Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuolema.

"Mun" rakas koira on kuolemaisillaan, en tosin sitä ole hoitanut viime vuosina... Ja melko läheinen isovanhempi kuoli juuri tulipalossa.

Nyt olen lopen kyllästynyt tähän mun pömppö mahaan. Se on esteettinen haitta ja aina istuessa pitää avata housunnappi ja höllätä vyötä.
Tiedän, olen nähnyt, että toisille ylimääräinen rasva kertyy tasaisesti koko kroppaan, mutta kun ei.

Nyt tää helvetin paskamaha saa lähtä, eihän se nyt mikään valtaisa ole, pituutta 178 ja vatsan ympärys vähän yli sata.
Mutta kun voimailua harrastaa, niin proteiinia täytyy saada joka aterialla, jos alan korvaamaan aterioita salaatilla, niin ei enää painot nouse.
ja olen täysin onneton kalori asioissa, luen täältä ihmisten kalorimääriä, ja ihmettelen suu auki miten jengi tietää tarkalleen päivän kalorit, ehkä tähän kaloriasiaankin pitäisi perehtyä, että saisi optimitilanteen = tarpeeksi proteiinia että raudat nousee, mutta paskamaha pienenee.
Kuten se Norjalainen vahvamieskilpailija sanoi, hurmaavalla aksentillaan: "you don't have to be fat to be strong"
Ja ei, en syö mitään paskaruokia, vaan puhdasta ja rasvatonta sapuskaa.

Alan tekemään kuten Boogie Mustonen sanoi, ylimielisen Arto Nybergin ohjelmassa, että 45 minuutin kävelylenkki aina kuin mahdollista, sen lisäksi menen heti ensi viikolla salin aloittelijoiden Spinnig-tunnille, kun se kuuluu salikortin hintaa. (toivottavasti ei henki lähde)

Viimeksi muokattu:
Mut hakattiin yöllä. En oo nukkunu silmäystäkään, pelottaa aivan järjettömästi.
Kipuja alkaa tuntua nyt, kun pahin shokki on ohi. Pitäisiköhän ajaa päivystykseen, kun sain kuitenkin useita päähän kohdistuvia iskuja ja huimaa ja niskassa tuntuu jäykkyyttä.

Kipuja alkaa tuntua nyt, kun pahin shokki on ohi. Pitäisiköhän ajaa päivystykseen, kun sain kuitenkin useita päähän kohdistuvia iskuja ja huimaa ja niskassa tuntuu jäykkyyttä.

Kyllä, mene päivystykseen.

Miks pelottaa? Ei ne uusiks enään tule, vai liittyykö tämä jotenkin tohon aikasempaan postiis?

Me ei kyllä tunnuta sopivan tuon miehen kanssa saman katon alle. Vasta 2 kuukautta yhteenmuutosta ja ollaan tapeltu varmaan enemmän ku koko seurustelun aikana yhteensä.
Vituttaa kun ei oo enää omaa kotia, johon vois painua olemaan yksin ja katkera vittupää hamaan tulevaisuuteen asti.

Heti lääkäriin ja sit poliisiasemalle tekemään ilmoitus asiasta.

Ei oo kiva asia ei nuo kodittomat lapset, mutta vittu lähtee hermo ton onnenpeli joulukalenterin kanssa. Pyöri tuossa taustalla kun selasin nettiä, niin alle viiteen minuuttiin tuli samat asia 7 kertaa niin vaihdoin kanavaa.. "200 000€ arvoinen omakotitalo ja muita huippuja palkintoja!!!"

Häntäluuhun sattuu istuessa, taas . Häntäluun rakenteellisen vian (kasvoi väärään suuntaan painaen hermoon) se leikattiin pois 4/08, mutta kaikkien hämmästykseksi se kasvoi takaisin. Leikattiin pois jälleen 3/12, jonka jälkeen oli ihan ok hetken. No, nyt kipu on palannut taas. En millään jaksaisi taas sitä rumbaa, haluaisin vain olla normaali :jahas:

Onko seKIN jonkinlainen Suomalaisten huono itsetunto juttu, kun sitä saatanan autonvilkkua ei käytetä?
"Minähän en älä toisia palveleman, perkele".

