Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään lukiossa joku "rakkauden päivä", ei helvetti. Siellä sitten jaettiin joulupipareita ja mansikkakortsuja, oli joittenkin mielestä niin hienoa ottaa parikytä kumia ja hihittää kavereiden kanssa. Taitaa mennä ilmapalloiksi nuokin :face:

RahtuC on teini polleeta poikaa kun päässyt itse vähän sipulia nuuhkimaan.

Kyllä sitä itsekin vielä tuossa iässä, mutta 20v jälkeen on elämä ollut pelkkää alamäkeä jokaisella osa-alueella. Vokotti kerto et on viel pitkä kakku eessä päinkin.

Sole mikhän.

Niin tekee. :D Kesällä vasta hoksasin ku kaveri tutustutti moisiin. :)

Varmaan tuo chili-suklaa oikeinkin nannaa :kuola:

- - - Updated - - -

Tänään lukiossa joku "rakkauden päivä", ei helvetti. Siellä sitten jaettiin joulupipareita ja mansikkakortsuja, oli joittenkin mielestä niin hienoa ottaa parikytä kumia ja hihittää kavereiden kanssa. Taitaa mennä ilmapalloiksi nuokin :face:

Huhuh :D Kortonki päänympärille ja kysymään maikalta saanko sukeltaa rakkauden lähteessä!

Aika perus.. :face:

Varmaan tuo chili-suklaa oikeinkin nannaa :kuola:

Se on, usko pois! Kannattaa joskus kokeilla. :)

Se on, usko pois! Kannattaa joskus kokeilla. :)

Mikäs tää uusin villitys on että laitetaan joku "kapseli" kahvin keittimeen ja kuppi alle ja saadaan vaikka minkämoisia sekoituksia makuhermoja kutkuttamaan?

Näin asiasta käpyyn tuli joskus tehtyä källi kavereille, olivat tulosa kahvittelemaan ja minäpä päätin keitellä heille kunnon sumpit, reseptinä toimi 5 tlk paprikajauhetta, 3 tlk suolaa ja jotain Rainbowin räkäkahvia. Oli kavereiden ilmeet aika maireat kun hörppäsivät kunnon suulliset, kiltisti kuitenkin joivat kuppinsa tyhjiksi, ei kehdanneet sanoa mitään ennenkuin kysyin että "no, miltäs tää Samboun erikoonen maistuu?" Tosin osa frendeistä kosti källin meikäläiselle, mutta siitei sen enenpää :)

Perkele ku on tuolla salilla taas kaikki tulokset nousussa(paitsi jalkareeneissä), että ihan senkin takia vituttaa lähtee inttiin..

Mutta se niistä reenijutuista. Tänään vois napata muutaman oluen ja pelata änäriä.

Mikäs tää uusin villitys on että laitetaan joku "kapseli" kahvin keittimeen ja kuppi alle ja saadaan vaikka minkämoisia sekoituksia makuhermoja kutkuttamaan?

Näin asiasta käpyyn tuli joskus tehtyä källi kavereille, olivat tulosa kahvittelemaan ja minäpä päätin keitellä heille kunnon sumpit, reseptinä toimi 5 tlk paprikajauhetta, 3 tlk suolaa ja jotain Rainbowin räkäkahvia. Oli kavereiden ilmeet aika maireat kun hörppäsivät kunnon suulliset, kiltisti kuitenkin joivat kuppinsa tyhjiksi, ei kehdanneet sanoa mitään ennenkuin kysyin että "no, miltäs tää Samboun erikoonen maistuu?" Tosin osa frendeistä kosti källin meikäläiselle, mutta siitei sen enenpää :)

Juu se on joku ihme villitys se kapselihomma.. Oottakoon ku niitten kapselien valmistus lopetetaan ja niil jää kallis masiina käsiin. :D

Haha, aika kusinen temppu kyllä. :lol2:

RahtuC on teini polleeta poikaa kun päässyt itse vähän sipulia nuuhkimaan.

Kyllä sitä itsekin vielä tuossa iässä, mutta 20v jälkeen on elämä ollut pelkkää alamäkeä jokaisella osa-alueella. Vokotti kerto et on viel pitkä kakku eessä päinkin.

