Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, naa on tosin miehen haastatteluja vaitoskirjaa varten. Lupasi maksaa mulle palkkaa joten tyhmana suostuin tekemaan. Piti olla valmiina kesan lopussa, nyt uusi deadline on siirtynyt vuoden vaihteeseen :D
Saanko kysya mika on gradusi aihe?

Ahhh, no väikkäriin kyllä ymmärrän ton "pikkasen" isomman määrän! Toivottavasti et suostunut tekemään urakkapalkalla vaan otat min. 20-30€+ / tunti ;)

Saa kysyä - mutta en tiedä pitäiskö vastata :D Tästä aiheesta kun ei ole aikaisemmin Suomessa tehty tutkimusta ja pelkään, että joku duunikaveri / koulukaveri tunnistaa mut täältä :nolo:

Emmä. Eikös samaan aikaan oo tuska? Jos noista kahesta pitää valita nii ei kauaa tarttisi miettiä ja viikolloppu olis yhtä tuskaa.

Emmä. Eikös samaan aikaan oo tuska? Jos noista kahesta pitää valita nii ei kauaa tarttisi miettiä ja viikolloppu olis yhtä tuskaa.

Hö. On joo. Tuonnehan menen vain Rammsteinin takia.

Iiihhihii, taidan olla liian vanha mopoihin. Fillarin. Ny on hyvä.

Olisit justii sopiva mopotyttö!

Hö. On joo. Tuonnehan menen vain Rammsteinin takia.

Sakemannet on jo kerran festareilla nähty ja se piisaa. Niittenki keikka pääsisi oikeuksiin paremmin sisätiloissa tai talvella ku on pimeetä.

Ai saatana, olin unohtanu päällekkäisyydet, vittu. Rammstein pakko nähdä joten Nightwishiä lähetään sit kattoo Saunaan eikä tuskaan. Lisäks siellä on Opeth ja COB mitkä on ihan jees nähdä livenä.

Edit: Grandie ; Satutko tietämään minä päivänä rammstein on lavalla ? Varmaankin ostit ton 3 päivän lipun kun eihän päivän lippuja vielä myydä (vai myydäänkö) ?

Ahhh, no väikkäriin kyllä ymmärrän ton "pikkasen" isomman määrän! Toivottavasti et suostunut tekemään urakkapalkalla vaan otat min. 20-30€+ / tunti ;)

Saa kysyä - mutta en tiedä pitäiskö vastata :D Tästä aiheesta kun ei ole aikaisemmin Suomessa tehty tutkimusta ja pelkään, että joku duunikaveri / koulukaveri tunnistaa mut täältä :nolo:

Suostuin :nolo: Saan kuulemma ÂŁ500 koko paskasta. Ei toi sinansa oo paha, mutta kun itse tyo on niin kovin tylsaa ja mulla on omiakin hommia tehtavana, joten sen takia on kestanyt nain kauan.

Selva pyy :) Varmaan aika mielenkiintoista - ja riskialtista- tehda jotain mita ei ole ennen tehty. Munkin miehen vaikkarin aihe on sellainen mita ei ole ennen tehty ja se on luokiteltu high risk-luokkaan. Nayttaa kuitenkin onneksi silta etta tutkimustulokset vahvistavat hypoteesin ja vaikkari tulee menemaan lapi. Ei siina menisikaan kuin 3.5-4v hukkaan jos koko homma kusisi :D

Sakemannet on jo kerran festareilla nähty ja se piisaa. Niittenki keikka pääsisi oikeuksiin paremmin sisätiloissa tai talvella ku on pimeetä.

No emmää oo ennen nähny.

Edit: Grandie ; Satutko tietämään minä päivänä rammstein on lavalla ? Varmaankin ostit ton 3 päivän lipun kun eihän päivän lippuja vielä myydä (vai myydäänkö) ?

Lauantaina Rammstein ja Kotiteollisuus. Ja juu, ainoastaan kolmen päivän liput nyt myynnissä.