Kattokaas kun ajat polkupyörällä kesät talvet, niin vituttaa tuo kun käännytään ilman vilkkua.
On useampaan kertaan luotu vihaisia katseita kuskien suuntaan.
Viimeksi huusin täysillä, että käytä sitä saatanan vilkkua.
Taidanpa ottaa tavaksi tuon huutelemisen ja siihen vielä tiukka katse kuskiin ja jos se nousee sieltä urputtamaan, niin annan "lempeään" -tyyliin kertauksen ajotavoista ja liikennesäännöistä. eli haukun sen paskaksi. Et näin.

Viimeksi muokattu:
Alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan nämä uniongelmat, kolmas uneton yö viikon sisään. Mitä mieltä ihmiset on, pitäskö jo lääkärillä käyä hakemassa unilääkettä ?

Alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan nämä uniongelmat, kolmas uneton yö viikon sisään. Mitä mieltä ihmiset on, pitäskö jo lääkärillä käyä hakemassa unilääkettä ?

Ehdottomasti kannattaa hankkia pahojen rytmiongelmien korjaamiseen lääkettä. Koeta kuitenkin pitää lääkkeiden käyttö kuitenkin "vain tarvittaessa" -linjalla, mutta kuitenkin muistaen sen, että uni on pakollista.

Ehdottomasti kannattaa hankkia pahojen rytmiongelmien korjaamiseen lääkettä. Koeta kuitenkin pitää lääkkeiden käyttö kuitenkin "vain tarvittaessa" -linjalla, mutta kuitenkin muistaen sen, että uni on pakollista.
Ok, kiitti vastauksesta. Pitää kysyä heti perjantaina lääkäriltä asiasta kun menen näyttämään marssimurtumaa lääkärille.

Joku otti sitten pukkarista minun käsineet mukaan. Kyllä vitutti kävellä näpit jäässä kotiin salilta. Pitkästä aikaa sain muutaman ylimääräisen kympin säästöön ja nyt ne sitten menee uusien käsineiden ostoon. kele

Itse kärsin keskivaikeasta uniongelmasta ja ymmärrän tunteesi, unettomuus kun on yksi vittumaisimmista asioista.
Kolme unetonta yötä viikon sisään ei vielä ole kovin vakavaa, mutta kävisin silti lääkärin luona, etenkin jos et ole noina kolmena yönä nukkunut silmällistäkään.
Minulle on määrätty Zopinoxia, toiselta nimeltään Imovane, se on nukahtamispillereistä kaikkein miedoin, käytän sitä jos unettomuusputki yllättää, kyseinen lääke katkaise putken ja on minulle toiminut varsin hyvin.
Eli kannattaa mennä jo nyt tohtorin pakeille, ennen kuin ongelmat pahenee.

Minullakin esiintyi unettomuutta lukioaikoina, ja esiintyy nykyäänkin jos jännitän jotain illalla. Parantui ajan kanssa, mutta oli elämäni vittumaisinta aikaa, joten en suosittele odottamaan niin kuin itse tein. Kannattaa ennen lääkärille menoa käydä hakemassa apteekista melatoniinia, ja kokeilla jos auttaisi. Jos ei, niin lekurille mars.

Minullakin esiintyi unettomuutta lukioaikoina, ja esiintyy nykyäänkin jos jännitän jotain illalla. Parantui ajan kanssa, mutta oli elämäni vittumaisinta aikaa, joten en suosittele odottamaan niin kuin itse tein. Kannattaa ennen lääkärille menoa käydä hakemassa apteekista melatoniinia, ja kokeilla jos auttaisi. Jos ei, niin lekurille mars.

Mullakin on tota melatoniinia, sitä kyllä kannattaa kokeilla ja sitä moni lääkärikin on minulle suositellut.

Back
Ylös Bottom