Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistetääs vähän iisilisening metallia kehiin. Mut ei auta, on se vaan perkelee komea kappale alusta lähtien.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse asiassa ne on vasta alussa tämän talven osalta. Ja mulle sopii ihan hyvin se kesäkin.

Talvi on hienoa aikaa! mut vittu..x)

puupaeae 3 vuotta sitten
Nothing captures the feel of this song better than a swingset.

Niinjoo, eilen valittelemani auton palanut takavalo toimi tänään ihan kunnolla. Sen sijaan toinen etuvalo on pimeänä. Miten tämä on mahdollista? Vai sekoaakohan tässä kuuppa lopullisesti.

Niinjoo, eilen valittelemani auton palanut takavalo toimi tänään ihan kunnolla. Sen sijaan toinen etuvalo on pimeänä. Miten tämä on mahdollista? Vai sekoaakohan tässä kuuppa lopullisesti.

Elämässä täytyy olla tasapaino, tyttö hyvä. Vähän sama asia, kun toiset on kamalan luikkuja niin toisten täytyy sit olla vähän paksumpia. höhöhöhöö

Mä meinasin siivota tänää mut ei jaksa, vaikka huone onkin jo sen verta sotkunen että tätytis olla sokee jos väittää puhtaaks

musiikkia kuunelessa

on muuten paljon parempi viisu ku gangman style

Mä oon aina ollu sitä mieltä, että noita Korealaisia sietää pelätä (oli sitten etelästä tai pohjosesta)...

Ai perhana kun on rento fiilis istua lentokentän kahvilassa iso kahvi kädessä. Varasin pirusti aikaa turvatarkistuksen varalta, ei ollut edes pahat jonot. Ihmiset eivät uskaltaneet ostaa lentoja maailmanlopun takia ilmeisesti.

Pakkanen, pohjanmaa ja pimiä = sivistys! Oujee matöfakööös! Mut perkele, äitee ei oo vielä näköjään saanu joulusiivoa tehtyä, sehän tietää sitä että Kairalle napsahtaa joku imurointinakki vielä...

Lomalomaloma (melkein)!

Salilla käyty hakeen pumppia takas melkein viikon tauon jälkeen ja saatu uusittua taas salikortti. :haart:

Back
Ylös Bottom