Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

etkö sä luvannut eilen että se tulee ennen mun työpäivän alkua? ;) eli joskus ennen kahdeksaa..

Huhhuh, niin aikasin? Oisin halunnut kahvit ehtiä juomaan. Ehkä vaihtoehtoisesti hörpin kahvia ja katselen maailmanloppua vaikka tosta toimiston ikkunasta.

Huhhuh, niin aikasin? Oisin halunnut kahvit ehtiä juomaan. Ehkä vaihtoehtoisesti hörpin kahvia ja katselen maailmanloppua vaikka tosta toimiston ikkunasta.

Huomenna pitää pistää elämä risaseks kun kerta maailmanloppu tulee. Taidan heittää tän työpöydän ikkunasta ulos ihan vaan sen takia koska mä voin.

Oli smarket nii tupaten täynnä hyväntuulisia mummoja ja pappoja ettei ikinä ennen oo ollu, taitaa olla joulu tulossa. Ja se uskomattoman kaunis kassaneiti :kuola: Jännästi silläki hymy hyyty heti ku mun vuoro tuli.

Kaupungilla on kyllä helvetti valloillaan. Olin menossa kauppaan, kunnes parkkipaikalla huomasin että ei yhtään vapaata paikkaa. Tähän aikaan ! Auto ympäri ja naama myös, sitten ajelin kotiin. Ei mennä sitten väkisin kauppaan prkl :jahas:

Toki olisin voinut viedä auton johonkin kauemmas parkkiin ja kävellä kauppaan, mutta oli muutenkin vitutus maximus niin ei jaksanut. Liikuntaa ei tueta.

Ei yhtään turha päivä, eipä. Mulla meni tunti koulumatkassa ja sitte kouluu huimat pari tuntii jossa ei varsinaisesti mitään tehty... sitte jouduin vielä venaamaan bussia toiset kaks tuntii.

Onneks huomenna loma..

Tähän aikaan ku herää, ei voi koskaan nauttia aamukaljaa.

vedin eilen niin kovan treenin salilla että tuntuu kun olisin rekan alle jäänyt. Valmentaja oli samaan aikaan siellä ja piti sit taas näyttää että treenaan yyber tuntumalla loppuun asti :D

Back
Ylös Bottom