Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kettu ja Kaira, siskokset kuin kivekset. Kiva se. :love:
Kettu & Kaira Oy. Toimiala: Halaukset, tihutyöt, lekahommat, kettuilu, sulosävelet ja yleinen häsläys. Myös räätälöidyt Hyvä ja Paha Akka -palvelut.

Edit. Piti lisätä tuo laulelu, kun se on kuitenkin aika erikoisalaa :P

Ei tarttekaan, oot sillä lailla erikoispulla. :haart:

Älä käytä sydämiä minulle vastatessasi.

vaasan_hyvan_mielen_pulla_.webp

Minä en.

Joko sulla on telkkari viritetty YleTeemalle? Klo 2000 tulee Hitlerin Kätyrit (osa 9/13) ja klo 2100 osa 2/2 sarjasta jossa kerrotaan Saksan pommituksista Englantiin ja siinä myös rekonstruoidaan lentopommien vaikutus rakennuksiin. Ensimmäisessä osassa oli jo ihan komeita räjähdyksiä.

Noin 3 kuukauden kestänyt projekti tuli päätökseen: sain hommattua himaan kahvintekovälineet. Nyt ei auta kuin toivoa, että ostin oikeita kahvipuruja, kun ei noista hollanninkielisistä teksteistä aina ota selvää, ja tällä kertaa Google translatella sai nakata vesilintua.

Älä käytä sydämiä minulle vastatessasi.

katso liitettä 91342

Anteeksi. Ei tule enää tapahtumaan.

Kettu & Kaira Oy. Toimiala: Halaukset, tihutyöt, lekahommat, kettuilu ja yleinen häsläys. Myös räätälöidyt Hyvä ja Paha Akka -palvelut.

Oot ihan mahoton kettu! Kyllä. Juuri näin. Näillä mennään. Ei muuta kuin toimari pystyyn ja oottelemaan työtarjouksia.

Huulet ei näköjään kestä pakkasta kun ovat niin räjähtäneet. Kellään muulla samaa onkelmaa? Pitäs varmaa käyttää huulirasvaa?

Joko sulla on telkkari viritetty YleTeemalle? Klo 2000 tulee Hitlerin Kätyrit (osa 9/13) ja klo 2100 osa 2/2 sarjasta jossa kerrotaan Saksan pommituksista Englantiin ja siinä myös rekonstruoidaan lentopommien vaikutus rakennuksiin. Ensimmäisessä osassa oli jo ihan komeita räjähdyksiä.

Ei minulla ole telkkaria, mutta Hitlerin kätyreitä olen katsonut jo aiemmin Areenasta. Eiköhän tuo toinenkin dokumentti löydy sieltä. Kätyrit ei ollut mielestäni mikään erityisen hyvä sarja.

Ei minulla ole telkkaria, mutta Hitlerin kätyreitä olen katsonut jo aiemmin Areenasta. Eiköhän tuo toinenkin dokumentti löydy sieltä. Kätyrit ei ollut mielestäni mikään erityisen hyvä sarja.

Onko olemassa joku sarja tai ohjelma joka on sun mielestä hyvä?

Tv yhden uutiset klo 20:30. Ainoa oikea ohjelma. Kaikki muu on viihdettä, turhaa viihdettä.

Hurisee ja sitten saattaa puristakin.
Ääninäytteet: "Hrrrrrr..." ja "Purrrrrrr..."
Tasainen, rauhallinen, hiljainen, hieman soutava äänimaailma.

Toi kuulostaa kyllä enemmän Kairan lokki-imitaatiolta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko olemassa joku sarja tai ohjelma joka on sun mielestä hyvä?

Dokumenteissä on usein se ongelma, että liian lyhyessä ajassa yritään kertoa liian paljon. Näin ollen asioiden käsittely jää pintaraapaisun tasolle. Onhan niitä hyviäkin dokumenttejä olemassa, sitä en kiellä. Sarjoja en kauheasti seuraa, mutta omalla tavallaan viihdyttävin sarja on kyllä Ancient Aliens!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väsyttää, särkee vähän päätä ja pitäs opiskella. Fuck.

Jos ulkona kuulee tollasia ääniä niin pitääkö peljätä ja juosta henkensä edestä karkuun?
Hmm... riippuu ketusta. Mutta yleisesti kehräävää kettua ei tarvitse pelätä, noi rääkyvät on sitten asia erikseen. Itsehän olen rauhallisuuden perikuva :hyper:

Back
Ylös Bottom