Proteiini- ja hiilihydraattijauhot, mutta mistä tietää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä mistä varma tieto siitä mitä kyseiset jauhot sisältävät? Otetaan vaikka esimerkiksi whey80 proteiini ja starnutritionin hiilihydraatti. Takana kyllä lukee numeroita, että mitä on ja kuinka paljon, mutta mistä voit olla varma että luvut pitävät paikkansa? Aloin ajatella asiaa, kun tämä D-vitamiini scheisse oli tässä hetki sitten uutisissa...

Eli mistä tiedätte, että protsku sekä hiilarivalmistajien ravintoarvolupaukset pitävät paikkansa??

Eiköhän joku laboratorio noi testaa, jos maksat.

Mä olen elänyt uskossa että suomessa on noissa asioissa edes jonkinlainen kontrolli? Verrattuna siis amerikan malliin
missä pitää todistaa ettei purkissa ole sitä mitä väitetään. Siis jos niin väittää.

Eiköhän joku laboratorio noi testaa, jos maksat.

Mä olen elänyt uskossa että suomessa on noissa asioissa edes jonkinlainen kontrolli? Verrattuna siis amerikan malliin
missä pitää todistaa ettei purkissa ole sitä mitä väitetään. Siis jos niin väittää.

En tiedä mikä on, mutta kun siirryin fastin tuotteista tuohon whey80 hinnan takia niin massaa ei ole tullut enää yhtä kovaan tahtiin... vaikka muuten ruokavalio ollut sama kuin ennen o.O voi olla että luulen vaan...

En tiedä mikä on, mutta kun siirryin fastin tuotteista tuohon whey80 hinnan takia niin massaa ei ole tullut enää yhtä kovaan tahtiin... vaikka muuten ruokavalio ollut sama kuin ennen o.O voi olla että luulen vaan...

Joo. ...joo, kyllä mä luulen että jauhoista se vika löytyy sit.

Back
Ylös Bottom