Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas tuli sitten hieman nukuttua kun heräsin vasta äsken. 05.30 oli kello herättämässä, että olisin lähteny lasketteleen, mutta torkutin sitten ja ilmeisesti laitoin kellon pois herättämästä. Nyt kieltämättä ottaa hieman päähän.

Jahaas se ois kohta aika lähtee kahtommaa höntsälätkää ja sitte sieltä rintoo reenoomaan.

Ja niinku raineruffi ylempänä sano, niin joulua ootetaan ku saapi leivän piälle kinkkua ja sinappia! joolukinkkua!

Mornings. Jahka pahimmat unihiekat väistyy silmistä niin on aika lähteä sunnuntain salijumpalle. Tuntuu, että varmaan eilisen tankkauksen vuoksi sujuu hyvin. :D Varmasti kinkut on menny suoraan pattiin! Sehän on sellaista bodysafkaa.

Hitto, ihan kuin olisin uudestaan tulossa kipeeks. Palauttelen tänään reenin jälkeen hyvällä annoksella kebabia ja illalla palaan Jäger+hunaja -menetelmään.

Huomenta ja sängystäkin ylös kertarykäsyllä. Perhana, että voi olla onnellinen siitä että kakka luistaa ja ei oo yskää. Mähän pääsen helpolla tän selkäni kanssa.

Koska sitä ennen erehtyy luulemaan olevansa sosiaalinen, hauska, ihailtu, joskus jopa rakastettu.

Koska sitä ennen erehtyy luulemaan olevansa sosiaalinen, hauska, ihailtu, joskus jopa rakastettu.

Aijaa. Minä tyydyn mieluummin olemaan epäsosiaalinen, tylsä, halveksittu, joskus jopa vihattu.

Tästä tulikin mieleen, että tekisi kovasti mieli pitsaa tai kebabia, mutta en kehtaisi sortua eilisen mässäilyn jälkeen. Söin nimittäin kerralla saamani Wiener Nougat -paketin.

Onneksi olen pakkoabsolutisti nykyään, se ei kuitenkaan estä huonoa oloa tai krapulan kaltaista olotilaa aina välillä. :jahas:

Lisää lumitöitä, olin äsken kiltti tyttö ja pienellä rautalapiollani kolasin myös naapureiden polut! On mukavampi herrojen tulla reissuiltaan kotiin, mikäli tuon myräkän läpi selviävät, kun on polut auki. :) Onneksi tuon myräkän pitäisi mennä ohi ensi yönä, maanantai-iltana on vihdoin muutto edessä.

Aijaa. Minä tyydyn mieluummin olemaan epäsosiaalinen, tylsä, halveksittu, joskus jopa vihattu.

Mä taidankin elää vielä jonkinasteisessa lapsenuskossa, että tuo hauska, sosiaalinen jne. olisi jotenkin jokaiselle oikeutettu tila. Tosin myös tuo itseoikeutettu "tyytyminen" tuottaa ihmiselle itselleen jonkinlaista bittersweet-efforttia.

Mä oon viime aikoina tullut siihen tulokseen, että mun on paras rajoittaa mun kerralla nauttimani alkoholimäärä kolmeen tai neljään annokseen. Kokemukseni mukaan alkoholin aiheuttama mukava olo ei enää lisäänny tuon jälkeen (usein päinvastoin) ja seuraavana aamuna mulla on krapula. En tuota enempää varmaan olekaan juonut 6-8 kuukauteen.

Oi. Tässä on sitä jotain. Piltit harjoittaa kamppailulajia joululaulujen soidessa. Raskasta Joulua ja säkkiä hakkaavat lapset = :haart:

Back
Ylös Bottom