Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä menin VS:llä niin sekaisin kupolistani, että ostin pinkit rintaliivit ja niihin mätsäävät pinkit pikkuhousut. Minähän en pinkkiin juurikaan pukeudu. Totesin vaan siellä jotta ens kerralla meen sinne sit ku oon voittanu lotossa ja ostan sieltä jumalauta KAIKEN!!!

Minä menin VS:llä niin sekaisin kupolistani, että ostin pinkit rintaliivit ja niihin mätsäävät pinkit pikkuhousut. Minähän en pinkkiin juurikaan pukeudu. Totesin vaan siellä jotta ens kerralla meen sinne sit ku oon voittanu lotossa ja ostan sieltä jumalauta KAIKEN!!!

Haha! :D Kuulostaa lupaavalta. Mie voisin tehä samoin.. :D

Ei hitto äitini on mainio :D

Se pyöritteli tuossa uusia joulukuusenkoristeita ja muita joulujuttuja. Äsken kun kävelin glögi-kupposen kanssa ohi, niin tämä kysyi hyvin asiallisen viileästi: "Thyer, näyttääkö tämä joulukoriste sinunkin mielestäsi kullilta ?" :D Meinasin purskauttaa glögit suusta ja totta tosiaan - kyseinen joulukoriste näytti ihan vehkeeltä :D Saatiin molemmat melko makeat naurut :rolleyes:

Ei hitto äitini on mainio :D

Se pyöritteli tuossa uusia joulukuusenkoristeita ja muita joulujuttuja. Äsken kun kävelin glögi-kupposen kanssa ohi, niin tämä kysyi hyvin asiallisen viileästi: "Thyer, näyttääkö tämä joulukoriste sinunkin mielestäsi kullilta ?" :D Meinasin purskauttaa glögit suusta ja totta tosiaan - kyseinen joulukoriste näytti ihan vehkeeltä :D Saatiin molemmat melko makeat naurut :rolleyes:

Mahtava. :D Tutun kuulosta..

Minä meinasin kesällä kuolla järkytykseen Victoria's Secretin sovituskopissa kun täti toi jotain C-kuppia mulle. Vetäsin kuolat väärään keuhkoon ja täti puki mulle liivit päälle. En sitten ihmetellyt enää sitä kokoa, siellä liiveissä oli joku seittemän kiloa toppauksia. Gee, thanks täti. Ne on pienet mutta ei se oo ongelma. Nää on kivat näin. Menin yläkertaan ja toinen täti mittas mut uudestaan. Jo löytyi oma koko sieltä.

Mä lähen ny nukkumaan. Huomenna ois joulukirkko ja noiden äidin pikku kultahippujen kanssa siitä tulee aika saatanallinen reissu.

Musta tuntuu kyllä myös joskus että ne koot voi olla joku myyntikikka, ainakin tuolla missä käyn, koska onhan se nyt kiva olla useita kokoja runsaampi kuin muissa malleissa:D:D

Nytkö se uni alkaakin maistua. :zzzz: Huomisiin!

Back
Ylös Bottom