Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Mikä oli suosikkisi? Mulla ehdoton ykkönen on se, missä otetaan rautapata ja pistetään sisään rottia. Pistetään pata ylösalaisin vatsaa vasten ja köytetään kiinni. Tämän jälkeen aletaan kuumentamaan pataa liekillä. Rotat pyrkivät pakoon, ja syövät tiensä uhrin sisään sisäelinten ympärille. Kaikki eivät yleensä löydä ulos, vaan jäävät syömään ihmistä elävältä sisältä päin.
Eikös tämä ollut käytössä myös Game of Thronesissa? :D

Ja väittävät vielä ettei telkkaria katsomalla voi sivistää itseään.:D

Mikä oli suosikkisi? Mulla ehdoton ykkönen on se, missä otetaan rautapata ja pistetään sisään rottia. Pistetään pata ylösalaisin vatsaa vasten ja köytetään kiinni. Tämän jälkeen aletaan kuumentamaan pataa liekillä. Rotat pyrkivät pakoon, ja syövät tiensä uhrin sisään sisäelinten ympärille. Kaikki eivät yleensä löydä ulos, vaan jäävät syömään ihmistä elävältä sisältä päin.
Rottakidutushan voidaan toteuttaa myös tunkemalla rotta ihmisen ruumiinaukkoihin, takapuoleen kai yleensä. En tiedä, ovatko ommelleet reiän vielä sitten kiinni. Oon vain skeptinen, että onnistuisiko tuo rottaa tappamatta, vai onko koko rottakidutus legendaa. Gerbiili voisi olla parempi valinta, saattaa jopa purra rottaa kovempaa.

Mun täytyy sanoa, että mahdollisesti yksi suosikeistani on yksinkertaisesti suppilo. Hyvin arkinen ja nerokas kidutusväline. Suppilo siis kuulusteltavan suuhun ja kurkkuun, ja siitä kaadettiin esim. vettä ihan pirusti alas. Kun kuulusteltava oli täynnä vettä, niin tätä alettiin kieritellä lattialla, potkia, roikuttaa pää alaspäin katosta jne. Yleensä kuulusteltavan kurkku kiristettiin köydellä niin, ettei oksentaminen ollut mahdollista. Häijyä.

PS. En ole itse sadisti, olen vain utelias.

Kuinkakohan monella kaikista kidutustuomioiden huutelijoista olisi munaa toimia itse tuomion toimeenpanijana.. Joku myrkkypiikin antaminen varmaan menee vielä suht helposti, mutta kun toinen ihminen itkee ja huutaa armoa ja pyytelee anteeksi, vaikka kuinka tiedät että se on tehnyt pahoja juttuja niin varmaan pistäisi miettimään. Tietysti aina löytyy sekin pieni osa ihmisistä, jotka tästä nauttisi.

Oon miettinyt useasti noita juttuja lukiessa, että olisiko musta kiduttamaan ihmisiä. Sehän on myös yksi kidutustapa, että pakotetaan joku kiduttamaan toisia. Todennäköisesti en kyllä näitä ääripään pitkäkestoisia kidutusmuotoja pystyisi itse suorittamaan. Ja tokihan niistä pitää jossain määrin nauttia. Luulen, että aika moni nauttisi kyllä, kun saisi esim. lätkiä noita lapsenkiduttajia sähköjohdoilla ja lankuilla, ja mitä siellä nyt oli sitten sellaista, mitä olivat tehneet sille lapselle.

Kuinkakohan monella kaikista kidutustuomioiden huutelijoista olisi munaa toimia itse tuomion toimeenpanijana.. Joku myrkkypiikin antaminen varmaan menee vielä suht helposti, mutta kun toinen ihminen itkee ja huutaa armoa ja pyytelee anteeksi, vaikka kuinka tiedät että se on tehnyt pahoja juttuja niin varmaan pistäisi miettimään. Tietysti aina löytyy sekin pieni osa ihmisistä, jotka tästä nauttisi.

Mitäs väliä sillä on? Kuinka monesta on astronautiksi? Ei kovinkaan monesta, mutta riittää kun löytyy muutamia että hommat saadaan hoidettua.

Kuinka ihmeessä tästäkin on saatu rasistinen teko?
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012121216445616_ur.shtml
tennisvaaka1212SH_ur.jpg

^Ei vittu taas mitä meininkiä. Huumorintaju porukalla kohallaan ja vielä rasistinen... Tosin "Wozniackia syytetään rasismista sosiaalisessa mediassa. Väitteiden mukaan Wozniacki pilkkasi tummaihoisten naisten ruumiinrakennetta" voi iltaripulin sivuilla tarkoittaa että joku on vitsillä facebookissa sanonu noin.

