Minä tykkään Pinkistä.
Minä en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä tykkään Pinkistä.
Minä en.
Kettu & Kaira Oy. Toimiala: Halaukset, tihutyöt, lekahommat, kettuilu, sulosävelet ja yleinen häsläys. Myös räätälöidyt Hyvä ja Paha Akka -palvelut.Kettu ja Kaira, siskokset kuin kivekset. Kiva se.![]()
Minä en.
Kettu & Kaira Oy. Toimiala: Halaukset, tihutyöt, lekahommat, kettuilu ja yleinen häsläys. Myös räätälöidyt Hyvä ja Paha Akka -palvelut.
Joko sulla on telkkari viritetty YleTeemalle? Klo 2000 tulee Hitlerin Kätyrit (osa 9/13) ja klo 2100 osa 2/2 sarjasta jossa kerrotaan Saksan pommituksista Englantiin ja siinä myös rekonstruoidaan lentopommien vaikutus rakennuksiin. Ensimmäisessä osassa oli jo ihan komeita räjähdyksiä.
Ei minulla ole telkkaria, mutta Hitlerin kätyreitä olen katsonut jo aiemmin Areenasta. Eiköhän tuo toinenkin dokumentti löydy sieltä. Kätyrit ei ollut mielestäni mikään erityisen hyvä sarja.
Hurisee ja sitten saattaa puristakin.Mäpä en tierä kuinka kettu kehrää.
Hurisee ja sitten saattaa puristakin.
Ääninäytteet: "Hrrrrrr..." ja "Purrrrrrr..."
Tasainen, rauhallinen, hiljainen, hieman soutava äänimaailma.
Hölmö, tuo on niin sanottua ketun ulvontaa :jahas:Toi kuulostaa kyllä enemmän Kairan lokki-imitaatiolta.
Hurisee ja sitten saattaa puristakin.
Onko olemassa joku sarja tai ohjelma joka on sun mielestä hyvä?
Hmm... riippuu ketusta. Mutta yleisesti kehräävää kettua ei tarvitse pelätä, noi rääkyvät on sitten asia erikseen. Itsehän olen rauhallisuuden perikuvaJos ulkona kuulee tollasia ääniä niin pitääkö peljätä ja juosta henkensä edestä karkuun?

Väsyttää, särkee vähän päätä ja pitäs opiskella. Fuck.