Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohtapuoliin nokka kohti Tampesteria, jei!

Täälä onnistui täydellisesti. Lälläspöö :)

Ei tuokaan pahaa ollut. Huomasin todellisen löysyyden vasta kun olin heittänyt raejuuston sekaan niin en viitsinyt pistää takaisin mikroon.

Joo, en tee yhdelle kattilassa. Keitän veden ja annan hiutaleiden turvota 5-10 min, sitten mikroon. Tulee hyvää.

Ei tuokaan pahaa ollut. Huomasin todellisen löysyyden vasta kun olin heittänyt raejuuston sekaan niin en viitsinyt pistää takaisin mikroon.

Joo, en tee yhdelle kattilassa. Keitän veden ja annan hiutaleiden turvota 5-10 min, sitten mikroon. Tulee hyvää.

Raejuustoa puuroon?! :o

Raejuustoa puuroon?! :o

Miten olet voinut olla noin kauan Pakkiksella ja silti välttynyt tältä herkulta!

Kuulostaa huonolta yhdistelmältä mutta suosittelen kokeilemaan.

Todellakin. Nykyisin laitan sekaan vielä öljyt + päälle kanelia ja usein vähän sokeriakin. Hyvää myös sellaisenaan, suolaripauksella tai marjojen tai muiden soosien kanssa, mulle toi kaneli on ykköspäälinen.

Kuulostaa huonolta yhdistelmältä mutta suosittelen kokeilemaan.

Aivan PAKKO kokeilla, ei se pahaakaan voi olla, ite oon raejuustoa joskus kokeillut sekoittaa rahkaan, ja eipä se sieläkään pahaa ollut!

- - - Updated - - -

Miten olet voinut olla noin kauan Pakkiksella ja silti välttynyt tältä herkulta!

Eipä ole hoksannut kokeilla, noh korjataan vääryys! :D

Rakastan kaurapuuroa, mutta eihän se oikein sellaisenaan riitä aamupalaksi; kerran pieraiset niin taas on nälkä. Raejuusto + öljy vievät sitten pitkälle aamupäivään. Voisihan nuo syödä erikseenkin, mutta en tykkää taas raejuustosta sellaisenaan. Sekoitan sitä kaikkeen, esim. maksalaatikkoon ja keittoihin.

IMO paras raejuusto sekoitus:

250gr Valion arkiraejuustoa
2 purkkia tonnikalaa öljyssä (300gr)
Thai sweet chili - kastiketta oman maun mukaan.

Kivasti proteiinia tässä satsissa, 114 gr, 37gr hiilareita ja rasvoja 32gr, tukeva väli/aamupala!

- - - Updated - - -

olipas taas hyvää piparia ja banaania sekasin suussa samaa aikaa rousk rousk ku bansku rouskuu suussa omnomnom

Piparia ja kylmää kotikaljaa, om nom :kuola:

Silloin kun vielä joskus vuosia sitten söin puuroa (dieetillä), laitoin sekaan raejuustoa. Pahaa oli.

Paaaljon parempi ateria on esim. maitorahkaan murusteltuna (gluteenittomia) joulupipareita, sekaan sössättyjä kuivattuja luumuja ja makeutukseksi steviaa.

Joka aamu tulee kaurapuuro syötyä ja sekaan raejuustoa. Raejuustohan kun ei sinällään maistu millekkään niin hyvä laittaa kaikkien ruokien sekaan :D

Mun vakioiltapala on pitkään ollut raejuustoa ja maapähkinävoita. Yhdessä. Maistuu jännältä mut on hyvää! Puuroonkin tulee aina välillä tuupattua raejuustoa. Marjoilla en koskaan kaurapuuroani pilaa.

Mun vakioiltapala on pitkään ollut raejuustoa ja maapähkinävoita. Yhdessä. Maistuu jännältä mut on hyvää! Puuroonkin tulee aina välillä tuupattua raejuustoa. Marjoilla en koskaan kaurapuuroani pilaa.

Jälleen näemme, että makuja on monia, koska itse pidän juustot juustoina ja marjoja nimenomaan puuron sekaan työnnän :D

Back
Ylös Bottom