^Mulla on kokonainen kirja täynnä vain tuolle aiheelle omistettuja juttuja ja kuvia. :D

E. siellä oli lopussa vielä sellainen yhteenvetotyylinen hakemisto kaikista kidutustavoista lyhyen selityksen kera. Sieltä olisi ollut hyvä esimerkiksi napata joku sopiva noille lasten kiduttajille.

Mikä kirja tuo on? Voisi käydä kirjastosta etsimässä, niin saisi joulunpyhiksi jotain tekemistä.

edit. Toki saa ehdottaa muitakin vastaavia kirjoja tai nettisivuja.

Seuraavaksi on rasismia vihjailla että afrikkalaisen ihonväri on hitusen tummempi kuin euraasialaisen. Tämän jälkeen seuraa että on "genusismiä" väittää että männyn neulaset ovat pidempiä kuin kuusen. Jos otetaan vielä objekti-orientoitunut filosofia käytöön, niin kohta mitään objektiivisesti selvää informaatiota ei voida ilmaista, koska ilmaisun ele itsessään ilmentää jotain ismiä joka on halventavaa jotain objektia kohtaan. Mä en näe muuta kuin omituisen fallasiivistä, tarkoituksellisesti loukkaantumishakuista, ja sillä loukkaantumisväitöksellä itselleen etuja hakevaa argumentointia tässä nykypäivän herkässä ilmapiirissä. Ihmeellistä moralisointi-opportunismia.

Odotan tietoa onko murhaaja käyttänyt masennuslääkkeitä, kun lähes jokaisessa kouluampumistapauksessa tekijä on käyttänyt niitä. Tuntuu, että osalla nuo lääkkeet laittaa aivot uuteen järjestykseen. Sitten niitäkin määräävät yleislääkärit arvauskeskuksista lähtien ihan jopa lievään masennukseenkin.

Joka tapauksessa todella kauhea tapahtuma.

Odotan tietoa onko murhaaja käyttänyt masennuslääkkeitä, kun lähes jokaisessa kouluampumistapauksessa tekijä on käyttänyt niitä. Tuntuu, että osalla nuo lääkkeet laittaa aivot uuteen järjestykseen. Sitten niitäkin määräävät yleislääkärit arvauskeskuksista lähtien ihan jopa lievään masennukseenkin.
Niin vai voisko olla niin, että laajennetun itsemurhan tai itsemurhan tekevät useasti masentuneet ja masentuneilla yleensä on masennuslääkkeet käytössä? Ei terveestä ihmisestä saa kouluampujaa, vaikka tälle alkaisi syöttää masennuslääkkeitä.

Muutama viesti aiemmin oli pitkä listä kidutusviestejä ja käyttäjiä, jotka kovasti tuntuivat haluavan kostonenkeleiksi kiduttamaan ja aiheuttamaan kärsimystä. Kysymys heille: Mitäs sitten kun ollaankin kidutettu ja silvottu ja nöyryytetty väärää ihmistä? Luuletteko että "Sori vaan, minä tarjoon kaljan" riittää? Taitaa olla useampikin kuin yksi tapaus kun vapautuminen vankeudesta on tapahtunut usean vuoden jälkeen dna-testin tai "uhrin" valehtelun vuoksi.
Tässä yksi... http://www2.tbo.com/news/breaking-n...eased-from-prison-finds-new-life-i-ar-245621/

Amsterdamissa olevasta kidutusmuseosta jäi mieleen yksinkertainen mutta tosi paska juttu. Terävä paksu keppi ja jannu laitetaan seisomaan varpailleen kepin päälle(+köysivirit jaloissa ja käsissä ettei pääse pakoon. Siinä kun väsyy niin tikku tunkeutuu alakautta penaaliin ja sieltä mahaan ja... kuolema tulee hitaasti niin kerkeää kitumaan ihan törkeen kauan. Köysivirityksen avulla voi sit vielä tuunata sitä kuinka syvälle kepakko tunkeutuu niin voidaan välttää ylinopea kuolema voimien loppueessa. Milli kerrallaan etiäpäin.

Mikään ei ole niin perseestä kuin ihminen. Kidutusmuseokeikan jälkeen oli aika synkkä mieli ja meni usko ihmiskuntaan pitemmäksi ajaksi. Täynnä toinen toistaan enempi perseestä olevia juttuja. Ihan hyvä museo kuitenkin, suosittelen käymistä.

Back
Ylös Bottom