Sole mikhän.
Ei mitenkään vitsinä, heittona, dissauksena tai vittuiluna. Kirjaimellisesti siellä niitä puhalleltiin. On se niin hauskaa :)

Olispa taas omalle lumiauralle töitä tuolla liikenteessä. Mulle riittäis ihan hyvin vastaava!
3368387627_a78e724ee7.webp

Ei voi tajuta/käsittää mikä siellä niin perkeleesti jännittää, jotta pitää ajaa 40-50@60 alueella :curs:
Ja miksi nuo helevetin perunatkaan ei voi kiehua.

Juu se on joku ihme villitys se kapselihomma.. Oottakoon ku niitten kapselien valmistus lopetetaan ja niil jää kallis masiina käsiin. :D

Haha, aika kusinen temppu kyllä. :lol2:

Aika kalliitakin nua kapselit vaan on, en ole varma mutta olikohan että 10kpl 4-5 euroa :D tulee kalliit kahvihetket!

- - - Updated - - -

Olispa taas omalle lumiauralle töitä tuolla liikenteessä. Mulle riittäis ihan hyvin vastaava!
katso liitettä 91765

Ei voi tajuta/käsittää mikä siellä niin perkeleesti jännittää, jotta pitää ajaa 40-50@60 alueella :curs:
Ja miksi nuo helevetin perunatkaan ei voi kiehua.

Koin eilen aivan järkyttävän tilanteen, päälle 70 vuotias mieshenkilö ajoi ihan normaalisti perässäni kun ajoin 50 alueella 60, ja kun oli aika pysähtyä liikennevaloihin, tämä mies sitten ei varmaankaan katsonut liikenne valoja ja minua kun pysähdyin, ja abouttia rallaa jarrut lukkoon ja melkein ajoi perseeseen. Tajusi onneksi väistää oikealle, mutta kyllä se auton keula meni about 2 cm meitsin takapuskurista.. Viereen sitten pysähtyi ja tölläsi päälle kuin yleinen syyttäjä, että vika olisi ollut jotenkin mussa...

^mulle kävi toi sama eilen kun olin niin sika että väistin jalankulkijaa suojatiellä.

No jee, sain jouluviikon lomaa kokonaan:) Asiakas sanoi että pitäkää vapaata ja pomo sanoi että joo, kuka sitä nyt välipäivinä muutenkaan tulis töihin:D

^mulle kävi toi sama eilen kun olin niin sika että väistin jalankulkijaa suojatiellä.

No jee, sain jouluviikon lomaa kokonaan:) Asiakas sanoi että pitäkää vapaata ja pomo sanoi että joo, kuka sitä nyt välipäivinä muutenkaan tulis töihin:D

Sinäkin voit siis hillua pitkissä kalsareissa läskeillen ja kinkkua syöden koooooko joulun ajan :dance2:

Huomenna ehdottomasti. En tiedä vielä missä paikassa, kun pari menoa menee päällekäin, mutta eipä se ole oleellista missä niitä juo.

Sitä ennen vähän value at risk -laskuja, jeejee :dance:

Paikalla ei niin väliä, kunhan keskittyy siihen oleelliseen ;) miehen puhetta!

Sinäkin voit siis hillua pitkissä kalsareissa läskeillen ja kinkkua syöden koooooko joulun ajan :dance2:

nii mie aittelinkii, tosin ajattelin vain paistaa sen kinkun, koska itsehän en syö sitä:) Mun kaveri rohkaisevasti totesi että sähän voit sitten syödä rippeet yhdessä palomiesten kanssa:D Ai mutta, mun reeni-kieltohan loppuu jouluaattoon ja salille mahtuu varmaan tosi hyvin:)

nii mie aittelinkii, tosin ajattelin vain paistaa sen kinkun, koska itsehän en syö sitä:) Mun kaveri rohkaisevasti totesi että sähän voit sitten syödä rippeet yhdessä palomiesten kanssa:D Ai mutta, mun reeni-kieltohan loppuu jouluaattoon ja salille mahtuu varmaan tosi hyvin:)

Mie ootan innolla että pääsee rauhassa treenaamaan. :D

Back
Ylös Bottom