Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen ollu fiksumpi ku uskoinkaan. Kaapit kumisee jotakuinkin tyhjyyttä, syöminen on ollu hyvinkin olematonta, mutta löysin kaks Fasun sinistä levyä. :haart: Luulin jo, ett kohta iskee hirvee suklaanhimo vain siitä syystä, ettei ole suklaata, mutta toistaiseksi turvassa! Jos vielä muistais olla kärventämättä riisejä, niin voiton puolella oltais.

Selvinpäin selvitty yksistä kihlajaisista, synttäreistä ja baarireissusta :) Sainpahan muutamat kaverit turvallisesti kotiin ku Teuvolla vein :) Öitä Pakkis!

Huomenta. Miten voipi yksi ihminen aiheuttaa näin paljo tiskiä :wtf: Viimeksi perjantai iltana tiskasin niin nyt oli jo useampi kahvikuppi ja juomalasi + lautasia yms. tiskiallas täynnä. Mina ei ummarra

Huomenta. Miten voipi yksi ihminen aiheuttaa näin paljo tiskiä :wtf: Viimeksi perjantai iltana tiskasin niin nyt oli jo useampi kahvikuppi ja juomalasi + lautasia yms. tiskiallas täynnä. Mina ei ummarra

Mä tiskaan aina heti käytettyäni astioita. Tai pistän vaimon tiskaamaan ;) Vielä ku poika vähän kasvaa niin meillä on yks tiskikone lisää.

Jaha jos menis venytteleen. 407h kuubaan. Kannattaakohan ostaa toi Schwarzeneggerin total recall lukemiseksi? En meinaa paljo kulttuuria kattella, ei vaan kiinnosta ja oon nähnyt ne kaikki, ajattelin lökötellä paljon altaalla, syödä ja olla vaan. No Havannassa voisin käydä kolmatta kertaa.

Huomenta pörrökorvat! :) Pari yötä kun on saanut nukkua kunnolla niin kummasti piristää... :dance:

Huomentaa vaan. Aamuaerobiset tehty, ja pitäis venytelläkkin. Vois hyvin tänään ottaa vähän pitempiä venytyksiä ainakin alakropalle, liikkuvuutta olis mukava saada lisää. Sais sen lankun pätkän sielä kantapäiden alta vielä jossain kohtaa pois... :rolleyes:

Hotellin aamiainen. :haart: Täällä näyttäis olevan jotain Top Gearin porukkaakin...

Back
Ylös Bottom