Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite ajattelin pistää tuon "joululahjan" imuroimaan huomenna, siis aivan jumalten keksintö tuo robotti-imuri. Naurattaa vaan ku se lähtee hyristeleen :lol2: Ihan sama sille kerääkö se mitään vai ei. Voipahan sanoa, että imuroitu on! Ja on se tähän asti hoitanu hommansa!
Kunhan et omista koiraa. Kaveri oli ostanut samanmoisen ja ei kuulemma ollut ollenkaan kiva, kun koira oli paskonut eteiseen ja tuo robotti oli lähtenyt päivittäiselle "siivousreissulle". Oli kuulemma ollut paskaa ympäri kämppää :D

Tossa ekassa mainoksessa kaveri, jolla on siniset haalarit eikä muuta. Huristelee paatillaan ja koira tosiaan siellä veneen nokassa. Älä kysy aikaa, missä kohtaa näkyi, tää duunikone on syvältä ja sieltä, tonki pätkän jouduin kattoo sellasta tök-tök-vauhtia.

Se on just toi Bruce.

Se on just toi Bruce.
Mistäköhän mä sille sen parran keksin? Vai onks tossa mainoksessa sil partaa? Se tosiaan näkyy puolen sekunnin vilahduksena (tällä koneella), joten en tiiä. Jos ei sillä oo partaa, ni en mä sitä sitte. Sit mä vaihdan sen Ankkadynastian Jaseen. :haart: Se on tosin naimisissa jo, mut sehän on vaan hidaste.

Mistäköhän mä sille sen parran keksin? Vai onks tossa mainoksessa sil partaa? Se tosiaan näkyy puolen sekunnin vilahduksena (tällä koneella), joten en tiiä. Jos ei sillä oo partaa, ni en mä sitä sitte. Sit mä vaihdan sen Ankkadynastian Jaseen. :haart: Se on tosin naimisissa jo, mut sehän on vaan hidaste.

Ei ole partaa. Sulla on varmaan joku joulupukkifetissi.

e: Wicked!

Ei ole partaa. Sulla on varmaan joku joulupukkifetissi.
Mä oon kattellu, ett musta tulis kyl hirveen hyvä muori, oon jo tarpeeks iso. Tontutki tulis hyvin pidettyä kurissa, joskin miinuksena koko hommassa on se, ett Pukki on vaa yhden päivän vuodesta töissä ja muutoin roikkuis kotona - ei hyvä.

Joksääsait lukkos pelaa?

NO et..

Ei ne miun lukkoja oo! :lol2: Jonkun muun mestan... :rolleyes: Homehun kotona, meen kohta nukkuun ja huomenna jos jaksais vähän lähteä viihteelle!

AAh, kotona. Hyvin meni alkumatka työajosta. Muistan pätkiä vain ja olin kaikenlisäksi kuski. :D

Eihän se sitten mikään joululahja ole jos etukäteen ottaa käyttöön! (Enhän mie avannu eilen vielä mitään pakettia. :rolleyes:) Paljos sellainen maksoi?
Ei aikonut pukki tulla käymään tänäkään jouluna. Vision jo töissä, että miltähän se näyttäs kun joulupukki päräyttää meikäläisen kämpille ja minä oon yksin siellä :lol2: !
Bar-Refaeli-Santa-Striptease-189x175.webp
Toki jos pukkina toimis Bar, niin ottasin lopputilin jotta saisi istua polvella.

Paljos sellainen maksoi?
Vajaa 600, vaan Arina antoi reilut alennukset :D Loput lahjat pitää käydä hakemassa sitten tammikuun puolella. Kyllähän mä olen reilu jätkä, ainakin itselleni

Homehun kotona, meen kohta nukkuun ja huomenna jos jaksais vähän lähteä viihteelle!
Joka viikonloppuko se käy "tuulettuun" :D

Ei aikonut pukki tulla käymään tänäkään jouluna. Vision jo töissä, että miltähän se näyttäs kun joulupukki päräyttää meikäläisen kämpille ja minä oon yksin siellä :lol2: !

Toki jos pukkina toimis Bar, niin ottasin lopputilin jotta saisi istua polvella.

Vajaa 600, vaan Arina antoi reilut alennukset :D Loput lahjat pitää käydä hakemassa sitten tammikuun puolella. Kyllähän mä olen reilu jätkä, ainakin itselleni

Haha. :D Ei kait sitä näin vanahana tarvikkaan ennää mittään lahjoja, ku voi hankkia itse jos tarvii jottain. Emmää taitais ketään parrakkaita irstaita setiä päästääkkään kämpilleni. :D Tammikuun alennuksia odotellessa...

Joka viikonloppuko se käy "tuulettuun" :D

2 peräkkäistä viikonloppua = joka viikonloppu, NOT! :whip: :D

Tammikuun alennuksia odotellessa...

Puolessa välissä kuuta tulee ylityörahat/joulumassit etc. joten sitten mennään jalalla koreasti päivittämään viihde-elektroniikka puoli täysin! Ja samaan syssyyn, mihin meinasit tuhlata rahat? Kaikki massit kiertoon vaan! Minä en ala jemmailemaan, kunnon kerska kulutus kehiin!

Puolessa välissä kuuta tulee ylityörahat/joulumassit etc. joten sitten mennään jalalla koreasti päivittämään viihde-elektroniikka puoli täysin! Ja samaan syssyyn, mihin meinasit tuhlata rahat? Kaikki massit kiertoon vaan! Minä en ala jemmailemaan, kunnon kerska kulutus kehiin!

Mää oon jo päivitelly sen verran ku haluan (uusi tietokone ja kännykkä). Eipä sitä tähän hätään ihmeempiä tarttekkaan. :D Eipä mulle mitään ekstramassia tuu. :itku:

Tekis mieli ottaa vähän happamia, mutta huomenna olis ammattikoulun avoimet ovet. Pitää toimia kuskina koulun pakulla pääkoulun ja rakennusosaston välillä :( Kaikkeen sitä tuleeki lupauduttua... Noh, eipähän mene päivän jalkareenit hukkaan :)

En osaa päättää lähtisinkö käymään jossain. Kentien voisin lähteä vasta huomennakin mutta miksen menisi jo tänään?

En osaa päättää lähtisinkö käymään jossain. Kentien voisin lähteä vasta huomennakin mutta miksen menisi jo tänään?

Sullapa menojalka vipattaa. Huomenna on ihan hyvä mennä!

Back
Ylös Bottom