Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mun mielestä ainakin turpaan vetäminen siinä tilanteessa kun epäilee jonkun syyllistyneen rikokseen, kuuluu meidän ylivertaiseen ja mahtavaan Eurooppalaiseen kulttuuriin. Sit semmonen kansalaisuusvelvollisuus olis hyvä, että ku näet ali-ihmisiä tilaamassa batterya, niin vedät turpaan.

Olisin muuten tuossa titaanien taistossa lakipiste vs. 2 ali-ihmistä kyllä pistänyt rahani sen puolesta että lakipiste pistää nämä sontaläjät sairaalakuntoon! Saatana.

Mun mielestä ainakin turpaan vetäminen siinä tilanteessa kun epäilee jonkun syyllistyneen rikokseen, kuuluu meidän ylivertaiseen ja mahtavaan Eurooppalaiseen kulttuuriin. Sit semmonen kansalaisuusvelvollisuus olis hyvä, että ku näet ali-ihmisiä tilaamassa batterya, niin vedät turpaan.

Olisin muuten tuossa titaanien taistossa lakipiste vs. 2 ali-ihmistä kyllä pistänyt rahani sen puolesta että lakipiste pistää nämä sontaläjät sairaalakuntoon! Saatana.

Ei siinä mitää jos tilais omalla kännyllä ja liittymällä.

- - - Updated - - -

Jos se on sun tapas hoitaa asioita, niin siitä sitten vaan. Olis tietty ollu hyvin todennäköistä, että Suomi vs. Muu maailma olis päättyny 0-2 vierasvoittoon, ainakin mitä näitä juttuja täältä on aiemmin lueskellut...

Onko sulla oikeesti koskaan tänne mitään oikeeta asiaa??? Aina jotaki turhaa provopaskaa vaan.

Mitä jos keskittyisit ensin seulomaan omat juttus? :D Niin typerää settiä, että yritäppä niihin ottaa järkevästi kantaa.

Tanee vissiin vaan vituttaa kun oma laihdutusprokkis ei ota tuulta alleen. Mitä jos menisit lukemaan tuolta Aloittelijoiden osiosta sen ekaa kertaa dietillä ketjun. :)Ku ei sulla ole tännekään mitään annettavaa.

Se on kyl totta et noi ulkomaanosaajat on syntyneet tappamaan ja tappelemaan, et siinä mielessä mulle aika outo maailma. Johon en halua kuulua. :)

Seuraavan kerran jos näen noita yli-ihmisiä automaateilla notkumassa kännyn kanssa ni kuvan löytää sitten Metrosta jos ne sitä julkaisee koska rasismi. Mutta, jos täällä nää mokuttajat niiden lasien läpi mitään uutisia näkee lukea, niin tätä automaattipelleilyä on puitu ihan netissä ja lehdissä. Toki jos asuu jossain perslävessä mikä on säästynyt vielä tältä ihanuudelta, niin ei kai siellä sitä näe.

PS. Pidettäskö joskus miitti kaikkien mamuketjuun aktiivisesti kirjoittavien osalta? :D

PS. Pidettäskö joskus miitti kaikkien mamuketjuun aktiivisesti kirjoittavien osalta? :D

Mike oli postannu etusivulle viime vuoden miitistä kuvan:
jpijrk.jpg

Vituttaa että rehellisten työssäkäyvien/opiskelevien euroopan kansalaisten on helvetin vaikea tulla tänne asumaan ja saada suomen kansalaisuus, kun taas noita yön timoja ja kamelikuskeja raahataan tänne jatkuvalla syötöllä.

Mitä jos keskittyisit ensin seulomaan omat juttus? :D Niin typerää settiä, että yritäppä niihin ottaa järkevästi kantaa.

No aina välillä saatan kyllä heittää jotaki tyhmiä juttujaki niiku useimmat täällä, mutta sun jutut on 99% jotain= Vitun rasistit, mamut rulez!

Aina välillä taitaa olla melko suhteellinen käsite :D Jos haluat, niin voit tietty määritellä oman kantasi tohon rasismiin. Missä menee se raja? Itse luokittelen rasistiseksi sen, että ihmisiä kutsutaan alentavilla termeillä ihonväristä ja sukupuolesta riippumatta. Samoin pidän rasistisena käytöksenä näitä "kaikki kaasukammioon" juttuja. Itse tietysti kuittaat ne sillä, että huumoria huumoria. Sen taakse on helppo piiloutua.
Haluaako lakipiste keskustella tarkemmin 60kg penkkituloksestaan, vai jätetäänkö noi asiat tän keskustelun ulkopuolelle?

Kukapa olis arvannut...valitettava tilastovirhe johtuu siitä että lukuisilla somalialaisilla koneinsseillä on sattunu jäämään paperit kotimaahan...

Kukapa olis arvannut...valitettava tilastovirhe johtuu siitä että lukuisilla somalialaisilla koneinsseillä on sattunu jäämään paperit kotimaahan...

Tuo kuvaa hyvin sitä, ettei täällä tajuta keskittyä työperäiseen maahanmuuttoon, vaan johonkin aivan muuhun.

Enemmän mä olisin huolissani tuosta miten harvassa on paikallisväestön määrä valmistuvista.. yksi sadasta kun irlannissa se on yksi kymmenestä.
Ja mekö muka joku korkeakoulutettujen kehto sallikaa mun nauraa. Vai meniks se niin ettei se määrä vaan se laatu?

Enemmän mä olisin huolissani tuosta miten harvassa on paikallisväestön määrä valmistuvista.. yksi sadasta kun irlannissa se on yksi kymmenestä.
Ja mekö muka joku korkeakoulutettujen kehto sallikaa mun nauraa. Vai meniks se niin ettei se määrä vaan se laatu?
Ymmärsitköhän sinä nyt ihan varmasti, että mitä tuo palkkipiirros kuvaa? Ei siitä nyt tuollaista näy.

Joo meni kyl kieltämättä aamu pöhnässä ohi tuon perimmäinen tarkoitus.. valota toki asiaa.

Kovasti kiinnostaa se miten Suomi on muihin pohjoismaihin nähden noinkin vammaisessa tilanteessa.

Kovasti kiinnostaa se miten Suomi on muihin pohjoismaihin nähden noinkin vammaisessa tilanteessa.

Vastaus: Kokoomus, SDP, RKP, Vihreät ja näitä äänestävät ihmiset.

Back
Ylös Bottom