Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin imuroida.

Voit jatkaa myös täällä, pikku kodinhengetär.

Mää ostin rosollia! Yleensä oon syöny sitä jo kuukausikaupalla etukäteen, samoin keväällä siman kanssa, että heti on saatava ku näkee jossakin. Mun herkkua. :haart:

Voisit tulla tekemään sen saman tänne kun vauhtiin pääset.

Nyt ei ehdi kun kutoselta alkoi Alligaattorin metsästäjät. Siinä ohjelmassa edes pitkä takatukka ei peitä punoittavaa niskaa.

- - - Updated - - -

Voit jatkaa myös täällä, pikku kodinhengetär.

Hiljaa siellä keittiössä.

Mä löysin mun unelmien miehen Alligaattorin metsästäjät-sarjasta. :haart: Nyt pitäis enää selvittää, miten ja milloin pääsen hakemaan sulhoni kotiin.

Hiljaa siellä keittiössä.

Sulla on suuntavaisto hukassa. Mitä mä siellä tekisin? :wtf: Syön aina tietokoneen ääressä. :nolo:

Mä löysin mun unelmien miehen Alligaattorin metsästäjät-sarjasta. :haart: Nyt pitäis enää selvittää, miten ja milloin pääsen hakemaan sulhoni kotiin.
Kuka se noista on?
Sulla on suuntavaisto hukassa. Mitä mä siellä tekisin? :wtf:
Mitäkö? No olisit hiljaa. Typeriä kysele.

Kuka se noista on?
Mä bongasin sen siitä mainoksesta, en muista oonko nähny sitä sen jälkeen, ku en tiiviisti oo sarjaa seurannu. Mainoksessa se huristeli sillä paatillaan, valkoinen hihaton paita päällä, massu hyyyyvin pulleana, pitkä tumma parta + hiukset hulmuten ja pikkukoira veneen nokassa.

Mä bongasin sen siitä mainoksesta, en muista oonko nähny sitä sen jälkeen, ku en tiiviisti oo sarjaa seurannu. Mainoksessa se huristeli sillä paatillaan, valkoinen hihaton paita päällä, massu hyyyyvin pulleana, pitkä tumma parta + hiukset hulmuten ja pikkukoira veneen nokassa.

Bruce?
bruce-mitchell-and-tyler-2.webp

Tosin sillä ei oo partaa.

Joko mun muisti pettää ja se on toi, tai sit muistan oikein ja se ei oo toi. Muistelen sen olleen nuorempi ja tukka vähän kiharainen, kuten partaki. Ei taida enää mainokset pyöriä? En muista ainakaan nähneeni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajattelin imuroida.

Ite ajattelin pistää tuon "joululahjan" imuroimaan huomenna, siis aivan jumalten keksintö tuo robotti-imuri. Naurattaa vaan ku se lähtee hyristeleen :lol2: Ihan sama sille kerääkö se mitään vai ei. Voipahan sanoa, että imuroitu on! Ja on se tähän asti hoitanu hommansa!

Ite ajattelin pistää tuon "joululahjan" imuroimaan huomenna, siis aivan jumalten keksintö tuo robotti-imuri. Naurattaa vaan ku se lähtee hyristeleen :lol2: Ihan sama sille kerääkö se mitään vai ei. Voipahan sanoa, että imuroitu on! Ja on se tähän asti hoitanu hommansa!

Eihän se sitten mikään joululahja ole jos etukäteen ottaa käyttöön! (Enhän mie avannu eilen vielä mitään pakettia. :rolleyes:) Paljos sellainen maksoi?

Tossa ekassa mainoksessa kaveri, jolla on siniset haalarit eikä muuta. Huristelee paatillaan ja koira tosiaan siellä veneen nokassa. Älä kysy aikaa, missä kohtaa näkyi, tää duunikone on syvältä ja sieltä, tonki pätkän jouduin kattoo sellasta tök-tök-vauhtia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mäpäs juon Karjalan takaisin!

Ruoasta päätellen mä syön Italian takasin ja juon Meksikon takaisin. Mutta kyllä nää kovan jalkareenin päälle sopii hyvin!

Back
Ylös Bottom