KESKIVIIKKO: Green Day (USA), Queens Of The Stone Age (USA), Stone Sour (USA)

PERJANTAI: 30 Seconds To Mars (USA)

LAUANTAI: Rammstein (GER), Kotiteollisuus

Lisäksi esiintymässä Gaslight Anthem (USA), Airbourne (AUS), Pää Kii, Rolo Tomassi (UK)

Höh, en päässykkään salille ku päivystys ei ollut paikalla ja tänään ois ollu just salikortin maksun aika. :jahas: Noh, voiski kevennellä reenejä tältä viikolta.

Suostuin :nolo: Saan kuulemma ÂŁ500 koko paskasta. Ei toi sinansa oo paha, mutta kun itse tyo on niin kovin tylsaa ja mulla on omiakin hommia tehtavana, joten sen takia on kestanyt nain kauan.

Selva pyy :) Varmaan aika mielenkiintoista - ja riskialtista- tehda jotain mita ei ole ennen tehty. Munkin miehen vaikkarin aihe on sellainen mita ei ole ennen tehty ja se on luokiteltu high risk-luokkaan. Nayttaa kuitenkin onneksi silta etta tutkimustulokset vahvistavat hypoteesin ja vaikkari tulee menemaan lapi. Ei siina menisikaan kuin 3.5-4v hukkaan jos koko homma kusisi :D

Jos oisin maksanu 500€ niin oiskohan joku suostunu tekemään tän tutkimuksen mun puolestani :D

Eipä tää niin riskialtista ole, kun on vaan gradu kyseessä. Kvalitutkimus ja aihe sellanen etteivät ohjaajatkaan oikein ymmärrä mistä kyse, niin saan vaan bonusta siitä, että aihe on "tuore" ;)

Väikkärissä toi onkin siitten p*skasempi nakki... 4 vuotta on nimittäin jo pitkä aika :D

Kyllä tuonne Rock the Beachiin pitää lähteä. Sen jälkeen seuraavan viikonloppuna onkin Summer Up. Ei tarvitse miettiä, mihin kesälomani ajoitan.

Nyt pitäis auton kulkea, kiitos no-bodylle. Huomenna vielä katsotaan kulkeeko varmasti. Hetkellisesti parempi mieli. Oisko jopa niin reipas että salille...?

953953.webp

Taa on niin tata. Jarjestan itselleni aikaa hommien tekoon ja paadyn selaamaan kissakuvia netissa.

Tuttavalle joka hiljan hengen itseltään.. Toivottavasti särkynyt mieli sai lopulta rauhan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Munkin miehen vaikkarin aihe on sellainen mita ei ole ennen tehty ja se on luokiteltu high risk-luokkaan. Nayttaa kuitenkin onneksi silta etta tutkimustulokset vahvistavat hypoteesin ja vaikkari tulee menemaan lapi. Ei siina menisikaan kuin 3.5-4v hukkaan jos koko homma kusisi :D

Millainen on väitöskirja, jos ohjaaja ei osaa sanoa, että tuleeko menee läpi :)

Tai millainen on ohjaaja.

Vaikka ois kuinka high risk.

Millainen on väitöskirja, jos ohjaaja ei osaa sanoa, että tuleeko menee läpi :)

Vaikka ois kuinka high risk.

Ennen tutkimustulosten analysointia on paha sanoa tukevatko ne vaitetta. Suurin riski liittyi kuitenkin muistaakseni metodeihin, eli kukaan ei ole tutkinut ko. aihetta nailla metodeilla tms. En ihan tarkkaan muista mika siina oli niin riskialtista, todennakoisesti jotain niin tylsaa etta lopetin kuuntelemisen puolivalissa :) Kyllahan noita feilataan vahan valia mita erilaisimmista syista.

E. Tasta tulikin mieleen, muistaako kukaan sita suomalaisen naisen tekemaa vaikkaria mika naytti ihan 6-vuotiaan piirustuskirjalta? Siina oli naisen kirjoittamia runoja tms. ja muotokuvia hanesta itsestaan.

Harvassahan Suomessa tommoset hommat on, että neljä vuotta tehty v-kirjaa, ja sitten jännitetään, että onko tutkimusmetodit hanurista.

Jossain on sillon tehty helvetin väärin.

Hylsyt onneksi harvassa.

Back
Ylös Bottom