenna tuskin on henkilökunta paikalla pitäis salikortti ladata

Iteki oon nyt puuron jälkeen rahka/protsku sheikki/raejuusto linjalla tohon jouluateriaan saakka. Ei täällä kyl kukaan muukaan mitään kunnollista meinaa enää päivän aikana syödä, vast illalla sitten.

Joo. Ajattelin itse vaan nauttia hyvästä ruoasta ja yhdessä olosta ja olla stressaamatta kaloreista, prodeista sun muista. Joulu on kuitenkin kerran vuodessa.

Back
Ylös Bottom