Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuori Pakkissukupolvi on vielä niin innoissaan kaikesta. :jahas: Kyllä se into vielä laantuu ku uutuuden viehätys lakkaa!

Noniin, vipit hankittu vuodeksi eteenpäin. Kahtellaas minkälaiselta toi VIP-puoli näyttää.

Älä jumitu jääkaappiin. :D

Kauhian tehokas päivä takana, tulin just salilta. Oon kulkenu bussillaki tänään jo kolme kertaa keskustaan. :D

395899_10150552448455742_480915963_n.jpg

Mä aloin funtsiin tätä vuotta ja huomasin, et pitkästä aikaa tää on ollut hyvä vuosi. Aika monta vuotta oli matalalentoa ja tuntui, et asiat ja elämä vaan jumittaa, vaikka kuinka yrittää päästä eteenpäin. Tänä vuonna on tullut aloitettua monta hyvää asiaa, jotka jatkuu ens vuonnakin. :D

Jahans ei kai tässä muutakaan voi ku lähteä kävelylle (=köpöttelylle). On syäty, kahtottu leffaa, nukuttu päikkärit, muutamat asiat jätän mainitsemati, mutta ei oo enää mitään tekemistä. Haluisin pyöräillä hissukseen, muttei ranne vielä kestä painoa =(

Mä aloin funtsiin tätä vuotta ja huomasin, et pitkästä aikaa tää on ollut hyvä vuosi. Aika monta vuotta oli matalalentoa ja tuntui, et asiat ja elämä vaan jumittaa, vaikka kuinka yrittää päästä eteenpäin. Tänä vuonna on tullut aloitettua monta hyvää asiaa, jotka jatkuu ens vuonnakin. :D
Sama fiilis, kerranki :hyvä:

Kyyninen jo 22-vuotiaana, onnittelen

Mää oon kokenu ikäkriisiä jo viime vuodesta, eikä tässä voi vieläkään vanhenemista estää. :itku:

Eiköhän jokainen tuu tänne intoa puhkuen ja ihkupii, kyllä se siitä sitte pikkuhiljaa. Omia kirjoituksiani en kymmenen vuoden takaa haluaisi nähdä, mutta joskus tulee sellainen sopivan masokistinen olo ja luen niitä silti. Kaikkee paskaa sitä onkin suoltanut. 16-vuotiaana sitä oli niin *huoh* jotenkin niin... jotenki niin jotenki. Kohta oonkin 27 ja kuolen niin kuin kaikki kunnon rockstarbat ja muutenkin surulliset sielut.

Eiköhän jokainen tuu tänne intoa puhkuen ja ihkupii, kyllä se siitä sitte pikkuhiljaa. Omia kirjoituksiani en kymmenen vuoden takaa haluaisi nähdä, mutta joskus tulee sellainen sopivan masokistinen olo ja luen niitä silti. Kaikkee paskaa sitä onkin suoltanut. 16-vuotiaana sitä oli niin *huoh* jotenkin niin... jotenki niin jotenki. Kohta oonkin 27 ja kuolen niin kuin kaikki kunnon rockstarbat ja muutenkin surulliset sielut.

No mua säälittää jo nyt ne mun alkuaikojen kirjoitukset...

Back
Ylös Bottom