Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onks thyer nainen? What? sotahullu akka?

Kyllä olen :) Kuljen mekossa ja korkkareissa mutta henkisesti olen mies :D

Tuo inttiin hinkuminen taitaa olla epideemistä nuorten naisten keskuudessa! Paljon kavereita(naisia) lähdössä inttiin tai käynyt jo, veljen kihlattukin kävi intin etc.. Minen menis! :D

edit. Pitäsköhän sitä oikeesti kohta hoippua yöpuulle..

Keksin tämän armeijahaaveen joskus ala-asteella, silloin kun oli kiva kuunnella isän kertomuksia töistä :D Eipä se mieli koskaan sitten muuttunutkaan, tavallaan kasvoin tämän haaveen kanssa. Sitten kun ikää tuli niin jotenkin itsestäänselvyytenä hain erikoisjoukkoihin, ei sitä päällepäin katsoessa minusta uskoisi :)

Se on hyvä että toiset akat käy sotimassa niin ei kaikkien ukkojen tarvi haaskata aikaansa moiseen, kuten minun.

Ei sillä, välillä jälkeenpäin miettinyt notta olishan se kokemuksena varmaan ollut ihan jees. Ellei olisi näin misantrooppinen paskiainen vailla ryhmähenkeä.

Uskomatonta hienoutta ruottin viikinkeiltä :rock: :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun pikkusiskokin oli kovasti inttii menossa sillon joskus ku mä olin intissä mutta tuli järkiinsä ku tajus että se sekottaa elämää aikas paljon.

Tällä minuakin on peloteltu. Varsinkin miespuoliset haluavat kunnon perustelut, että miksi olen lähdössä vapaaehtoisesti "sellaiseen laitokseen" :rolleyes: Kaiken muun lisäksi haaveammattini on sellainen, jossa koen hyötyväni mikäli intti on käyty :) Mutta saa nyt nähdä, avautuvatko ne koulun ovet intin jälkeen.

Tällä minuakin on peloteltu. Varsinkin miespuoliset haluavat kunnon perustelut, että miksi olen lähdössä vapaaehtoisesti "sellaiseen laitokseen" :rolleyes: Kaiken muun lisäksi haaveammattini on sellainen, jossa koen hyötyväni mikäli intti on käyty :) Mutta saa nyt nähdä, avautuvatko ne koulun ovet intin jälkeen.

Poliisi tai rekkakuski. Mitäs muita ammattelja sieltä voi saada. Molemmat huonoja vaihtoehtoja. Iknow :D

Insinöörit hilijaa kun duunarit pitää kotimaan pystyssä. Örgh

Kotimaan tulevaisuus näyttää erittäin valoisalta.

Tuo inttiin hinkuminen taitaa olla epideemistä nuorten naisten keskuudessa! Paljon kavereita(naisia) lähdössä inttiin tai käynyt jo, veljen kihlattukin kävi intin etc.. Minen menis! :D

Niin, ja niiltä kun kysyy, että miksi sinne haluavat, niin suurin osa myöntää, että ihan vaan miesten huomion vuoksi, ja loput ei kehtaa myöntää. Harvassa ovat naiset, joita oikeasti kiinnostaa maanpuolustus.

No juu, "kaikki mitä rakastan on moraalitonta, lihottavaa tai laitonta" niinkun eräs suomalainen kuuluisa lyyrikkokin on lausunut. Vihollinen-sanan merkitys meni perille.

Meikäläiselle on manifestoitunut kuin tyhjästä jäätävät silmäpussit, ei näitä kyllä päivällä ollut. Merirosvonaurua näille.
pirate.gif

"Herätykseen aikaa 5h 16min"

How fascinating.

Kutakuinkin. Tosin oon herännyt vasta 15.30 aikoihin tänään, niin hyvin voi mennä ekan yön huonoilla unilla.

Jos sitä käpöttelis töihin? :wtf: Saa nyt nähdä...

Eilen oli ihanaa, ku ei aamulla ollu ketään muuta urpoa jalkaisin liikenteessä. Ihan parhautta tepastella lumimaiseman keskellä omassa rauhassa. :haart: Kyl mä näköjään talvestaki tykkään.

Back
Ylös Bottom