Juoni
Banned
Venäläiset ja muut itäblokin kansat taas ei. Slaaveilla ja Suomalaisilla on iso ero, ja perus Suomalainen ja Venäläinen/itäblokin kollega kyllä eroaa jo ulkonäöltä. Euroopan kansoilla on eroja.
Tietysti on eroja ja jopa Suomen eri heimot, kuten varsinaiset-suomalaiset, hämäläiset, savolaiset jne. erottaa toisistaan ulkonäöltään kohtuullisella prosentilla, mutta Euroopan eri kansojen erot ovat kuitenkin melko pieniä verrattuna vaikkapa pygmien, bantujen ja somalien välisiin eroihin. Nämä kun ovat jopa kymmenientuhansien vuosien aikana muodostuneita, kun taas Euroopan kansat ovat eriytyneet toisistaan lähinnä tuhansien tai jopa vain satojen vuosien skaalassa.
Varsinkin jos tarkastellaan vaikkapa älykkyyseroja niin ei niitä ugrien ja slaavien välillä taida olla. Venäläiset pärjäävät lähes poikkeuksetta ulkomailla erittäin hyvin.
Vaikka esim. Hollantilaiset ja Romanialaiset asuvat molemmat Euroopassa, niin en mä lähtisi näitä kahta kansaa yhdistämään sen takia että molemmat ovat valkoisia.
Ajattelet romanialaisina luultavasti Romanian romaneja, jotka ovat yhtä kaukana ranskan sukulaiskieltä puhuvista romanialaisista kuin muistakin eurooppalaisista.
Eräs Irlantilainen ystäväni raivostuu heti jos automaattisesti hänet luokitellaan Britiksi. Mä ainakin vittuunnun jos joku luokittelee mun Venäläiseksi sen takia että Venäjä on lähellä ja meillä on sama ihonväri.
Ihmisten subjetiivinen identiteetti on eri asia kuin todelliset geneettiset erot.
Toki irlantilaiset ovat pääsääntöisesti kelttejä, kun taas britit ja varsinkin englantilaiset kelttien ja germaanien ja ties minkä muun sekoitus.